Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@14:31:32 GMT

صعود ۱۷ پله‌ای دانشگاه فرهنگیان خراسان‌شمالی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۳۶۶۲

صعود ۱۷ پله‌ای دانشگاه فرهنگیان خراسان‌شمالی

محمد علی نظری، رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: در سال ۹۸-۹۹ رتبه دانشگاه فرهنگیان خراسان‌شمالی در سطح کشور ۲۳ بوده است ولی طی سال ۹۹-۱۴۰۰ و با تلاش مضاعف همکاران، این دانشگاه ۱۷ پله صعود داشته و به رتبه ۶ ارتقا پیدا کرده است.

وی گفت: دانشگاه فرهنگیان ازجمله دانشگاه‌های شاخص کشور است از این جهت که کسانی که وارد این دانشگاه می‌شوند مسئولیت تعلیم و تربیت نسل آینده را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی به ارزش و اعتبار معنوی بالای معلمان در جامعه امروز اشاره کرد و افزود: به جهت ارزش و جایگاه بالای معلمان در جامعه امروز رغبت خانواده‌ها نسبت به تحصیل فرزندانشان در این دانشگاه بسیار زیاد است. 

وی نقش دانشگاه فرهنگیان در آینده کشور را بسیار مهم دانست و ادامه داد: کار این دانشگاه بسیار حساس است چرا که وظیفه مهم تربیت معلمان آینده این کشور را بر عهده دارد. 

رئیس دانشگاه فرهنگیان در خصوص بحث رتبه بندی دانشگاه‌ها در این دانشگاه نیز گفت: در زمینه ارزیابی و رتبه‌بندی در دانشگاه فرهنگیان طرحی بنام ارزیابی از طریق رهنامه ۴۰ ماده‌ای وجود دارد که خود دانشگاه فرهنگیان این طرح را داده و کار ارزیابی نیز توسط خود دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور انجام می‌شود.

وی از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان در جریان سفر ریاست جمهوری به استان برای این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: این اعتبار بابت احداث، تعمیر، تجهیز پروژه‌های نیمه کاره این دانشگاه تخصیص یافته است. 

گفتنی است در دانشگاه فرهنگیان تعداد ۱۳۰۰ دانشجوی دختر و پسردر حال تحصیل هستند که از این تعداد پردیس برادران شامل ۸۰۰ دانشجو و خواهران ۵۰۰ نفر است. 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی سفر ریاست جمهوری دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • صعود فرهنگیان ۸ استان جنوبی کشور به کوه بل اقلید
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود