Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@13:07:21 GMT

دستگیری سارق مسلح لوله‌های نفتی در رامشیر

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۳۰۵۸

دستگیری سارق مسلح لوله‌های نفتی در رامشیر

رییس پلیس شهرستان رامشیر از دستگیری سارق مسلح لوله‌های نفتی در عملیات منسجم پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، عارف سیاحی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس حین گشت‌زنی هدفمند و نامحسوس یک سارق را حین سرقت لوله‌های نفتی شناسایی کردند.

او با اشاره به اینکه سارق به محض مشاهده پلیس به سمت یکی از روستاهای اطراف متواری شد، گفت: با تشکیل تیمهای عملیاتی و هماهنگی مرجع قضایی محل اختفای متهم شناسایی و محاصره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس شهرستان رامشیر افزود: سارق به محض مشاهده پلیس به سمت ماموران تیراندازی کرد که در عملیاتی منسجم و آتش متقابل آن را دستگیر کردند.

سیاحی در پایان با بیان اینکه در بازرسی از خانه متهم، یک قبضه سلاح کلاشینکف و 32 لوله سرقتی کشف شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد./انتهای پیام

 

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز پلیس ماموران سارق روستا تیم مرجع قضایی متهم پلیس شهرستان رامشیر تیراندازی آتش دستگیر بازرسی سلاح کلاشینکف دستگیری سارق برنا خوزستان پلیس خوزستان لوله های نفت پلیس رامشیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از درخواست مقامات قضایی از مأموران پلیس درخصوص دستگیری یکی از محکومین جرایم اقتصادی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت این گزارش، مأموران انتظامی کرمانشاه تحقیقات همه‌جانبه خود را برای دستگیریگی فرد تحت تعقیب آغاز کرده و موفق به شناسایی مخفیگاه وی در محله شهرک ژاندارمری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مأموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه فرد تحت تعقیب و هماهنگی با مقام قضایی، وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه محکوم علیه، به جزای نقدی بیش از ۱۰۹ میلیارد تومان در محاکم قاضی تهران محکوم و تحت تعقیب قرار داشته، خاطرنشان کرد: این فرد تحویل مراجع قضایی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد