Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد حسین‌خانی، سرمربی مس کرمان  درباره  شکست تیمش برابر تیم استقلال اظهار کرد: دیروز هم گفتم انگیزه خوبی برای این بازی داشتیم و از عملکردشان در این بازی راضی هستیم و تمام تلاششان را کردند.

او افزود: بازیکنان زحمت جانانه‌ای کشیدند. یک جا‌هایی کار از دستمان در رفت و آسیب هم دیدیم. در کل با توجه به ذهنیتی که داشتیم  می‌توانستیم بازی بسته و بدون هدفی را ارائه کنیم، اما بازی خوب و تماشاگر پسند ارائه کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما کمی جوان است و تاوان جوانی تیم‌مان را می‌دهیم. امیدوارم در ادامه به هماهنگی بهتری برسیم و نتایج بهتری هم کسب کنیم.  

حرکات تیم استقلال را پیش بینی نکرده بودیم 

سرمربی مس کرمان درباره اینکه مس در نیمه عملکرد خوبی داشت، اما در نیمه دوم درگیر حواشی شد، گفت: سعی کردم بیشتر تمرکزم روی بازی باشد اگر اتفاقی هم افتاد مقصر آن تیم ما نبود. این مسائل در فوتبال وجود دارد. بازیکنان ما باید روز به روز باتجربه‌تر عمل کنند و اسیر این اتفاقات نشوند. حریف در برخی از دقایق توانست وقت بازی را بگیرد با همین حرکات که این چیزی بود که ما پیش‌بینی نکرده بودیم. بیشتر از این باید کار و تلاش کنیم تا وضعیت بهتری را رقم بزنیم.

یک دفع ناقص باعث گلزنی استقلال شد 

حسین‌خانی درباره  اینکه بازیکنان مس در طول مسابقه تحت تأثیر نام استقلال قرار نگرفتند و چرا باختید، عنوان کرد: قبل از بازی در مورد این شرایطی که شما می‌گویید نکات لازم را به بازیکنان گفته بودیم. قبل از بازی هم گفتم همه جوره آماده این بازی هستیم. از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را برای این بازی و شرایط استقلال و نام این تیم آماده کرده بودیم که شرایط حریف نتواند روی بازیکنان تأثیر بگذارد در این بخش خوب عمل کردیم. در بحث گلزنی هم راه‌های گلزنی حریف را خوب شناسایی کرده بودیم می‌دانستیم دنبال ارسال از کناره‌ها هستند. فکر می‌کنیم در نیمه اول در یکی، ۲ مورد  تمرکز لازم را نداشتیم و در نیمه دوم در این بحث بهتر عمل کردیم. در نیمه دوم این کار را کردیم، اما یک دفع ناقص باعث شد در توپ بعدی تمرکز را نداشته باشند و این برد را به مجموعه استقلال تبریک می‌گویم.

او خاطر نشان کرد: برای کیفیت خوب بازی مربیان به زمان بیشتری نیاز دارند. اعتماد به مربیان جوان زمان می‌خواهد و این مربیان هم باید از فضایی که به آن‌ها داده می‌شود نهایت استفاده را ببرند و خوشحالم که مسئولان باشگاه مس به من هم اعتماد کردند. سعی می‌کنیم با همکاران و بازیکنان خوبی که داریم جواب اعتماد این عزیزان را بدهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تیم مس کرمان لیگ برتر فوتبال ایران تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!

به گزارش ورزش سه، مهدی هاشم‌نژاد وینگر جوان تراکتور در ابتدای نیمه دوم گل اول این تیم را مقابل ذوب آهن به ثمر رساند.

وینگر چپ پای تراکتور پرتلاش و دونده در زمین حاضر شد و با سرعت بالای خود خط دفاعی ذوب آهن را آزار داد و در ابتدای نیمه نخست با فرار فوق‌العاده‌ای که داشت پشت مدافعان این تیم صاحب توپ شد و ضربه سری که به سمت دروازه فرستاد با دخالت جعفری و تیر دروازه به گل تبدیل نشد و خود او در برگشت دروازه خالی ذوب آهن را باز کرد.

ویدئو: 331087

هاشم‌نژاد که پیش از این سابقه گلزنی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را هم در کارنامه خود دارد نشان داد که در بازی‌های حذفی با انگیزه خاصی به میدان می‌رود و شانس گلزنی بالایی خواهد داشت.

او هر زمان که در ترکیب اصلی تراکتور قرار گرفته عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و موفق به گلزنی هم شده است و در بازی با ذوب آهن هم رویکرد خود را ادامه داد.

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!