Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلال اکبرپور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات بهسازی و آسفالت خیابان، جدول‌گذاری و پیاده روسازی مسکن ملی کوی وحدت به زودی آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سالجاری به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه برای مسکن مهر کوی وحدت شیروان، یکهزار و ۷۲۰ واحد تعریف شده است، گفت: تاکنون یکهزار و ۲۳۰ واحد به متقاضیان تحویل داده شده است و دیگر واحدهای مسکونی با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبرپور افزود: همچنین پروژه ۴۸ واحدی مسکن ملی با ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی، ۶۰ واحدی تعاونی کارگران نانوایان و ۵۴ واحدی شرکت مهر اتحاد نیز با ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان با اشاره به اعتبارات بازآفرینی شهری خاطرنشان کرد: سال گذشته ۲ میلیارد ریال جهت پیاده روسازی خیابان حکیم جذب شد و اکنون تکمیل خانه فرهنگ شهرداری با ۱۶ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است که فاز اول آن با ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین پروژه پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی در فاز اول با ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و پروژه بهسازی مدرسه ستارزاده با ۲۳ میلیارد ریال انجام شده است.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.  

بر اساس اعلام راه و شهرسازی خراسان شمالی خراسان شمالی، در افق سال ۱۴۰۵، این استان ۱۸ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی کمبود دارد که با احتساب نرخ واحدهای فرسوده و ناپایدار و ازدواج، شرایط حاد و بحرانی نیز خواهد شد.

برچسب‌ها مسکن مهر خراسان شمالی شیروان دولت مردمی پروندهٔ خبری بیست و ششمین سفر استانی دولت و حضور در دیار فرهنگ‌ها و قومیت‌ها عزم دولت سیزدهم برای تکمیل طرح های نیمه تمام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکن مهر خراسان شمالی شیروان مسکن مهر خراسان شمالی شیروان دولت مردمی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مهدی اسلام خواه در نشست خبری افزود: ۲۴ نفر از کارگران استان به‌طور همزمان با کارگران سایر استان‌ها به دیدار مقام معظم رهبری مشرف شدند و از نزدیک از بیانات ایشان بهره‌مند می‌شوند.
وی با اشاره به برپایی جشنواره امتنان در استان، افزود: در قالب برپایی آیین اختتامیه این جشنواره از ۲۶ کارگر نمونه و برگزیدگان این جشنواره با حضور مسئولان استانی و کشوری تقدیر می‌شود.
اسلام خواه با بیان اینکه نرخ بیکاری در سال ۱۴۰۲ در استان ۷،۴ درصد بود، افزود: تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی استان برای امسال هشت هزار و ۴۳۳ نفر است که ۴۰ درصد از این تعداد مربوط به دانش آموختگان دانشگاهی است.
مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان گفت: تعهد ایجاد اشتغال در سال گذشته، ایجاد ۱۳ هزار و ۵۱۵ شغل بود که در این مدت ۱۶ هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد شد که بر این اساس ۱۲۰ درصد از برنامه محقق شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری