Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان روزهای ۲۴ تا ۲۶ مردادماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک مدال نقره و ۴ مدال برنز قهرمانی سال گذشته خود در این مسابقات را تکرار کرد.

در همین راستا هادی حبیبی یکی از ملی پوشان اسبق کشتی آزاد کشورمان که سال‌ها در کادر فنی هم به عنوان مربی و سرپرست حضور داشت به خبرنگار مهر گفت: چندی پیش انتقاداتی را مطرح کردم که متوجه عملکرد تیم نوجوانان در رقابتهای جهانی ایتالیا و کسب عنوان چهارمی آنها بود که در واقع به ضعف مجید ترکان در بحث سرمربیگری تیم اشاره داشت و برخی از همکاران گفتند که نباید چنین اظهاراتی را مطرح می‌کردم، اما اگر انتقادی از سوی اهالی کشتی مطرح می‌شود نشانه نگرانی و دلسوزی برای کشتی است چراکه نقاط ضعف باید همواره به هر کادر فنی و مسئولی در تیم‌های ملی گوشزد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من معتقدم مطرح کردن واقعیت‌ها می‌تواند در نهایت به موفقیت ورزش ملی کشورمان منتهی شود. ورزشی که همه از آن انتظار مدال و افتخار دارند.

وی ادامه داد: به همین دلیل اگر انتقادی از عملکرد تیمی صورت می‌گیرد باید در زمان موفقیت و پیروزی هم از تمامی اعضای تیم تقدیر و تشکر شود. در همین راستا باید به عملکرد آزادکاران جوان در جهانی بلغارستان اشاره کنم که واقعاً دلچسب و مطلوب بود. هر چند که از برخی نفرات انتظار بیشتری می‌رفت. ملی پوشانی که می‌توانستند مدال خوشرنگتری کسب کنند. البته برخی دیگر هم به بهترین شکل ظاهر شدند و کشتی‌های دیدنی و بسیار درخشانی را به نمایش گذاشتند که به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی منتهی شد.

حبیبی در پایان اظهار داشت: البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که غیبت تیم روسیه بر کیفیت مسابقات تأثیر داشت اما نباید تلاش و زحمات آزادکاران و کادر فنی را هم نادیده گرفت. مطمئناً آینده متعلق به همین کشتی گیران جوان است که باید بزودی جانشین بزرگان تیم ملی بزرگسالان شوند. در نتیجه باید به نحوی حمایت و هدایت شوند که همچنان در آینده هم شاهد درخشش و قهرمانی آنها در جهانی و المپیک باشیم.

کد خبر 5571367 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: هادی حبیبی کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس ریکاردو ساپینتو تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک مهدی طارمی تیم فوتبال مس کرمان فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال ایران ورزشگاه آزادی شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • نشان طلای رقابت‌های جام جهانی در دستان دختر چهارمحال و بختیاری
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است