Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده افزایش سرعت وزش بادهای جنوبی در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب بر روی خلیج فارس است و در این مدت دریا تا حدودی متلاطم خواهد بود.

وی اضافه کرد: از امروز تا اواخر هفته پیش رو در اغلب ساعات با وزش بادهای جنوبی، رطوبت و شرجی هوا در سطح استان از مقادیر بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: در این مدت غبار محلی، گاهی وزش باد و در صبحگاه در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی تاکید کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل شب ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل گاهی ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5573193

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر خلیج فارس پیام مساعدی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین شیوع کرونا خراسان رضوی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سطح نارنجی هواشناسی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، زمان شروع هشدار سطح نارنجی: اوایل وقت پنج شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا اوایل وقت جمعه ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ است.   مناطق اثر در این هشدار شهرستان‌های یزد، اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، زارچ، مهریز و میبد خواهد بود.   نوع مخاطره: بارش رگباری بعضا با رعد و برق، در مناطق مستعد با احتمال تگرگ و وزش باد به نسبت شدید است.

دیگر خبرها

  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • اصفهانِ زیبا ظرفیت بالایی برای گردشگری و تجارت دارد
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی در یزد
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده