Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته ورزشی ایرنا در سوم شهریورماه سال ۱۴۰۱ به صعود تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ جهانی، حضور زنان در دیدار استقلال و مس کرمان برای نخستین بار و اخبار جذاب دیگر ورزشی اختصاص دارد.

به گزارش ایران اکونومیست؛ بسته خبری سوم شهریور ماه به برگزاری دیدار آبی پوشان با مس کرمان و حضور بانوان در دیدار اشاره دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صعود تیم ملی فوتبال ایران در رنکینگ فیفا

تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رنکینگ فیفا، یک پله صعود کرد و در رتبه بیست و دوم جهان قرار گرفت. ادامه این خبر را اینجا بخوانید.

طلسم باقی ماند؛ پورعلی‌گنجی دیدار با آلومینیوم را هم از دست داد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس امکان همراهی تیمش در دیدار مقابل آلومینیوم اراک را ندارد. این خبر را اینجا مطالعه کنید.

جام کنفدراسیون آسیا؛ تیم ملی والیبال زنان برابر چین هم شکست خورد

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در مسابقات جام کنفدراسیون زنان آسیا با نتیجه سه بر یک مقابل چین مغلوب شد تا سومین باختش را تجربه کند. ادامه این خبر را اینجا بخوانید.

حضور بانوان استقلالی در ورزشگاه آزادی + فیلم

دیدار استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر ایران در شرایطی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود که بانوان هوادار استقلال با نظم و انضباط وارد جایگاه در نظر گرفته شده برای خود شدند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

لیگ برتر فوتبال؛حضور بانوان برای استقلال خوش یُمن بود؛ سه امتیاز ارزشمند با گلزنی "یامگا

"تیم فوتبال استقلال در هفته سوم لیگ برتر باشگاه‌های ایران در ورزشگاه آزادی مقابل مس کرمان بر برتری یک بر صفر دست یافت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا؛ تقابل طارمی و آزمون؛ بایرن، بارسلونا و اینتر در گروه مرگ

قرعه‌کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و تیم‌های برتر اروپایی حریفان خود را شناختند. تقابل مهدی طارمی و سردار آزمون مهاجمان ایرانی تیم‌های پورتو و بایرلورکوزن و هم‌گروهی بایرن‌مونیخ، بارسلونا و اینتر از نکات مهم قرعه‌کشی بود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دعوای استقلال با صداوسیما بالا گرفت؛ ساپینتو نشست خبری را تحریم کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی تیمش با مس کرمان، به دلیل وجود دوربین‌های تلویزیونی در نشست خبری حاضر نشد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پنجره چهارم جام‌جهانی بسکتبال؛ برتری شاگردان ارمغانی و گرفتن انتقام از سامورایی‌های

تیم بسکتبال ایران برابر ژاپن به یک برتری ارزشمند دست یافت. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

آنچلوتی و بنزما بهترین‌های فوتبال اروپا؛ فصل رویایی رئال تکمیل شد

کارلو آنچلوتی و کریم بنزما به عنوان بهترین مربی و بازیکن فوتبال اروپا انتخاب شدند تا فصل رویایی رئال مادرید تکمیل شود. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: باشگاه استقلال ، تیم ملی والیبال زنان ، مرتضی پورعلی گنجی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه استقلال تیم ملی والیبال زنان مرتضی پورعلی گنجی ادامه خبر را اینجا بخوانید مس کرمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم

بیشتر از ۶۰ هزار هوادار پرسپولیس و سپاهان برای تماشای الکلاسیکوی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می‌روند و الکلاسیکوی فوتبال ایران را در حضور تماشاگران برگزار خواهند کرد.

باتوجه به نتیجه‌ای که در تقابل تراکتور تبریز و استقلال تهران در بازی امروز به‌دست آمد، حالا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند با نمایش درخشان شاگردان اوسمار وی را بتوانند در پایان بازی مقابل سپاهان جشن پیروزی برپا کنند و به صدر جدول برسند.

هواداران تیم فوتبال سپاهان اصفهان هم که تعدادشان به بیشتر از هزار نفر می‌رسد در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند و طبیعتاً علاقه‌مند هستند که طلایی‌پوشان نصف‌جهان علی‌رغم نتایج نه‌چندان خوب‌شان در هفته‌های گذشته در برابر پرسپولیس صاحب پیروزی شوند و مانند سال قبل با دست‌پر تهران را از بازی با پرسپولیس ترک کنند.

طرفداران قرمزهای پایتخت قبل از شروع بازی الکلاسیکو با استفاده از فلش‌های موبایل‌های‌شان نورافشانی جالبی را روی سکوهای ورزشگاه آزادی به‌نمایش گذاشتند و تقریباً برای حمایت از پرسپولیس حضور بیشتر از ۶۰ هزار نفری دارند.

کد خبر 749852

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • تقابل برترین خط دفاع و حمله لیگ در ورزشگاه آزادی
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد