Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@22:23:32 GMT

ساسا: برابر ایران ۴۰ دقیقه جنگیدیم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۳۱۷۷

مربی تیم ملی بسکتبال ژاپن گفت: مهم بود که ۴۰ دقیقه برابر تیم ایران بجنگیم و این کار را به خوبی انجام دادیم.

به گزارش ایران اکونومیست، «نوریو ساسا» مربی تیم ملی ژاپن که در غیاب «هواس» سرمربی آمریکایی ژاپن هدایت بازیکنان این تیم را برایر ایران بر عهده داشت، پس از باخت در بازی امشب توضیح داد: ما همه و یا اکثر بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران از جمله حدادی، یخچالی، کاظمی و جمشیدی را می‌شناختیم و برای متوقف کردن آن‌ها برنامه‌هایی داشتیم که تا حدودی نیز در انجام آن‌ها موفق ظاهر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: البته با همه این برنامه‌ها نمی‌شود بازیکنان بزرگی چون ملی‌پوشان ایران را که توانایی بالایی دارند کاملا متوقف کرد. با استفاده از بازیکنان جوان خود شوت‌های سه امتیازی خوبی را هم وارد سید ایران کردیم. نتیجه را واگذار کردیم اما برای ما خیلی مهم بود که در طول همه ۴۰ دقیقه بجنگیم. 

مربی تیم‌ ملی ژاپن درباره غیبت «هواس» آمریکایی در تهران نیز گفت: هیچ نکته منفی در کار نبود و ما با هم روابط خوبی داریم. مرتب با یکدیگر در تماس هستیم. ایشان کارهای شخصی داشتند و نمی‌شود همیشه با ما باشند.

او در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنانش با وجود اشتباهات زیاد اصرار به استفاده از شوت‌های ۳ امتیازی داشتند؟ اظهار کرد: ما در طول این بازی نتیجه خوبی از شوت‌های سه امتیازی کسب کردیم، اما بعضی اوقات خیلی سخت است که نقشه را عوض کنیم. اگر سرمربی تیم در کنار ما بود شاید می‌توانست تیم را تغییر دهد. ضمن اینکه کار برای نفوذ ما در این بازی سخت بود چون بازیکنانی مانند حدادی و ارسلان زیر سبد ایران بودند.

یودای بابا، ستاره و ملی پوش بسکتبال ژاپن نیز درباره این بازی توضیح داد: متاسفانه نتوانستیم به برد برسیم ولس خوب کار کردیم. این بازی را بررسی می‌کنیم و برای دیدارهای بعدی آماده می‌شویم. نکته مهم در این دیدار برای ما ۴۰ دقیقه تلاش همه بازیکنان بود. 
 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی بسکتبال ژاپن

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ژاپن ۴۰ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد

به گزارش قدس آنلاین، هفته سی‌وپنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس با برگزاری چهار دیدار همزمان از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پیگیری شد.

در رقابت‌های امروز، منچستریونایتد برابر برنلی با تساوی یک - یک متوقف شد. آنتونی در دقیقه ۷۹ منچستر را پیش انداخت اما زکی آمدونی در دقیقه ۸۷ و از روی نقطه پنالتی گل مساوی برنلی را به ثمر رساند. منچستر با این تساوی ۵۴ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت. برنلی هم با ۲۴ امتیاز در رده نوزدهم و یکی مانده به آخر جدول قرار دارد.

در دیگر بازی، نیوکاسل ۵ بر یک شفیلدیونایتد را شکست داد. شفیلد با این شکست ۱۶ امتیازی ماند و در فاصله ۳ هفته تا پایان لیگ جزیره به دسته اول سقوط کرد.

در دیگر بازی‌های همزمان، ولورهمپتون ۲ بر یک لوتون را شکست داد و فولام برابر کریستال پالاس به تساوی یک - یک رسید.

در سایر بازی‌های امشب، اورتون از ساعت ۲۰ به مصاف برنتفورد رفته است و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه هم آستون‌ویلا با چلسی روبه‌رو می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست