Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:25:26 GMT

اولین باخت مسجدسلیمانی ها در خانه

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۲۵۱۵

اولین باخت مسجدسلیمانی ها در خانه

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته سوم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور امشب میزبان تیم پیکان بود که در نهایت این مسابقه را با نتیجه دو بر یک به مهمانش واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته سوم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور امشب(پنجشنبه سوم شهریور ماه 1401) میزبان تیم پیکان بود که در نهایت با نتیجه دو بر یک متحمل اولین شکست خانگی فصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نفت مسجدسلیمان که یک برد و یک تساوی از دو هفته اول کسب کرده بود در دیداری خانگی برای تداوم روند موفقیت خود میزبان تیم پیکان تهران بود.

نیمه اول این دیدار علیرغم تلاش دو تیم بدون گل به پایان رسید. نیمه دوم اما با گل زنی شاگردان مجتبی حسینی آغاز شد. در این صحنه سانتر دقیق غلامرضا ثابت ایمانی روی سر سامان فلح نشست و این بازیکن با یک هد به موقع دروازه علی محسن زاده را بازکرد و تیمش را در دقیقه 71 از میزبان پیش انداخت. این پایان گلزنی بازیکنان پیکان نبود و در دقایق پایانی نیز شوت سریع منصور باقری در دقیقه 92 درست وسط دروازه نفت مسجدسلیمان نشست تا خیال حسینی و شاگردانش از برد هفته سوم راحت شود.

شاگردان رضا مهاجری که دیر به خود آمده بودند، روی به حمله و ایجاد موقعیت های بیشتری در محوطه جریمه پیکان آوردند تا بالاخره در دقیقه 95 با اعلام داور به نفع مسجدسلیمانی ها اعلام ضربه پنالتی شد و پیمان رنجبری خلاف جهت دروازه بان پیکان توپ را وارد دروازه کرد اما در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود پیکانی ها به پایان رسدی و نفتی ها در خانه متحمل اولین شکست خانگی شدند و دستشان از هفته سوم رقابت ها خالی ماند.

رضا مهاجری برای این دیدار علی محسن زاده، عقیل کعبی، میلاد باقری، علی دغاغله، مجتبی مقتدایی، مسلم مجدمی(۴۵ علی کیانیفر)، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی(۷۷ حسین شنانی) سامان نریمان جهان(۷۷ پیمان میری) و پیمان رنجبری را به میدان فرستاده بود.

 

همچنین محمد ناصری، دانیال جهانبخش(۳۵ امیر طاهر)، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، امیرحسین غلامی، غلامرضا ثابت ایمانی، منصور باقری، محمد جواد آزاده، محمد مهدی لطفی(۷۱ تیتلو اوکلو)، مجتبی حقدوست(۵۹ علی رمضانی) و ساسان حسینی(۷۱ ابراهیم صالحی) بازیکنان ارنج شده مجتبی حسینی در رقابت با نفتی ها بودند.

سعید رحیمی مقدم با کمک های علی احمدی، امین قدیری و مهدی جبرئیلی قضاوت این دیدار و سید احمد صالحی نیز نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

امیرطاهری در دقیقه 45 از تیم پیکان با کارت زرد داور جریمه شد.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با چهار امتیاز موقتا در رده ششم و تیم پیکان با 6 امتیاز موقتا در رده سوم لیگ برتر بیست و دوم جای دارند./انتهای پیام

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نفت مسجدسلیمان رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور میزبان پیکان رضا مهاجری مجتبی حسینی نفت مسجدسلیمان لیگ برتر لیگ برتر فوتبال ایران پیکان تهران برنا خوزستان نفت مسجدسلیمان هفته سوم رقابت های لیگ برتر 22

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمود شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: صنعت نفت تیم خوبی است و برابر شاگردان فراز کمالوند کار سختی را در پیش خواهیم داشت. امیدوارم روزی برسد مسئولان وزارت نفت دست از کج سلیقگی خود بردارند تا مشکلات این تیم ریشه دار و مردمی حل شود.

او ادامه داد: هفته گذشته در جام حذفی توانستیم حریف خود را شکست دهیم و بازیکنان با روحیه خوبی آماده مصاف با صنعت نفت هستند؛ تمرینات مناسبی را برای این بازی در نظر گرفتیم و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت داشتیم و امیدوارم آنها در زمین بازی هم خوش بدرخشند تا ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم.

شجاعی با درخواست از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: از کمیته داوران خواهش می کنم تا در چینش داوران برای هفته های پایانی لیگ برتر دقت لازم را داشته باشند؛ ما در برابر پیکان متضرر شدیم و کارشناسان داوری نیز تایید کردند که گل تیم پیکان در شرایط خطا و آفساید به ثمر رسید. امیدوارم اشتباهات داوران سهوی باشد و باعث ضرر تیمی نشوند.

مربی تیم هوادار که اصالتی آبادانی دارد در پاسخ به این سوال که در صورت پیروزی هوادار برابر صنعت نفت این تیم به سقوط نزدیک تر خواهد شد، گفت: من آدم احساسی هستم و دخترم چند روزی است که به من می گوید بابا امکانش هست در این بازی شکست بخورید؟ اما من به او گفتم که در ورزش باید صادقانه عمل کرد و نسبت به قراردادی که با باشگاهی که دارد متعهد باشد.

کد خبر 6092928

دیگر خبرها

  • پیکان درخواستی برای میزبانی از استقلال در قزوین نداشته است
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء