Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن لوکادیا درباره حضورش در ایران صحبت هایی را بیان کرده است

یورگن لوکادیا ابراز امیدواری کرده در پرسپولیس بدرخشد.

به گزارش طرفداری، یورگن لوکادیا درباره حضور در پرسپولیس و نظرش در مورد ایران به رسانه رسمی پرسپولیس گفت:

اول از همه درباره هوا بگویم که خیلی شبیه اسپانیا است. در اسپانیا خانه دارم و با خانواده آنجا زندگی می‌کردم و فرزندانم  هم آنجا به مدرسه رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اسپانیا هم هوا در این موقع از سال گرم است و می‌توانم بگویم ایران شبیه آنجاست با این تفاوت که آنجا ساحل‌های زیادی دارد.

وی ادامه داد:

من در هلند به دنیا آمده‌ام و اگر بخواهم آنجا را با ایران مقایسه کنم به نظرم مهم‌ترین تفاوت نحوه رانندگی مردم است که خیلی فرق دارد. ساختار و نحوه ساخت آپارتمان‌ها متفاوت است. شکل بیمارستان‌ها هم متفاوت است و من این را زمانی که در تست پزشکی بودم متوجه شدم ولی در کل مردم ایران اینجا خیلی خوب و مهربان هستند و البته خیلی خوش‌رفتار.

لوکادیا عنوان کرد:

در ایران  هر کسی شما را می‌بیند سلام و احوالپرسی می‌کند ولی در هلند اینگونه است که مردم از کنار هم رد می‌شوند و چیزی به هم نمی‌گویند. بنابراین در این موضوع بین ایران و هلند تفاوت زیادی است. مردم اینجا خیلی مهربان‌تر و صمیمی‌تر هستند. خیلی از افرادی که در هتل کار می‌کنند هر روز  با من احوالپرسی می‌کنند.  فکر می‌کنم این بزرگترین تفاوت بین رفتار مردم دو کشور است.

مهاجم هلندی پرسپولیس درباره اینکه خانواده‌اش چه نظری در مورد ایران دارند‌، گفت:

همسر من لبنانی است و زندگی در ایران برای او هم تا حد زیادی جدید و ناشناخته است ولی من واقعاً هیچ ایده‌ای درباره زندگی در ایران نداشتم. زندگی در اینجا برای خانواده‌ام یک تجربه آموزنده است. ایران واقعاً امن است و احساس امنیت دارم. فکر می‌کنم در اروپا لزوماً اینطور فکر نمی‌کنند ولی من وقتی برگشتم می‌توانم به همه بگویم که اینجا امن است و من امنیت دارم. بنابراین فرزندانم هم احساس آرامش دارند و این یک فرصت خوب برای آنها است که نه تنها اینجا باشند، بلکه زندگی خوبی را تجربه کنند، همانطور که من اینجا این تجربه را دارم.

لوکادیا در واکنش به این موضوع که به نظرش خانواده‌اش می‌توانند دائم در ایران اقامت داشته باشند، تصریح کرد:

بله من همین را می‌خواهم ولی بچه‌هایم مدرسه می‌روند. آنها همین الان اسپانیایی صحبت می‌کنند و دوست دارم که آنها را اینجا نگه دارم و همزمان اسپانیایی و انگلیسی و هلندی یاد بگیرند تا وقتی که بزرگ شدند بتوانند به سه زبان صحبت کنند. بخش جابه‌جایی موضوع مهم است؛ چرا که بالاخره آنها کودک هستند. قبلاً به آلمان و انگلیس رفته‌ایم و الان هم آنها احتمالاً به ایران می‌آیند. چند جابه‌جایی برای بچه‌ها سخت است. بهترین شراط برای رشد آنها این است که در یک محیط ثابت باشند. همین الان آنها در اسپانیا به مدرسه می‌روند و معلمان خود و شرایط آنجا را می‌شناسند. به هر حال این زندگی فوتبالی است.

«برای حضور در ایران با چه کسی مشورت کردی؟» وی در پاسخ به این سؤال گفت:

با جهانبخش صحبت کردم و او به من گفت ایران لیگ قوی‌ دارد و مردم آنجا مهربان هستند و تهران شهر خوبی است. در کل از ایران خیلی تعریف کرد، راهنمایی‌های او قطعاً در این انتخاب به من کمک کرد. حتماً می‌خواهم از جهانبخش و همه افرادی که کمک کردند  این تصمیم را بگیرم تشکر کنم. از آنها درباره ایران فقط چیزهای خوب شنیدم.

مهاجم پرسپولیس در مورد اینکه چه چیزی در مورد این تیم نظر او را جلب کرده است، یادآور شد:

ماجراجویی؛ من به ماجراجویی علاقه دارم و دوست ندارم یک جا ثابت باشم. فکر می‌کنم حضور در اینجا به من این فرصت را داد که از حاشیه امن خود خارج شوم. وقتی که به خودم و شخصیتم نگاه می‌کنم، می‌بینم به تجربه کردن چیزهای جدید علاقه دارم. خصوصاً در خارج از اروپا و اینکه جای متفاوتی باشم.

«در لیگ‌های بزرگ بازی کردی و به نظرت چطور می‌توانی تجربه بازی در سطح اول فوتبال را به ایران منتقل کنی؟» لوکادیا در این باره تصریح کرد:

واقعاً هنوز نمی‌دانم. باید در لیگ بازی کنم تا بتوانم به این سؤال به خوبی جواب دهم ولی در کل فکر می‌کنم با توجه به حضورم در این لیگ‌ها می‌توانم در لیگ ایران مثمر ثمر باشم. وقتی که اینجا بازی می‌کنم خیلی از مردم در اروپا لیگ ایران را دنبال می‌کنند. خلاصه بازی‌ها را می‌بینند و از هم می‌پرسند پرسپولیس چه تیمی است و چرا لوکادیا این تیم را انتخاب کرده است. فکر می‌کنم حضور من توجه افراد زیادی را به لیگ ایران جلب می‌کند. بنابراین حضورم در پرسپولیس هم برای من خوب است هم برای لیگ و هواداران.

لوکادیا درباره تعداد بالای پیام‌های هواداران پرسپولیس به او در فضای مجازی تصریح کرد:

به خاطر تک تک پیام‌ها از مردم تشکر می‌کنم. سعی کردم همه را بخوانم ولی به دلیل تعداد بالای پیام‌ها این کار غیر ممکن بود. از این استقبال قدردانی می‌کنم ولی در نهایت چیزی که اهمیت دارد این است که در زمین بازی بتوانم به تیمم کمک کنم، حتی اگر هواداری هم در ورزشگاه نباشد بازی می‌کنم، اگر چه حضور آنها، تشویق‌ها و جوی که ایجاد می‌کنند خیلی به ما کمک می‌کند که بازی‌ها را ببریم. می‌خواهم هواداران این موضوع را فراموش نکنند که مهم کیفیت من در زمین بازی است. از پیام‌های هواداران و استقبال اعضای تیم ممنونم ولی شخصیت من اینگونه است که دوست دارم در عمل خودم را نشان دهم. نمی‌خواهم فقط حرف بزنم و بگویم می‌خواهم قهرمان شوم و 50 گل بزنم. دوست دارم خوب بازی کنم، به تیمم کمک و هواداران را خوشحال کنم. به‌عنوان یک تیم از من گرفته تا یک عضو تدارکات همه کار بزرگی داریم که باید با هم انجام دهیم تا جام‌ها را به دست بیاوریم. این فلسفه من است.

مهاجم پرسپولیس در مورد اصلی‌ترین هدفش در پرسپولیس گفت:

خیلی واضح است که هواداران پرسپولیس به قهرمانی عادت کرده‌اند و بنابراین یک حرف منطقی از طرف من است که بگویم هدف ما از بازی در لیگ قهرمانی است. نمی‌دانم شرایط فعلی پرسپولیس در آسیا چگونه است ولی قطعاً قهرمانی در آسیا هم می‌تواند هدفی باشد که باید به آن فکر کنیم.

لوکادیا یادآور شد:

دوباره از هواداران تشکر می‌کنم. همینطور از مدیرعامل که وقتی در استانبول بودم ساعت دو بامداد به وقت ایران با من تماس گرفت. از همه افرادی که در پیوستن من به پرسپولیس نقش داشتند،‌ از خانواده‌ام و همینطور بستگانم که در اروپا از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. حس خوبی دارم و نمی‌توانم برای بازی کردن صبر کنم.

اخبار داغ 

پیشنهاد ژرژ مندس به ناپولی و میلان برای جذب کریستیانو رونالدو سردار آزمون حمایت مالی از فرزندش را قطع کرد + عکس از دختر سردار آزمون بنزما: رسیدن به رکورد گلزنی رونالدو غیرممکن است آتش گرفتن سکوی وطنی در روز افتتاح چمن ورزشگاه!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یورگن لوکادیا فکر می کنم پیام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، شاگردانش باید از بازی امروز مقابل نساجی درس بگیرند.

طرفداری | اوسمار ویرا پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر صحبت کرد.

اوسمار ویرا اظهار داشت:

می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی در ادامه افزود:

امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم، اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی قائمشهر تصریح کرد:

تقریباً می‌دانستیم حضور تماشاگران را، چون په په لوسادا قبلاً در نساجی بوده است و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل هم در ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آنها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت:

از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی (گل‌محمدی) شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت:

الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • طرح خاص شالیکار مازنی برای بازی پرسپولیس
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد