Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که تیم‌های مسجدسلیمان و پیکان تهران، امشب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان در برابر هم صف آرایی کردند که شاگردان رضا مهاجری با ۲ بر یک مغلوب میهمان خود شدند.

علی محسن‌زاده، مجتبی مقتدایی، عقیل کعبی، میلاد باقری، علیرضا دغاغله، مسلم مجدمی (۴۶ علی کیانی‌فر)، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی (۲+۹۰ آریا برزگر)، سامان نریمان جهان (۷۶ پیمان میری)، پیمان رنجبری و رضا دهقانی (۷۶ حسین شنانی) برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد ناصری، دانیال جهانبخش (۴۵ امیر طاهر)، امیرحسین غلامی، بهروز نوروزی‌فرد، سامان فلاح، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدجواد آزاده، منصور باقری، مجتبی حقدوست (۵۹ علی رمضانی)، محمدمهدی لطفی (۷۲ تیتو اوکولو) و ساسان حسینی (۷۲ ابراهیم صالحی) نفرات تشکیل دهنده ترکیب تیم پیکان تهران بودند.

دقیقه ۳۶: شوت محکم ساسان حسینی به شکل خطرناکی و با اختلاف کم از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱: شوت سنگین رضا دهقانی به تیر افقی دروازه پیکان برخورد کرد.

دقیقه ۵۸: ارسال مقتدایی به رنجبری رسید که ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۷۱: سانتر ثابت ایمانی در محوطه جریمه با ضربه سر توپ سامان فلاح به درون دروازه میزبان رفت.

دقیقه ۲+۹۰: منصور باقری در پشت محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان صاحب توپ شد که با شوتی به مرکز دروازه برای تیم پیکان گلزنی کرد.

دقیقه ۴+۹۰: به علت برخورد توپ به دست مدافع پیکان یک ضربه پنالتی به سود نفت مسجدسلیمان اعلام شد و پیمان رنجبری این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

با فعال شدن سامانه فروش بلیط مسابقه توسط باشگاه نفت، هواداران بازی نفت مسجد سلیمان و پیکان تهران را به صورت تماشا کردند.

در دقیقه ۳۰ داور به علت گرمای هوا دستور کولینگ بریک داد.

پس از سوت پایان نیمه اول بازیکنان پیکان نسبت به داوری اعتراض کردند.

ساسان حسینی و بهروز نوروزی فرد بازیکنان پیکان تهران که سابقه پوشیدن پیراهن نفت مسجد سلیمان را داشتند، مقابل تیم سابق خود به میدان رفتند.

مجتبی حسینی که در بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال هدایت نفت مسجد سلیمان را برعهده داشت، امروز مقابل تیم سابق خود قرار گرفت.

در دقیقه ۸۲ ناصری دروازه‌بان پیکان به علت مصدومیت روی زمین افتاد که کادر فنی نفت به ویژه رضا مهاجری به شدت اعتقاد به تلف شدن وقت توسط سنگربان حریف داشتند.

میلاد بدرقه به علت مصدومیت نتوانست پیکان تهران را همراهی کند.

امیر طاهر از پیکان تهران کارت زرد دریافت کرد.

سه هزار نفر این بازی را تماشا کردند.

سعید رحیمی‌مقدم به همراه علی احمدی و امین قدیری این بازی را قضاوت کرد.

هشتم شهریورماه تیم‌های مسجدسلیمان و پیکان تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به ترتیب به مصاف استقلال تهران و نساجی مازندران می‌روند.

کد خبر 5572987

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان تهران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال ایران هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل قزوین دولت سیزدهم خراسان رضوی گناوه افتتاح طرح عمرانی پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال اگرچه نتوانست تراکتور را شکست بدهد، ولی به واسطه نتیجه‌ای که پرسپولیس کسب کرد، همچنان در صدر جدول باقی مانده و شانس اول کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود. آبی پوشان دوشنبه هفته آینده باید به مصاف ذوب آهن بروند و اگر بتوانند سبزپوشان اصفهانی را در ورزشگاه آزادی شکست بدهند، بر قله لیگ برتر باقی خواهند ماند.

البته این بازی به لحاظ حاشیه‌ای شرایط خاص خودش را دارد. جدا از اتفاقاتی که در مسابقه رفت به وقوع پیوست، محمد ربیعی سرمربی کنونی ذوب آهن هم وضعیت خاصی مقابل جواد نکونام دارد. تابستان سال گذشته هنگامی که هنوز شرایط برای سرمربیگری جواد نکونام در استقلال فراهم نشده و همه چیز در حال از ابهام قرار داشت، ربیعی یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال شد و حتی با او تماس هم گرفتند، اما وضعیت برای نکونام مساعد شد و او روی نیمکت استقلال نشست. حالا جواد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف مردی برود که حدوداً ۱۰ ماه قبل می‌خواست سرمربی استقلال شود و اگر چنین اتفاقی رخ می‌داد، نکونام حالا دیگر سکاندار آبی‌پوشان نبود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • شکست ذوب‌آهن در فولادشهر، بحران در خانه جدی‌تر از همیشه
  • حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان|دو بازیکن سابق به سمت نیمکت پرسپولیس نرفتند/دریگیری روی سکوها+عکس و فیلم
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی