Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:37:16 GMT

کمبود آب معدنی و قیمت نامتعارف آن تکذیب می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۲۵۶۱

کمبود آب معدنی و قیمت نامتعارف آن تکذیب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در پی انتشار و اذعان یکی از رسانه‌های کشوری مبنی بر کمبود آب معدنی و نرخ نامتعارف آن در همدان، همچنین مقایسه قیمت یک بطری آب با قیمت یک بطری نوشابه که به ترتیب ۳۵ هزار تومان و ۵۵ هزار تومان اعلام شده است با معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به گفت‌وگو نشستیم و از کم و کیف توزیع و نرخ آب معدنی و آشامیدنی سوال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در گفت‌وگو با فارس ضمن تکذیب نرخ آب معدنی و کمبود این کالا در سطح شهر اظهار کرد: روز گذشته بالغ بر ۴۰ تن و امروز به دلیل اشباع بودن بازار ۲۰ تن آب معدنی و آشامیدنی به همدان تزریق شده است.

مرتضی بیدآبادی با اشاره به اینکه نرخ آب معدنی و آشامیدنی مشخص و با پایین‌ترین میزان ممکن عرضه می‌شود افزود: هم اکنون یک باکس ۶ عددی آب معدنی ۲۲ هزار تومان و یک باکس ۶ عددی آب آشامیدنی ۲۰ هزار تومان در مراکز عمده فروشی سراسر شهر عرضه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های خرده‌فروشی نیز با اعمال ۱۰ درصد سود و نهایت با قیمت آب آشامیدنی از ۲۲ تا ۲۴ هزار تومان و آب معدنی هم ۲۴ تا ۲۷ هزار تومان عرضه می‌کنند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان یادآور شد: هر نوع تخلف که ممکن است انگشت‌شمار رخ دهد با جدیت برخورد و پیگیری خواهد شد به نحوی که در این رابطه جریمه‌های سنگین اعمال شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان فهیم همدانی در پی بروز تخلف در این با سامانه آنلاین ۱۲۴ تماس برقرار کنند و مورد تخلف را گزارش دهند متذکر شد: هم اکنون ۶ نفر به صورت ثابت مستقر و در حال پاسخگویی هستند، ضمن اینکه شکایات مردم ثبت در سامانه و شماره پیگیری ارسال می‌شود.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: مجددا کمبود آب معدنی و آشامیدنی در همدان را قویا تکذیب می‌کنم چراکه از سراسر ایران بالغ بر هشت شرکت با مقصد همدان در حال ارسال آب هستند.

وی یادآور شد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در این حوزه فعال بوده و با توجه به قراردادهای تجاری حجم چشمگیری آب عرضه می‌کنند همچنین دو فروشگاه عرضه مستقیم سیار در میدان بیمه و پیشاهنگی همدان در راستای رفاه حال مردم در حال عرضه هستند.

گفتنی است سراسر بازار حسین‌خانی یا بازار عمده‌فروشان همدان بسته‌های آب معدنی جلوی مغازه‌ها و در ملاعام چیده شده تا مردم نگرانی بابت کمبود آب نداشته باشند.

انتهای پیام/89033/

منبع: فارس

کلیدواژه: آبرسانی به همدان آب معدنی بحران ب معاون بازرسی سازمان صنعت آب معدنی و آشامیدنی معدن و تجارت استان هزار تومان کمبود آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات

رئیس سازمان راهداری با بیان این‌که برای ایام اربعین با مشکل تامین ناوگان مواجه هستیم، گفت: این مشکل را از طریق واردات و استفاده از ظرفیت داخلی رفع می‌کنیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، داریوش امانی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای اربعین 1403، اظهار کرد:‌ در حوزه زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بخشی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط پرحادثه، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

وی از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به زائران در اربعین امسال خبر داد و با اعلام این‌که امسال 14 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش پروژه‌های زیرساخت راه اربعین تأمین اعتبار شده است، یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در ایام گرم از سال است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

امانی تاکید کرد: در زمینه ناوگان حمل‌ونقل نیز که با مشکل کمبود و نوسازی مواجه هستیم، نشست‌هایی برگزار شده تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زائران بهره بگیریم.

وی با بیان این که باید با تدابیر خود در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار بتوانیم جوابگوی مردم باشیم، گفت: به فضل الهی و مدد امام حسین (ع) سال گذشته با وجود کمبود ناوگان با کمترین مشکلی اربعین باشکوهی برگزار شد و طبق آمار ستاد اربعین بیشترین معطلی دو ساعت بود. همه مدیران با تمام توان و امکانات سازمانی باید در خدمت اربعین و خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین باشند و هیچ‌گونه کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات