Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:35:04 GMT

مرگ ۲ پلیس بلغار در تصادف با اتوبوس مهاجران غیرقانونی

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۴۶۱۹

مرگ ۲ پلیس بلغار در تصادف با اتوبوس مهاجران غیرقانونی

یک مقام ارشد وزارت کشور بلغارستان اعلام کرد: دو افسر پلیس بلغارستان روز گذشته (پنج‌شنبه) در تلاش برای متوقف کردن اتوبوس حامل مهاجرانی که به طور غیرقانونی وارد این کشور شده بودند، کشته شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: این حادثه در شهر "بورگاس" و پس از اینکه اتوبوس از توقف در دو ایست بازرسی پلیس مرزی خودداری کرد، رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتوبوس با پلاک ترکیه حامل ۴۷ مهاجر بوده که ملیت آنها فاش نشده است.

گزارش‌ها حاکیست اتوبوس وارد یک منطقه مسکونی شده بود که افسران پلیس، خودروی خود را در مقابل آن در جاده متوقف کردند. با این حال اتوبوس متوقف نشد، با خودروی پلیس برخورد کرد، از بالای آن گذشت و در نهایت با برخورد به یک ایستگاه اتوبوس متوقف شد.

دو افسر داخل خودرو در صحنه حادثه و بر اثر برخورد اتوبوس جان خود را از دست دادند. همچنین تلفات دیگری از این حادثه گزارش نشده و تحقیقات در مورد آن آغاز شده است.

به گزارش یورونیوز، تاکنون هیچ اتهامی علیه راننده مطرح نشده اما دادستان منطقه، اقدامات راننده را "آگاهانه و هدفمند" توصیف کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بلغارستان تصادف اتوبوس مهاجران غیر قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف با یک خودروی ورزشی در خیابان (فیلم) تصادف پسر رونالدو با خودرو به همراه دوستش (فیلم) تصادف یک خودرو با پارکینگ خانه‌ای در کالیفرنیا (فیلم)

دیگر خبرها

  • درگیری مسافری با راننده اتوبوس منجر به تصادف شد (فیلم)
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • تصاویری تلخ از تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی‌ در خاک ارمنستان
  • تصادف مرگبار اتوبوس ایرانیان در ارمنستان
  • تصاویر تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • نجات ده‌ها پناهجو در سواحل مراکش