Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرشاد ماجدی ادعاهای جدیدی را برای رسیدن به پست ریاست فدراسیون فوتبال مطرح کرده است

میرشاد ماجدی در برنامه ورزشگاه حاضر شد.

به گزارش طرفداری، میرشاد ماجدی در مورد عملکرد خود در مدت 6 ماهه سرپرستی‌اش در فدراسیون فوتبال اظهار داشت:‌

اگر به تاریخ 30 بهمن 1400 بازگردیم فدراسیون فوتبال را با کمتر از حدود 200 میلیون تومان تحویل گرفتم تا اینجا نیز با حمایت‌های مجلس، دولت و دستگاه‌های دیگر توانستیم مبلغ بسیار خوبی را برای پرداختی‌های گذشته هزینه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌

مالیات‌هایی که از سال 97 فدراسیون فوتبال باید برای قرارداد دو بزرگواری که با ما کار کردند یعنی کی‌روش و ویلموتس بدهکار بودیم حدود 2 میلیارد تومان مربوط به مالیات قرارداد کی‌روش بود که سه چهار روز قبل آن را تسویه کردیم ویلموتس بابت پولی که فعلا گرفته نه آن پولی که قرار است بگیرد بالغ بر 2 میلیارد و 60 میلیون تومان مالیات داشته که آن را هم ان‌شاءالله صبح شنبه تسویه می‌کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال تصریح کرد:

تسویه مالیاتی خوشایند ما نیست اما تعجب می‌کنم چرا از سال 97 این مالیات‌ها پرداخت نشد از روزی که فدراسیون را تحویل گرفتیم حساب‌های ما را به همین خاطر بسته بودند. 20 روز تا یک ماه زمان برد تا با فراهم کردن مبلغ اولیه و مکاتبات صورت گرفته بتوانیم حساب‌ها را باز کنیم و دخل و خرج خود را انجام بدهیم.

ماجدی ادامه داد:

با تمام این مسائل کارهای جاری فدراسیون انجام می‌شود نباید فکر کنیم برای برگزاری یک بازی دوستانه تلفن را برمی‌داریم و به کشور دیگری زنگ می‌زنیم تا در فلان روز با ما بازی کنند نمی‌دانید برگزاری بازی‌های دوستانه چه هزینه‌هایی دارد همه این کارها را انجام دادیم. عدد بسیار کلانی در این 6 ماه وارد فدراسیون شد، اما خدا را شکر دولت، مجلس و سازمان‌های دیگر به ما کمک کردند. در مورد بلیت‌فروشی جام‌جهانی هم کار خدا بود که به فدراسیون کمک کرد خدا خواست تا فدراسیون تمام بدهی‌های مربوط به سرمربیان پیشین فوتسال، فوتبال و فوتبال ساحلی را که از سال‌های بسیار دور مانده بود، تسویه کنیم.الان نیز به جزء اسکوچیچ و دو دستیار خارجی‌اش که باید از ریال به دلار پرداخت کنیم به سایر اعضای کادر فنی تیم ملی بدهی نداریم. ان‌شاءالله در همین هفته با اسکوچیچ نیز تسویه می‌کنیم.همه این کارها در 6 ماه انجام می‌شود.

وی در خصوص اینکه با وجود تمام این مسائل انتظار می‌رود فدراسیون درآمدزا باشد اما مسائلی که عنوان کرد صرفا کمک‌هایی است که عزیزی‌خادم هم از سازمان برنامه و بودجه گرفته بود توضیح داد:

درست است اما در آن زمان مدیریت مالی سخت نگرفت ما کمک مالی که گرفتیم و مدیریت کردیم. همین الان می‌توانیم قرارداد ببندیم و یک شرکت به عنوان اسپانسر تیم ملی فدراسیون آماده پرداخت است اما یادمان باشد فدراسیون فوتبال هستیم و جام‌جهانی را پیش‌رو داریم. در این مقطع هر کسی حامی مالی ما باشد در بحث برد برد ضریب چند برابر خواهد داشت نمی‌توانیم به راحتی از حق و حقوق فدراسیون،‌مردم و بازیکنان بگذریم و با قراردادی ارزان حمایت مالی از تیم ملی را به یک شرکت و یا سازمان واگذار کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال تصریح کرد:

خیلی‌ها آماده حمایت از فدراسیون هستند اما تمام سعی من و همکارانم در هیأت رئیسه این است که به راحتی زیر بار هر قراردادی نرویم باید اسپانسری بگیریم که درخور نام فدراسیون فوتبال و تیم ملی باشد زیرا می‌خواهیم بین 32 تیم جام‌جهانی شرکت کنیم. در غیر اینصورت می‌توانیم قرارداد معمولی بسته و بگوییم اسپانسر هم گرفته‌ایم. یکی از نکاتی که شاید ضعف من و همکارانم باشد این است که اهل شعار دادن نیستم و زیاد مصاحبه نمی‌کنم. زیاد حرف نمی‌زنم بلکه سعی دارم عمل کنم.

ماجدی با اشاره به برخی تعطیلات در برگزاری رقابت‌های لیگ توضیح داد:

در این مدت عید نوروز، ماه رمضان و ... را داشتیم اگر آنها را از روزهای کاری ما کم کنید، می‌بینید حدود 4 ماه و نیم وقت داشتیم تا کار انجام بدهیم.خوشحالم که بگویم 5 برابر مبلغ قبلی با حامی مالی داوران قرارداد بستیم. این موضوع یک دستاورد است باید از شرکت نفت پارس تشکر کنم. همه کارها را قانونی و طبق آئین‌نامه مالی و معاملاتی انجام می‌دهیم و می‌خواهیم هیچ چیزی برای آیندگان باقی نگذاریم که خدشه‌ای وارد شود. به صورت رایگان برای تمام تیم‌های ملی بزرگسالان با تولیدکننده البسه قرارداد بستیم.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه در ازای عقد قرارداد با تولیدکننده البسه چه مقدار پول دریافت کردند گفت:‌

وقتی فراخوان گذاشتیم سه چهار شرکت خارجی و دو سه شرکت ایرانی در فراخوان شرکت کردند از این لباسی که از تولیدی مجید به عنوان یک کالای ایرانی می‌گیریم برای تیم ملی بزرگسالان کاملا رایگان است. سایر تیم‌های بزرگسال را نیز این لباس‌ها را رایگان دریافت خواهند کرد و حدود 10 میلیارد تومان البسه رایگان از این شرکت خواهیم گرفت. پولی نمی‌گیریم اگر قرار باشد پول بگیریم باید باز هم لباس بخریم.

وی در خصوص اینکه آیا این شرکت در جام‌جهانی حضور داشته گفت:

خیر، وقتی فراخوانی می‌گذارید شرکت‌ها و برندهای تجاری شرکت می‌کنند همه شرکت‌های خارجی یک موضوع مشترک داشته و می‌گفتند نمی‌توانیم در تهران هیچ البسه‌ای را به فدراسیون تحویل بدهیم. گمرک به کنار اما نمی‌توانستیم هر زمان لباس خواستیم از این شرکت‌ها تحویل بگیریم. برخی از این شرکت‌ها به یورو لباس می‌فروختند به همین دلیل نمی‌توانستیم با آنها همکاری کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تیم ملی در دوره گذشته بابت همکاری با شرکت آدیداس پولی دریافت نکرد و اکنون نیز با وجود همکاری با یک شرکت ایرانی باز هم پولی دریافت نخواهد کرد و این موضوع که یک شرکت به صرف تحویل لباس رایگان حامی البسه تیم ملی شود، مانند یک شوخی می‌ماند گفت:

وقتی شرکت‌ها نمی‌آیند باید چه کاری انجام بدهیم؟ ما مناقصه برگزار نکردیم بلکه فراخوان دادیم گفتیم هر کسی می‌تواند در تیم ملی ما خودش را جای بدهد، در این فراخوان شرکت کند.در این فراخوان تمام اعضای فدراسیون، سازمان بازرسی کل کشور، وزارت ورزش و ... حضور داشتند و کاملاً قانونی است. همه جلسات فیلمبرداری شده و در قوانین مالی و مالیاتی ما نیز فرق مناقصه و مزایده و فراخوان وجود دارد. وقتی نماینده بازرسی در جلسه شرکت می‌کند یعنی کار قانونی است برخی مواقع ترک تشریفات هم در برخی مسائل داریم اما در مورد لباس این کار را انجام ندادیم.

اخبار داغ 

پیشنهاد ژرژ مندس به ناپولی و میلان برای جذب کریستیانو رونالدو سردار آزمون حمایت مالی از فرزندش را قطع کرد + عکس از دختر سردار آزمون بنزما: رسیدن به رکورد گلزنی رونالدو غیرممکن است آتش گرفتن سکوی وطنی در روز افتتاح چمن ورزشگاه!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال میرشاد ماجدی جام جهانی تیم ملی یک شرکت شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • مطالبات رتبه بندی فرهنگیان گلستان تا خرداد ماه تسویه می شود
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم