Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: هر سه‌بازی‌مان در ابتدای فصل مقابل تیم‌هایی بوده که برای قهرمانی و کسب‌سهمیه بسته شده‌اند و برای پیروزی وارد زمین شده‌ایم اما در کسب پیروزی بدشانس بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در کنفرانس‌خبری پس از دیدار ذوب‌آهن برابر مس رفسنجان و تساوی بدون‌گل در مقابل خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی نزدیکی بود، هر دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند، نیمه‌اول متعادل پیش رفت ولی در اواخر بازی صحنه مشکوکی پنالتی به‌وجود آمد که باید کارشناسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شناختی که از آقای حیدری و همکارانش دارم معتقدم وی به‌همین راحتی اشتباه نمی‌کند، او و تیمش باکیفیت هستند، برایشان آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: در نیمه‌دوم، در ۱۵ دقیقه ابتدایی مس بهتر از ما بود ولی با تعویض‌های همزمانی که انجام دادیم کفه ترازو به‌سود ما برگشت و کاملاً به بازی مسلط شدیم و تیم مس را در نیمه‌اش حبس کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره این بازی خاطرنشان کرد: امروز چندین موقعیت داشتیم، مس جانانه دفاع کرد و ما نیز در استفاده از فرصت‌هایمان کم‌دقت بودیم. همچنین در ۳۰ دقیقه پایانی هم کیفیت خوبی داشتیم و بازیکنانم کم‌اشتباه بودند و موقعیت خاصی به حریف ندادیم.

تارتار در پاسخ به این سوال که مهاجمان باکیفیت مس چقدر تیم‌تان را آزار دادند اظهار کرد: بیشتر دفاع ما خط‌حمله حریف را اذیت کرد. موقعیت خاصی به آنان ندادیم و به‌جز صحنه پنالتی موقعیت خطرناکی نداشتند، اما چند موقعیت نصیب‌مان شد که از دست رفت، محمدحسین اسلامی یک موقعیت داشت که به‌خاطر جوانی‌اش در گل‌کردنش ناموفق بود.

وی درخصوص مصدومیت باقرپسند و جذب مهاجمان جدید گفت: احتمال دارد اگر بازیکن آزاد باکیفیتی در بازار پیدا کردیم آن را به‌خدمت بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا که آیا ممکن است ذوب‌آهن مانند دوران مربیگری تارتار در نفت مسجدسلیمان به تساوی‌های متوالی پرتعداد برسد عنوان کرد: در هر سه بازی برای برد وارد بازی شدیم، اما حقیقتاً قرعه سختی در ابتدای کار داشتیم؛ در بازی اول مقابل پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم ۱۰ نفره شدیم و در بازی دوم برابر تراکتور تا دقیقه ۹۷ پیش بودیم و باز هم به‌خاطر مصدومیت بازیکن‌مان و ۱۰ نفره‌شدن برد را از دست دادیم. امروز هم در کسب پیروزی بدشانس بودیم، مقابل تیم‌هایی بازی کرده‌ایم که برای کسب سهمیه و قهرمانی بسته شده‌اند.

تارتار در پایان گفت: بازیکنانم جوان هستند، باید خودشان را باور داشته باشند، آنان می‌توانند در آینده کارهای بزرگی انجام بدهند.

کد خبر 599703

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران کنفرانس خبری مهدی تارتار تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال مس رفسنجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بابت حذف مقابل تراکتور تبریز عذرخواهی می‌کنیم و امیدوارم در ادامه لیگ جبران کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

سیدمحمد قریشی در جمع خبرنگاران درخصوص شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: به‌جز دو بازی، در طی هشت هفته اخیر نتوانستیم کیفیتی که مدنظرمان بود را از تیم‌مان نشان دهیم اما موفق شدیم از تقابل با تراکتور تبریز در یادگار امام و دیدار با آلومینیوم اراک در فولادشهر به شش‌امتیاز مهم و خوب دست پیدا کنیم و تاحدودی روند تیم‌مان از لحاظ تاکتیکی و بدنی سروسامان گرفت.

وی افزود: فردا یک بازی خیلی سخت با نساجی مازندران داریم چرا که این تیم پس از تغییراتی که در کادرفنی‌اش به‌وجود آمد متحول شد و تراکتور تبریز را در زمین خودشان شکست دادند. ما هم یک بازی خانگی پیش‌رو داریم و می‌خواهیم سه‌امتیاز کامل را کسب کنیم و به جایگاه بالاتری برسیم.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: باوری در ذهن بچه‌های تیم نسبت به عملکرد بدمان در بازی‌های خانگی شکل گرفته بود که توپ‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شد و نتایج مناسبی کسب نمی‌کردیم که این باور در مصاف با آلومینیوم و دو گلی که در دقایق تلف‌شده زدیم شکسته شد. امیدوارم در برابر نساجی هم با تلاشی که انجام می‌دهیم دست‌پر از زمین مسابقه بیرون بیائیم.

سیدمحمد قریشی در پایان گفت: در فوتبال نمی‌شود برای آینده پیش‌بینی کرد و تصمیم گرفت اما تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم تا در هر بازی برای پیروزی مسابقه دهیم تا بتوانیم ذوب‌آهن را سربلند کنیم. ضمن اینکه می‌خواهم به‌علت شکست‌مان مقابل تراکتور در جام‌حذفی عذرخواهی کنم، واقعاً برای پیروزی به تبریز رفته بودیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه جبران کنیم.

کد خبر 749481

دیگر خبرها

  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم