Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد فرمانده انتظامی استان یزد گفت: جهت تسهیل در روند سفر زائران کربلا در ایام اربعین مقرر شد گذرنامه های مربوط به سال ۱۳۹۰ به بعد با مراجعه به سالن پروازهای بین المللی فرودگاه یزد تمدید شود.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» در بازدید از پلیس گذرنامه انتظامی استان یزد اظهار کرد: در این ایام برای تسهیل در انجام امورات مربوط به زائران اربعین حسینی، تمهیدات ویژه ای اندیشیده و در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در این ایام ساعت کار دفاتر پلیس +۱۰ در استان یزد از ۸ صبح الی ۲۲ شب است و با توجه به حجم مراجعان به دفاتر از ساعت ۲۰ تا ۲۲ هیچگونه پذیرشی وجود ندارد و فقط امورات مربوط به افراد ثبت نام شده انجام خواهد شد.

بهدانی فرد یادآور شد: افرادی که تاریخ صدور گذرنامه آنها مربوط به یکم شهریورماه سال ۹۰ به بعد است برای تمدید نیازی به مراجعه به دفاتر پلیس+ ۱۰ ندارند؛ بلکه برای تمدید از روز دوشنبه هفتم شهریورماه به سالن پروازهای خارجی(بین المللی) فرودگاه شهید صدوقی یزد مراجعه کنند تا با درج مهر تمدید، بتوانند به سفر اربعین مشرف شوند.

وی اضافه کرد: مراجعانی که فاقد گذرنامه هستند یا تاریخ آن مربوط به قبل از سال ۹۰ می باشد برای دریافت گذرنامه حتما به دفاتر پلیس+۱۰ که ۹ دفتر آن در شهر یزد و ۱۰ دفتر دیگر در سایر شهرستان های استان است مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد پلیس با تاکید بر اینکه امورات مربوط به تمدید گذرنامه از روز دوشنبه از ساعت ۸ صبح الی ساعت ۲۰ بعداظهر در ۲ محل فرودگاه و گذرنامه در شهرک رزمندگان صورت خواهد پذیرفت، گفت: افرادی که در شهرستان‌های استان ساکن هستند نیازی به حضور در مرکز استان را نداشته؛ بلکه با مراجعه به اداره گذرنامه شهرستان، گذرنامه آنها تمدید خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اربعين حسيني فرمانده انتظامي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، یک طبقه از فرودگاه «ونوکوو» (Vnukovo) در شهر مسکو پایتخت روسیه به دلیل تهدید وجود بمب تخلیه شد.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، پلیس در این ارتباط خبر داد: محوطه ساختمان و اتاق ها در جستجوی مواد منفجره در حال جستجو و بررسی هستند.

یک منبع آگاه هم در این ارتباط افزود: پلیس اعلام کرد که یکی از طبقات ساختمان اداری فرودگاه ونوکوو به دلیل تهدید به بمب گذاری تخلیه شده است. بازرسی در محل در حال انجام است.

پلیس اضافه کرد که زنگ خطر در عملکرد فرودگاه تداخلی نداشته است.

تا کنون اخبار و اطلاعات بیشتری در این خصوص رسانه ای نشده است.

کد خبر 6090343

دیگر خبرها

  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ۸۵ زائر گیلانی حج تمتع به عربستان اعزام شدند
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره