Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سجاد شهباززاده پنجشنبه شب پس از پیروزی این تیم مقابل مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال با بیان اینکه بازی خوب و قابل قبولی را از استقلال شاهد بودیم، گفت: از همان شروع مسابقه، بازی در کنترل استقلال بود و توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما تاکتیک دفاعی مس و دفاع فشرده این تیم باعث شد که خیلی سخت بتوانیم به دروازه آنها نزدیک شویم و موقعیت ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال خوشحالم که فشار دفاعی این تیم را شکستیم و در نهایت توانستیم به گل برسیم و با پیروزی، سه امتیاز بازی را دشت کنیم.

شهباززاده در ادامه با رد ناهماهنگی در بین مهاجمان استقلال، اظهار داشت: ناهماهنگی بین مهاجمان تیم وجود ندارد، وقتی شما جلوی تیم‌های دفاعی بازی می‌کنید، کارتان برای زدن گل سخت می‌شود.

شهباززاده درباره اینکه رقابت در خط حمله استقلال با توجه به تعداد بالای مهاجمان سخت و فشرده است، گفت: چنین رقابتی در نهایت به تیم کمک می‌کند و همه ما برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنیم و هر بازیکنی هر کاری که بتواند برای موفقیت تیم انجام می‌دهد تا بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.

وی  در پایان با ابراز خوشحالی از حضور بانوان در ورزشگاه، افزود: اتفاقی خوبی بود که خیلی زودتر از این می‌توانست رخ بدهد.

برچسب‌ها سجاد شهباززاده استقلال لیگ برتر فوتبال مس کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سجاد شهباززاده استقلال لیگ برتر فوتبال سجاد شهباززاده استقلال لیگ برتر فوتبال مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی هوادار و تراکتور و استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۰۰ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های تراکتور و استقلال امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز تراکتور و استقلال

لیگ برتر ایران (تراکتور - استقلال) ساعت ۱۷:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 749618

دیگر خبرها

  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و استقلال از تلوزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)