Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه تمامی تجهیزات نیروی پدافند هوایی ارتش ساخت ایران است، تاکید کرد: اگر دشمن به آسمان ایران نزدیک شود، با پاسخ کوبنده پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد عصر امروز در چهارمین آئین گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش استان قم که با محوریت نیروی پدافند هوایی در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار (علیهم‌السلام) برگزار شد، بیان کرد: اگر دشمنان می‌توانستند به ما ضربه‌ای بزنند فضای آسمان جمهوری اسلامی ایران را ناامن می‌کردند در حالی که هرگز نمی‌توانند و این به‌خاطر قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح و تجهیزات نظامی موجود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه فعالیت نیروی پدافند هوایی تجهیزات محور است، عنوان کرد: تمامی سلاح‌ها و تجهیزات پدافند هوایی در داخل کشور ساخته می‌شود و ما هیچ سامانه‌ای را نداریم که غیربومی باشد.


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: دشمنان ما حتی فکر این را نمی‌کردند که قدرت بازدارندگی ما به مرحله‌ای برسد که هیچ متجاوزی نتواند وارد ایران عزیز شود؛ اگر دشمن به آسمان کشور ایران نزدیک شود با پاسخ کوبنده پدافند هوایی مواجه خواهد شد.

وی با تاکید براینکه پهباد‌های ما با سرعت‌ها و هدف‌هایی که بخواهیم مسلح شده‌اند و آمادگی کامل را دارند، افزود: امروز نیروی پدافند هوایی به سامانه‌های کشف و شناسایی همچون رادار‌هایی با برد ۳ هزار کیلومتر مجهز شده که در دنیا کم‌نظیر است.

صباحی فرد در پایان سخنان خود اظهار کرد: این نوید را به ملت شریف و انقلابی ایران و خانواده‌های معظم شهدا می‌دهم که فرزندان شما در پدافند هوایی ارتش تا آخرین قطره خون خود پای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زعامت، ولی فقیه خواهند ایستاد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر صباحی فرد ارتش جمهوری اسلامی ایران استان قم کنگره ملی شهدای استان قم نیروی پدافند هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان عصر پنجشنبه در جلسه پدافند غیر عامل که محل فرمانداری برگزار شد به عملیات وعده صادق اشاره و اظهار کرد: عملیات وعده صادق دل همه ما را آرام کرد و موجب شادی همه حق طلبان و شکست و خواری دشمنان شد.

محبیان ادامه داد: ما پیش بینی داشتیم دشمن مقابله‌ای را پس از عملیات وعده صادق داشته باشد و به همین منظور جلساتی برای مقابله با این تهدیدات برگزار کردیم تا بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی گفت: تا زمانی که ظالمین وجود دارند باید هوشیار باشیم تا با شیطنت‌های دشمنان بتوانیم برخورد کنیم.

فرماندار بیجار خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه پدافند غیرعامل امسال بیش از پیش با برنامه و بهتر اقدام کنیم.

کد خبر 6088753

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق