Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد ابوترابی دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس قزوین گفت: هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس قزوین با عنوان «سرود سرخ سپیدار» و با انتشار فراخوان و دعوت از هنرمندان و شاعران حوزه دفاع مقدس استان برگزار می‌شود.

سید ابوترابی افزود: این جشنواره با عنوان «سرود سرخ سپیدار» و بیست و چهارمین کنگرۀ سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت با هدف بزرگداشت یاد شهیدان و رشادت‌های هشت سالۀ رزمندگان اسلام توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این جشنواره در هفت بخش عمومی، دفاع مقدس و شعر بین‌المللی اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، و شعر دفاع مقدس و زنان برگزار می‌شود.

سید ابوترابی ادامه داد: اشعار رسیده توسط هیات داوران استانی جشنواره بررسی می‌شود و از برگزیدگان در سطح استانی تجلیل به عمل خواهد آمد.

دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس قزوین گفت: آثار برتر برای رقابت به دبیرخانۀ بیست و چهارمین کنگرۀ سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت که در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود، معرفی و به برگزیدگان کشوری نیز جوایز ارزنده‌ای اعطا می‌شود.

ابوترابی ادامه داد: شاعران علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند اشعار خود را در قالب‌های سنتی، نو، آزاد، سپید و نیمایی تا تاریخ ۳۱ شهریور از طریق پیام رسان واتساپ به شمارۀ ۰۹۱۹۳۸۳۹۱۷۳ ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برگزاری جشنواره دفاع مقدس جوایز ارزنده شعر دفاع مقدس برگزار می شود جشنواره شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این جشنواره به یاد زنده یاد کیومرث صابری فومنی «گل آقا» برگزار می شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان