Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:20:06 GMT

گذر نامه هایی که اعتبار ندارند ۶ماه تمدید خواهند شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۲۸۳۱

گذر نامه هایی که اعتبار ندارند ۶ماه تمدید خواهند شد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: گذر نامه هایی که اعتبار ندارند، به مدت ۶ ماه تمدید خواهند شد و زائران قبل از مراجعه به مرزها برای تمدید گذر نامه اقدام کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردارحسین اشتری؛ فرمانده کل انتظامی کشور، در مصاحبه با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: پلیس در تلاش است که با اقدامات به موقع در صدور و تمدید گذرنامه‌ها در روند رسیدگی به درخواست زائران برای سفر اربعین تسریع بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تمدید گذرنامه‌هایی که تاریخ اعتبار آنها گذشته با توافق صورت گرفته با کشور عراق خاطرنشان کرد: گذرنامه‌های فاقد اعتبار به مدت 6 ماه تمدید خورده و برای زائران اربعین قابل استفاده می‌باشد.

فرمانده کل انتظامی کشور از صدور برگ گذرموقت برای زائران خبر داد و افزود: زائران قبل از مراجعه به مرز به مراکز پلیس گذرنامه در مراکز استان و شهرستان‌ها مراجعه و نسبت به تمدید گذرنامه‌ها خود اقدام کنند.

 اشتری از ارائه خدمات شبانه‌روزی پلیس به زائران اربعین در سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: با همکاری و توافقات صورت گرفته با طرف عراقی امیدواریم مردم سفر خوبی پیش‌رو داشته باشند.

وی بیان داشت: افرادی که ممنوع الخروج هستند می توانند برای رفع ممنوعیت خود به سازمان و اداره‌ای که اقدام به ممنوع الخروج شده‌اند مراجعه و در صورت رفع موانع برای خروج از مرز و سفر به عراق اقدام کنند.

این مقام ارشد انتظامی کشور افزود: طلاب و دانشجویان و دانش‌آموزان که قصد سفر به کربلا را دارند می توانند با ارائه‌ نامه از محل تحصیل خود با استفاده از گذرنامه و برگ گذر‌موقت از مرز خارج شوند.

سردار اشتری از افزایش 20 برابری گیت‌های کنترل مسافران در مرزها خبر داد و تصریح کرد: مرزهای جدید برای تردد مسافران بازگشایی شده که با هماهنگی مقام عراقی در تلاشیم که زائران بدون وقفه و با سرعت از مرزها عبور کنند.

برخورد قاطع با "گروه‌ها، باندها و شبکه‌های مروج فساد"/ سردار اشتری: مردم بیش‌ترین اعتماد را به پلیس دارندبرخورد جدی پلیس با سارقان خشن و حاملان سلاح سرد در تهران توسط 400 تیم عملیاتی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتظامی کشور گذرنامه ها تمدید گذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود

جمشید شایانفر گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یک سال تمدید می‌شود.

مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

منبع: سازمان بیمه سلامت ایران

 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • خبر‌های کوتاه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شهرستان‌ های خراسان رضوی
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • دستگیری یک تبعه رژیم صهیونیستی در مالزی که قصد انجام عملیات تروریستی داشت
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود