Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بسکتبال ایران با درخشش بهنام یخچالی، موفق به شکست دادن تیم ژاپن شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی خود از پنجره چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳، در حالی در تهران به مصاف ژاپن رفت و موفق شد با نتیجه ۶۸ - ۷۹ حریف خود را شکست دهد که از نظر ریباند به حریف خود برتری داشت.

تیم ملی ایران در این بازی ۹ اقدام موفق از اشتباهات حریف، ۲ ضد حمله موفق و ۱۶ اقدام موفق در موج دوم حملات داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مجموع تیم ملی ایران ۲۸ اقدام موفق در منطقه رنگی و ۱۴ اقدام موفق را خارج از منطقه رنگی به ثبت رساند.

در سمت مقابل نیز تیم ملی ژاپن ۱۹ اقدام موفق از اشتباهات حریف، ۱۴ ضد حمله موفق و ۲ اقدام موفق در موج دوم حملات داشت. در مجموع تیم ملی ایران ۲۸ اقدام موفق در منطقه رنگی و ۱۲ اقدام موفق را خارج از منطقه رنگی به ثبت رساند.

ایران در ریباندها نیز نسبت به ژاپن برتری داشت. شاگردان سعید ارمغانی در این بازی ۵۱ ریباند (۳۴ ریباند دفاع و ۱۷ ریباند حمله) را مقابل ۳۲ ریباند (۲۲ ریباند دفاع و ۱۰ ریباند حمله) تیم ژاپن به ثبت رساندند.

بهنام یخچالی، بهترین بازیکن دیدار ایران - ژاپن

طبق آمار منتشر شده نیز بهنام یخچالی، گارد لژیونر تیم ملی ایران با ثبت ۳۰ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس‌ گل و یک توپ ربایی، تاثیرگذاری ۲۷ را در این دیدار به ثبت رساند تا بالاتر از «یودای بابا» ژاپنی بهترین بازیکن زمین شود. 

«یودای بابا» گارد نام آشنای تیم ملی ژاپن هم در این بازی با ثبت تاثیر گذاری ۲۶ دیگر ستاره زمین بود. او در این دیدار ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس گل و ۲ توپ ربایی را به نام خود ثبت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي بسكتبال ايران تیم ملی بسکتبال ژاپن بهنام یخچالی جام جهانی بسکتبال 2023 اقدام موفق تیم ملی ایران منطقه رنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون سه شب پس از اینکه در دیدار جالوروسی مقابل اودینزه در ترکیب قرار گرفت و در 20 دقیقه باقی مانده از این رقابت نیمه کاره در سری آ ایتالیا برای رم به میدان رفت، با عملکردش کاری کرد تا دنیله ده‌روسی امشب هم در جدال حساس برابر ناپولی او را در ترکیب قرار بدهد.

ستاره ایرانی رم که برای چهارمین بار در فصل جاری سری آ حضور در ترکیب را تجربه می‌کرد و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی خود داشت و نمی‌خواست فرصتی که ده‌روسی در اختیار او قرار داده را از دست بدهد، در دقیقه 58 اولین شانس خود در محوطه جریمه حریف را با گرفتن یک خطا، تبدیل به پنالتی برای تیمش کرد.

سردار آزمون که در 19 بازی قبلی خود در سری آ ایتالیا سه گل به ثمر رسانده و روی سه گل دیگر هم نقش موثری داشت، امشب هم در هفته سی و چهارم این رقابت‌ها مقابل تیم رده هشتمی ناپولی درخشید و در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا شهر ناپل تیمش را صاحب گل اول بازی کرد تا از حریف‌شان پیش بیفتند.

ستاره ایرانی رم در دقیقه 58 توپ بلند به محوطه جریمه ناپولی را قصد داشت با کنترل توپ تبدیل به موقعیت جدی کند که خوآن ژسوس، مدافع برزیلی حریف مچ پای راست او را زد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و داوران ویدئویی هم آن را تایید کنند.

سردار که برای دومین بار در این فصل برای جالوروسی پنالتی می‌گرفت، توپ را تحویل پائولو دیبالا داد تا ستاره آرژانتینی پشت ضربه بایستد و گل اول بازی را مقابل ناپولی به ثمر رساند.

ناپولی در دقیقه 64 روی غافلگیری مدافعان رم یک گل غیرمنتظره توسط ماتیاس اولیورا زد و پنج دقیقه بعد هم سردار آزمون جای خود را به تامی آبراهام داد تا در دیداری که کمترین فرصت را داشت و 69 دقیقه در زمین بود، نمایش موثری ارائه کند.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • بسکتبال NBA | دوراهی لیکرز، زنده ماندن یا حذف تحقیرآمیز؟
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد