Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@09:59:59 GMT

تبریک وینیسیوس به بنزما: تو بهترینی! (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۲۷۰۸

تبریک وینیسیوس به بنزما: تو بهترینی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان دقایقی قبل در استانبول برگزار و جوایز برترین بازیکنان مرد و زن فوتبال اروپا نیز اهدا شد. 
همانطور که انتظار می‌رفت بنزما که عملکردی خیره‌کننده در ترکیب رئال مادرید از خود به نمایش گذاشته بود، جایزه بهترین بازیکن مرد فوتبال اروپا را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این بازیکن فرانسوی یکی از ارکان اصلی قهرمانی فصل گذشته تیم کارلو آنچلوتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان و همچنین لالیگا بود. این در حالی است که این مربی ایتالیایی نیز جایزه بهترین مربی سال اروپا را از آن خود کرد. 


وینیسیوس جونیور که به همراه بنزما بهترین زوج هجومی فوتبال اروپا را تشکیل داده بودند با انتشار تصویری از این ستاره فرانسوی در حالی که جایزه بهترین بازیکن سال اروپا را در استانبول دریافت کرده بود، کسب این افتخار را به او تبریک گفت و نوشت:« تو بهترین هستی بنزما».
این بازیکن فصل گذشته موفق شد 15 گل در 12 بازی برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان به ثمر برساند و هت تریک او در دیدار برگشت برابر پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم این رقابت‌ها باعث شد که این تیم موفق به عبور از سد این رقیب قدرتمند شود و شانس کسب عنوان قهرمانی را به دست آورد. 
او همچنین در دیدار برابر چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم عملکردی خیره‌کننده را به نمایش گذاشت و بسیاری پیش‌بینی کرده بودند که بنزما به عنوان بهترین بازیکن سال اروپا انتخاب شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم

13 سال از تقابل رئال مادرید و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گذشت.

دانلود (49.8MB)

دیگر خبرها

  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان