Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@05:33:52 GMT

پایان ماجرای بازیکن گابنی و گل‌گهر

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۴۷۷۵

پایان ماجرای بازیکن گابنی و گل‌گهر

پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر بسته شد.

به گزارش مشرق، پرونده جنجالی بازیکن گابنی گل‌گهر بالاخره به پایان رسید.

 امیر قلعه‌نویی، سرمربی این تیم بارها در نشست‌های خبری هفته اول و دوم فصل جدید به اجحافی که در حق باشگاه گل‌گهر و اریک بانیاما بوکوم شده، اشاره کرده است. به اعتقاد سرمربی گل‌گهر، محرومیت سه ماهه اریک بانیاما به پایان رسیده و این بازیکن قانونا می‌تواند برای سیرجانی‌ها به میدان برود؛ موضوعی که رکن انضباطی فدراسیون فوتبال آن را قبول نداشت بر این عقیده بود که محرومیت اریک بانیاما هنوز به پایان نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰، با تایید غیرمجاز بودن اریک بانیاما، این بازیکن را سه ماه از حضور در کلیه مسابقات فوتبال محروم کرد؛ حکمی که توسط استیناف در تاریخ ۱۲ بهمن تایید شد. باشگاه گل‌گهر با تایید رای کمیته انضباطی، اریک بانیاما بوکوم را به استقلال تاجیکستان قرض داد تا حضورش در لیگ برتر ایران با بازی در لیگ قهرمانان آسیا مجاز شود. اتفاقی که بالاخره در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ رخ داد و این بازیکن طبق دستورالعمل جذب بازیکن و مربی خارجی با بازی در لیگ قهرمانان آسیا، اجازه حضور در لیگ برتر ایران را پیدا کرد.

امیر قلعه‌نویی و باشگاه گل‌گهر معتقد بودند که محرومیت سه ماهه اریک بانیاما یا باید از زمان ابلاغ رای (۲۵ آذر ۱۴۰۰) اعمال می‌شده یا از زمانی که حضور او در لیگ برتر ایران با بازی در لیگ قهرمانان آسیا مجاز شده (۲۰ فروردین ۱۴۰۱)، محاسبه شود؛ استدلالی که فدراسیون فوتبال قبول نداشت و با استناد به آیین‌نامه انضباطی بر این باور بود که محرومیت اریک بانیاما بوکوم از شروع لیگ بیست و دوم، یعنی زمانی که بوکوم می‌توانسته برای گل‌گهر به میدان برود، محاسبه شود.

البته این اتفاق در گذشته هم رخ داده بود. برای مثال، امیر قلعه‌نویی مرداد ۱۴۰۰ با محرومیت سنگین سه ماهه مواجه شد. در آن زمان هم اعلام شد که محرومیت امیر قلعه‌نویی از زمان آغاز لیگ برتر، یعنی ۲۷ مهر محاسبه می‌شود که اعتراضی از سوی او و باشگاه گل‌گهر به همراه نداشت.

در نهایت پرونده محرومیت سه ماهه اریک بانیاما بوکوم این هفته در استیناف بررسی شد و این محرومیت مورد بخشش قرار گرفت تا اریک بانیاما بتواند در دیدار امروز (جمعه) مقابل سپاهان به میدان برود.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت امیر قلعه نویی لیگ برتر ایران کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال سپاهان گل گهر سیرجان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت امیر قلعه نویی باشگاه گل گهر لیگ برتر سه ماهه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رم با انجام ۳۴ بازی و ۵۹ امتیاز در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد و شاگردان «دنیله دروسی» امیدوارند تا در پایان فصل در جمع ۴ تیم بالای جدولی حضور داشته باشند.

در ترکیب فعلی تیم رم، «دیگو یورنته»، «روملو لوکاکو»، «راسموس کریستنسن»، «دین هویسن»، سردار آزمون و «آنجلینو» به طور قرضی از باشگاه های دیگر حضور دارند و اکثر این نفرات در فصل جاری تاثیر زیادی در کسب نتایج رم داشته اند و دروسی خواهان ماندن آنها در تیم خود است.

سایت ایتالیایی «oggisportnotizie» در این رابطه نوشت: بازیکنان زیادی در رم حضور دارند که قراردادشان رو به پایان است و باشگاه رم قصد دارد هزینه های خود را در فصل آینده کاهاش دهد.

این سایت در ارتباط با سردار آزمون مهاجم ایرانی رم می نویسد؛ بازیکن ایرانی نشان داده که ویژگی های مفیدی برای تیم دروسی دارد اما عدم تداوم او باعث شده تا تردید هایی در بین مدیران باشگاه رم به وجود آید.

سایت «oggisportnotizie» در پایان مطلب خود آورده است؛ رم باید هر بازیکن را مطابق با پتانسیل و عملکردش حفظ کند و با توجه به شرایط اقتصادی که دارد، مدیران باشگاه باید دقت های لازم را داشته باشند.

کد خبر 6093720

دیگر خبرها

  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • پایان همکارى باشگاه مس رفسنجان با بازیکن عراقى