Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:30:08 GMT

حلاوت خدمت در دیار کازرون + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۳۴۷۲

حلاوت خدمت در دیار کازرون + فیلم

‍‍‍‍‍‍

محمد علی بخرد روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: پیگیری پروژه های حیاتی نیمه تمام شهرستان طی ماه های گذشته در دستور کار جدی بوده است، بعضی از این طرح‌ها یا سال ها از شروع آن گذشته و یا به فراموشی سپرده شده بودند.
فرماندار ویژه شهرستان کازرون اظهار داشت: بر اساس سیاست دولت سیزدهم که پیگیری پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار داده است فرماندار در این شهرستان هم پیگیری طرحهای نیمه تمام ازجمله پروژه های آب ، راه راههای روستایی ، بهداشت درمان در اولویت اول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدعلی بخرد اضافه کرد : یکی از پروژه های اصلی  که  دغدغه های مردم است  و پس از حدود گذشت بیش از۲۰ از شروع عملیات آن می گذشت و به فراموشی سپرده شده بود و از مطالبات بحق و دیرینه مردم است ،  تصفیه خانه فاضلاب کازرون است که در سفر ریاست جمهور به به استان فارس و اختصاص اعتبار مورد نیاز این طرح تکمیل  و چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

فرماندار ویژه کازرون اظهار کرد: همچنین  یکی  از طرحهای دیگری  که با پیگیری های انجام شده بر روند کار سرعت بخشید سد نرگسی است که با اختصاص اعتبار۸۰۰میلیاردتومانی موردنیاز تا یکسال آینده آبگیری خواهد شد.

بخرد با اشاره به اینکه ۶۵ طرح بالای ۵۰ درصد در کازرون وجود دارد گفت:  این طرحها شامل طرح آبرسانی ، خانه بهداشت ، طرح های ورزش و جوانان و بهسازی معابر است که با تخصیص اعتبارات مورد نیاز در مناسبت های مختلف و ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار ویژه کازرون افزود:  یکی دیگر  از طرحهای مهم درمانی شهرستان کازرون  بیمارستان امام علی (ع) است که  در موقعیت خود از بهترین مراکز درمانی به شمار می رود اما با گذشت یک زمان حدود۲۰ ساله که از احداث ساختمان آن توسط دانشگاه آزاد اسلامی می گذرد تقریبا متروکه شده بود و  امروز به برکت هفته دولت دانشگاه علوم پزشکی شیراز  طبق تفاهم نامه ای که با دانشگاه آزاد اسلامی امضا کرده است ، این ساختمان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفت ،  دانشگاه علوم پزشکی نسبت به نصب تجهیزات درمانی آن اقدام کرده که بزودی افتتاح کامل خواهد شد.

وی اضافه کرد: با آغاز بکار رسمی  این بیمارستان از  بار ترافیکی درمانی تنها بیمارستان قدیمی کازرون بطور چشم گیری کاهش خواهد یافت.

بخرد ادامه داد از دیگر طرح های عقب افتاده در بعد فرهنگی شهرستان کازرون  کتابخانه عمومی کازرون است که در سال ۸۶ عملیاتی شد و بدلیل کمبود اعتبار هم اکنون متوقف است درصورت تامین ۲۰ میلیارد تومان اعتبار عملیات آن شروع خواهد شد.

وی با ذکر این مطلب که تامین این حجم از اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان امکان پذیر نیست از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست پیگیر تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه فرهنگی باشد.

فرماندار ویژه شهرستان کازرون  در ادامه گفت : تمام  تلاشمان در یکساله خدمات دولت این بود که مجموعه مسایل و مشکلات    شهرستان با  مدیران شهرستان  بدون تنش سیاسی دنبال شود و پیگیری گردد ،  طرحهای عمرانی این شهرستان در یک جو آرام  و آرامشی که مورد نیاز مردم است پیگیری می شود که امیدواریم این آرامش و همدلی مسوولان در سالهای آیند ادامه پیدا کند.

نماینده  دولت در شهرستان کازرون با اشاره به پتانسیل ها و زیرساختهای موجود در شهرستان کازرون گفت:  وجود منطقه نفتی در بخش کنار تخته و خشت ، در موضوع میراث فرهنگی وجود مجموعه جهانی بیشاپور در کازرون و توسعه گردشگری از جمله زیرساختهایی است که می توان در ایجاد اشتغال و توسعه شهرستان  در آینده از آن ها بهره مند شد.

 فرماندار ویژه کازرون اظهار کرد دغدغه ما این است که برنامه توسعه ای برای شهرستان رقم بخورد که حداقل مبتنی بر طرح آمایش سرزمینی و متکی بر یک کار جدی و نو در پیشرفت همه جانبه  شهرستان باشد با این نگاه که بتوانیم ظرفیت های شهرستان در حوزه های مختلف صنعت گردشگری ، کشاورزی فرهنگی و سایر حوزه ها در نظر بگیریم  و این نوید به مردم بدهیم که این برنامه به عنوان یک سند بالادستی  در شهرستان تدوین تا  مسوولانی که در شهرستان خدمت می کنند از این سند برای توسعه پایدار شهرستان در آینده   بدون در نظر گرفتن مسایل سیاسی ، قومی ، مذهبی استفاده کنند و شهرستان کازرون جایگاه اصلی خود را پیدا کند.

بخرد در پایان اضافه کرد: تمام تلاش ما این است تا  در آینده برنامه توسعه شهرستان دریک الگوی ۵ تا ۱۰ ساله در حوزه کاری مجموعه فرمانداری و سایر ادارات همه توانمندی های توسعه شهرستان گنجانده شود.

برچسب‌ها شیراز کازرون دولت مردمی فارس پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز کازرون دولت مردمی شیراز کازرون دولت مردمی فارس شهرستان کازرون فرماندار ویژه مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان