Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@10:10:25 GMT

به پرسپولیس کهکشانی اعتقاد ندارم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۳۸۵۰

به پرسپولیس کهکشانی اعتقاد ندارم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد طوفانی این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: اعتقادی به کهکشانی بودن ندارم، زیرا شرایط تیم‌ها به گونه‌ای است که هیچ تیمی از پیش برنده، بازنده یا قهرمان نیست. ما سال ۸۲ با همین لقب ششم شدیم.

محمد برزگر روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایران اکونومیست با اشاره به انتظار هواداران از تیم فوتبال پرسپولیس، اظهار داشت: توقع‌ از تیم بالا نیست و پرسپولیس هم ضعیف نیست اما مشکل صحبت از تیم کهکشانی است که من اصلا به آن اعتقاد ندارم و حرف بی اساسی است زیرا به نظرم از الان هیچ تیمی برنده، بازنده یا قهرمان نیست و باید زمان بدهیم تا تیم‌ها خودشان را پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال ۸۲ در پرسپولیس خیلی از ملی‌پوشان و بازیکنان نام‌دار جمع شدند که اتفاقا خود یحیی هم با ما بود و همه گفتند این تیم کهکشانی است و قطعا قهرمان است؛ آخر فصل همان تیم با بهترین بازیکنان به جای قهرمانی، ششم شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این فصل شاهدیم که لیگ از حالت ۲ قطبی خارج شده و همه تیم‌ها به نوعی قدرتمند و مدعی هستند و این امر کار را برای پرسوپولیس و تیم‌هایی که همیشه در صدر جدول بودند سخت می‌کند. قدرت گرفتن تیم‌های مقابل و بهم کمی ریختگی در پرسپولیس باعث شد شرایط خوبی در ۲ بازی گذشته نداشته باشیم و نتوانیم پیروز شویم؛ مثلا سرمربی تیم روی نیمکت نبود و یا لوکادیا هنوز به بازی‌ها نرسیده است.

پیشکسوت پرسپولیس خطاب به هواداران گفت: باید کمی صبور باشیم تا بهم ریختگی‌های این روزها را پشت سر بگذاریم. یکی از مدعیان قطعی قهرمانی در این فصل پرسپولیس است و از این به بعد که تیم به شرایط خوب خودش می‌رسد باید بازیکنان نیز تمام تلاش خودشان را بکار گیرند تا پیروزی‌های مکرر تیم شروف شود. هواداران همه باید از تیم و گل‌محمدی حمایت کنند.

مربی آکادمی پرسپولیس همچنین درباره تیم‌های پایه نیز توضیح داد: تیم بزرگسالان ویترین باشگاه است و مربیان خیلی وقت نمی‌کنند به پایه‌ها بپردازند. بازیکنان خوبی در پایه‌ها داریم که چند نفرشان به تمرین تیم بزرگسالان می‌روند و باید خودشان را به سرمربی نشان بدهند و نظر کادر فنی را جلب کنند. بازیکنانی در سال‌های اخیر به تیم‌های دیگر به صورت قرضی فرستادیم که به زودی برمی‌گردند و بسیار موثر خواهند بود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایرنا تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز یک‌شنبه خود را از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

* در این برنامه بعد از گرم کردن و پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، یک چالش جالب و شاد برای بازیکنان در نظر گرفته شده بود. در جریان این چالش بازیکنان در گروه‌های مختلف باید توپ را روی هوا نگه می‌داشتند و به همین ترتیب آن را تا سبدی می‌رساندند و به داخل سبد هدایت می‌کردند.

* بعد از این چالش، مرور دو برنامه تاکتیکی نیز در دستور کار بود.

* تمرین امروز، یک ساعت به طول انجامید و در جریان آن، غیر از امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که همچنان تمرینات اختصاصی را دنبال می‌کنند، سایر نفرات در اختیار کادر فنی بودند.

گفتنی است پرسپولیس تا بازی با سپاهان دو جلسه تمرین دیگر هم برگزار می‌‎کند.

کد خبر 6091426

دیگر خبرها

  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • لرستان| آمریکایی‌ها به آنچه بیان می‌کنند اعتقاد ندارند
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند