Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناسان مطرح داوری به بررسی صحنه های مشکوک داوری دیدار استقلال تهران و مس کرمان پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران و مس کرمان، امشب به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شد. داوری این دیدار بر عهده حسن اکرمی بود. صحنه‌های بحث برانگیز این مسابقه توسط حیدر سلیمانی و نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبر نگار ایمنا بررسی شده که در ادامه می‌خوانید:

برخورد در محوطه جریمه مس کرمان و به ثمر رسیدن گل استقلال

برخورد کوین یامگا و مدافع مس در دقیقه ۷۴ که در ادامه منجر به گل استقلال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رودنیل: در محوطه جریمه استقلال برخوردی رخ نداد و گل استقلال تهران در شرایط سالم به ثمر رسید.

حیدر سلیمانی: علت اعتراض بازیکنان مس را نمیدانم زیرا گل استقلال در شرایط کاملاً صحیح به ثمر رسید و جای شک و شبهه نداشت، اگر گل به ثمر نمی‌رسید بازیکنان استقلال می‌توانستند اعتراض کنند اما اعتراض مس بدون دلیل بود.


درگیری انصاری و صالح حردانی

در دقیقه ۷۷ خطای مهدی قائدی روی بازیکن مس منجر به درگیری صالح حردانی و بازیکنان مس شد

رودنیل: مهدی قائدی بر روی بازیکن مس مرتکب خطا شد اما به دلیل درگیری صالح حردانی و بازیکن مس، جریمه مهدی قائدی با کارت زرد توسط داور نادیده گرفته شد و با توجه به اخطار در دقیقه ۸۷ این بازیکن می‌توان گفت اخراج قائدی نادیده گرفته شد.

حیدرسلیمانی: در این صحنه مهدی قائدی مرتکب خطا شد اما به دلیل اینکه بازیکن مس مسبب درگیری شد کارت زرد مهدی قائدی از چشم داور دور ماند اما داور توانست این صحنه را با کارت زرد به حردانی و بازیکن مس مدیریت کند که کاملاً صحیح بود
درواقع بازیکن مس فرصت خوب جریمه قائدی را از خودشان گرفت.

جریمه مهدی قائدی با کارت زرد

دردقیقه ۸۷ به دلیل برخورد مهدی قائدی با مدافع مس کرمان داور این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

رودنیل: خطا به درستی اعلام شد و مهدی قائدی مرتکب خطا شد و جریمه داور با کارت زرد نیز تصمیم درستی بود که اتخاذ شد.

حیدرسلیمانی: برخورد قائدی و بازیکن مس خطا بود و جریمه این بازیکن با کارت زرد کاملاً صحیح بود و اگر قائدی در دقیقه ۷۷ جریمه شده بود، باید با کارت زرد دوم اخراج می‌شد.


* اعلام خطا به سود مس کرمان*

دردقیقه ۹۱ داسیلویرا و نصیری با یک دیگر برخورد داشتند که این صحنه از نظر داور خطا بود و به نفع مس اعلام خطا شد.

رودنیل: اتفاق خاصی در این صحنه رخ نداد و ادامه بازی می‌توانست بهترین تصمیم باشد.

حیدر سلیمانی: معمولاً در صحنه‌های ۵۰ به ۵۰ داوران به نفع مدافع سوت می‌زنند و تصمیم داور درست بود

عملکرد کلی داور

رودنیل: اگر اخراج مهدی قائدی را فاکتور بگیریم، حسن اکرمی در تمامی صحنه‌ها عملکرد خوبی داشت و می‌توان گفت داوری مسابقه صحیح بود و ایراد خاصی نداشت.

حیدر سلیمانی: در نیمه اول اصلاً اتفاق خاصی رخ نداد و تمام درگیری‌ها پس از به ثمر رسیدن گل استقلال بود و داور در تمامی صحنه‌ها تصمیمات درستی گرفت، هرچند نیمکت‌های دو تیم خیلی تشنج ایجاد می‌کردند اما تیم داوری مشکل خاصی نداشت.

کد خبر 599706

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال تیم فوتبال مس کرمان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حیدر سلیمانی کارت زرد گل استقلال مهدی قائدی بازیکن مس مس کرمان خطا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی

طرفداری| تیم فوتبال الاتحاد کلبا با وجود گلزنی مهاجم ایرانی خود برابر الوصل تن به شکست داد.

در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال امارات موسوم به «جام ریاست جمهوری امارات» امروز سه شنبه تیم های «الوصل» و «الاتحاد کلبا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر یک به سود الوصل به پایان رسید. مهدی قائدی لژیونر ایرانی الاتحاد در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. قائدی در دقیقه ۸۹ جای خود را به روبرتا داد.

در این بازی الوصل در دقیقه ۳۵ به گل رسید و مهدی قائدی در دقیقه ۶۹ بازی را به تساوی کشاند و زردپوشان الوصل در دقیقه ۷۷ گل دوم را هم به ثمر رساندند. تیم الاتحاد در دقیقه ۸۴ با اخراج «بسا» ۱۰ نفره به کار خود ادامه داد و کارش برای ادامه کار سخت شد و بازیکنان الوصل در دقایق ۸۵ و ۹۰ ۲ بار دروازه حریف خود را باز کردند تا نتیجه ۴ بر یک شود. در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، فردا چهارشنبه تیم های النصر و شباب الاهلی با هم دیدار خواهند کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی