Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هاشم خواستار در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های شاخص این شهرستان با حضور استاندار هرمزگان افزود: از مجموع طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان خمیر ۵۸ طرح زیرساختی و چهار طرح اقتصادی هستند.
وی بیان داشت: این طرح ها در بخش های راه، مخابرات، عمران شهر و روستا، بهداشت و درمان، آبخیزداری و منابع طبیعی، ورزش، آموزش و برق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
فرماندار بندرخمیر با اشاره به طرح های بخش راه بیان داشت: این بخش با اعتبار بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان بیشترین اعتبارات شهرستان در هفته دولت را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: مهم ترین طرح ها در این حوزه، احداث فاز دوم جاده کمربندی بندرخمیر به طول ۳.۲ کیلومتر و عرض ۲۵ متر در باند رفت و برگشت، بهسازی و روکش آسفالت محور رویدر و آسفالت راه های روستایی جیحون و چاه ماخور است.
فرماندار در ادامه به طرح های بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: افتتاح بخش سی تی اسکن با اعتباری افزون با ۶ میلیارد تومان از مهم ترین طرح در این حوزه است.
این مسوول همچنین با اشاره به طرح های حوزه مخابرات ادامه‌ داد: افتتاح ۹ طرح مخابراتی با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد تومان همچون طراحی، نصب و راه اندازی نیوسایت جدید در محله فرهنگیان و کندال از جمله طرح های قابل افتتاح در هفته دولت است.
وی همچنین به اعتبارت سایر طرح ها اشاره و بیان کرد: بخش آموزش با ۱۲ طرح و اعتبار ۲۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان،  ۱۴ طرح عمران شهری و روستایی با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد تومان، پنج طرح در حوزه برق با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، چهار طرح ورزش با اعتبار پنج میلیارد تومان و در نهایت ۲ طرح آبخیزداری و منابع طبیعی و اعتبار ۲ میلیارد تومان از مهم ترین طرح های بخش زیرساختی هستند.
فرماندار بندرخمیر ادامه داد: چهار طرح اقتصادی نیز با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در حوزه اقتصادی این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
خواستار ابراز داشت: افتتاح بازارچه ملوانی بندرپل، بهره برداری کارخانه بسته بندی میوه و سبزی؛ کارخانه فرآوری ماهی ، میگو و سردخانه زیر صفر و همچنین کارخانه تهیه خوراک دام ، طیور و آبزیان از جمله این طرح ها هستند که توسط بخش خصوصی آماده شده است.
وی همچنین عنوان کرد: در هفته دولت ۲ طرح با اعتبار ۶ میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان بندرخمیر کلنگ زنی خواهد شد.
فرماندار بندرخمیر گفت: همه این طرح های  افتتاحی جزو مطالبات اصلی مردم شهرستان بوده و هدیه ای است از سوی دولت مردمی که به مردم شهرستان خمیر تقدیم می‌شود.

برچسب‌ها خمیر هفته دولت افتتاح طرح طرح های عمرانی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خمیر هفته دولت افتتاح طرح خمیر هفته دولت افتتاح طرح طرح های عمرانی هرمزگان میلیارد تومان میلیون تومان هفته دولت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان مجموع اعتبار جذب شده در زمینه اشتغالزایی شهرستان فریدن بوده که زمینه اشتغال هزار و ۷۱۶ نفر فراهم شده است. در سال ۱۴۰۲ نیز هزار و ۲۰۰ نفر با اعتبار جذب شده و پرداخت تسهیلات ۱۶۲ میلیاردتومانی مشغول کار و فعالیت شدند.


عباس نصیری بخشدار بخش زنده رود فریدن نیز گفت: تلاش شده است با پرداخت تسهیلات کم بهره در سطح روستا‌های بخش زنده رود این شهرستان و ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی، زمینه کار و فعالیت را برای کارآفرینان، مردم روستا و جوانان فراهم سازیم که این امر در سال جاری با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم با جدیت بیشتری در جهت پویایی اقتصاد روستا‌ها پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اصغر احمدی تولید کننده و کارافرین روستای چهلخانه فریدن گفت: ۵ کارگاه خیاطی در سطح روستا‌های شهرستان فریدن و شهرستان‌های های همجوار با محوریت کارگاه روستای چهلخانه مشغول فعالیت هستند که در همین راستا برای ۱۵۰ نفر از مردم روستا بویژه بانوان اشتغالزایی صورت گرفته است.

این تولید کننده پوشاک افزود: از صفر تا صد فرایند تولید پوشاک شامل بُرش، خیاطی، سنگ‌شور و بسته بندی در روستا صورت می‌پذیرد و در نهایت پوشاک تولیدشده به سراسر شهر‌های کشور ارسال و همچنین به کشور‌های همسایه صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز