Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:22:06 GMT

پیکر عضو سابق شورای اسلامی شهر یزد تشییع شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۴۸۵۴

پیکر عضو سابق شورای اسلامی شهر یزد تشییع شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم و مسئولان یزد با حضور در این مراسم یاد و خاطره مرحوم قمی را گرامی داشته و قدردانی و سپاس خود را از تلاش‌های صادقانه وی در شورای اسلامی شهر یزد ابراز داشتند.

همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار، رییس شورای اسلامی شهر و برخی از مسئولان و نخبگان فرهنگی و اجتماعی یزد در پیام‌های جداگانه درگذشته نامبرده را تسلیت گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام تسلیت آیت الله محمد رضا ناصری آمده است: درگذشت مرحوم حمیدرضا قمی عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یزد را به دوستان، آشنایان و خانواده داغدار ایشان و به عموم مردم شریف دارالعباده یزد تسلیت گفته و از درگاه خدواند متعال برای آن فقید سعید غفران و رحمت واسعه و برای بستگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم. 

در پیام تسلیت مهران فاطمی استاندار یزد هم آمده است: خبر ارتحال جانگداز انسان وارسته زنده یاد جناب آقای مهندس حمیدرضا قمی موجب تالم و تأثر عمیق اینجانب گردید و قلب دوستداران ایشان را آکنده از اندوه و مردم عزیز دیار یزد را محزون ساخت.

حمید رضا قمی عضو سابق شورای شهر یزد چندی قبل به دلیل سوختگی شدید به بیمارستان شهدای محراب یزد منتقل و پس از آن برای تکمیل درمان به بیمارستان شهید چمران تهران منتقل شد و چهارشنبه شب خبر درگذشت نامبرده در فضای مجازی منتشر شد.

برچسب‌ها شورای شهر مراسم تشییع یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر مراسم تشییع یزد شورای شهر مراسم تشییع یزد شورای اسلامی شهر شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی