Web Analytics Made Easy - Statcounter

ییس دیوان محاسبات ترکیه از پیشنهاد مهرداد بذرپاش همتای ایرانی خود مبنی بر تشکیل سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی استقبال کرد.

به گزارش حوزه پارلمانی ایران اکونومیست از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، روسای دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در حاشیه مجمع سازمان اکوسای با یکدیگر دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، مهرداد بذرپاش ضمن تشکر از دولت و ملت ترکیه جهت میزبانی از مسابقات ورزشی همبستگی کشورهای اسلامی به ظرفیت‌های مشترک در کشور در حوزه نظارت مالی اشاره کرد و گفت: پس از توافقات خوبی که اخیرا میان روسای جمهور ایران و ترکیه منعقد شد، اینک نوبت دیوان محاسبات دو کشور است که با همکاری‌های مشترک، زمینه‌ی تعاملات اقتصادی بهتر را فراهم آورند.

رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی حسابرسی مشترک در موضوع صادرات گاز از ایران به ترکیه، سدها و آب‌های مرزی را از مهمترین زمینه‌های همکاری نظارتی دانست.
بذرپاش پیشنهاد خود مبنی بر تشکیل "سازمان دیوان محاسبات کشورهای اسلامی" را مطرح کرد که با استقبال جدی همتای ترکیه‌ای مواجه شد.
مهرداد بذرپاش سپس به تشریح ابعاد "کارگروه حسابرسی فناوری اطلاعات" که از سوی کشورمان در نهمین اجلاس سازمان اکوسای مطرح شده است، پرداخت.

متین ینر رئیس دیوان محاسبات ترکیه نیز با ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کل دیوان محاسبات کشورمان، دو تمدن بزرگ ایران و ترکیه را بستر همکاری‌های گسترده در زمینه‌های مختلف دانست و ضمن اعلام موافقت نسبت به پروژه‌های پیشنهادی جهت حسابرسی مشترک میان دو کشور، از بذرپاش جهت حضور در ترکیه و بازدید از بخش‌های مختلف دیوان محاسبات این کشور دعوت رسمی به عمل آورد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مهرداد بذرپاش ، دولت ، ترکیه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مهرداد بذرپاش دولت ترکیه دیوان محاسبات کشور کشورهای اسلامی مهرداد بذرپاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی، امروز در اصفهان در نشست خبری مشترک با «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اظهار کرد: در این سفر گفت‌وگوهای سازنده و رو به جلویی با آقای گروسی داشتیم.

وی ادامه داد: ما در اسفند گذشته در تهران، بیانیه‌ای را به صورت مشترک منتشر کردیم که اگرچه بدخواهان جمهوری اسلامی ایران همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند، اما گروسی و من اعتقاد داریم که آن بیانیه، مبنای خوبی برای تعاملات آژانس و سازمان انرژی اتمی است و به عنوان نقشه راه خود بر آن تاکید کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بدخواهان همواره از ارتباطات ایران با آژانس ناخرسند هستند
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است