Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، معاون رئیس جمهور با بیان اینکه از نخستین نهادهایی که امام راحل دستور تشکیل دادند، تشکیل جهاد سازندگی و آبادانی روستاها بود که انجام شد، افزود: ما در اوایل انقلاب برای رسیدن به روستاها باید حتی با پای پیاده مسیر را طی می کردیم و به روستاهایی می‌رسیدیم که گویا از آن این کشور نبود.

وی با اشاره به محرومیت‌های روستایی در مناطق مختلف کشور گفت: وقوع جنگ مانع خدمت رسانی شد و پس از آن هم ادغام جهاد باعث شد که خدمت رسانی درستی انجام نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اما یکی از محورها و برنامه دولت محرومیت زدایی و حرکت در مسیر آبادانی است، افزود: این حرکت در کشور آغاز شده و در استان زنجان هم این برنامه‌ها در حال انجام است.

حسینی با اشاره به توصیه رهبری برای حل مشکلات روستایی و مناطق محروم و جای ایران اسلامی که در سال اول عمر دولت صورت گرفت گفت: در نخستین روزهای عمر دولت، سفر دولتمردان به خوزستان، مردم این استان از دسترسی به آب شرب محروم بوده و با مشکل مواجه بودند.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه بلافاصله با تشکیل دولت برای ۵ میلیون خوزستانی که در دسترسی به آب شرب مشکل داشتند اقدامات  اولیه آغاز شد، افزود: با اقدامات دولت این طرح در حال انجام است و انشاالله با اتمام آن مشکل آب این استان برطرف می‌شود.

وی به مشکل آب شرب همدان اشاره کرد و گفت: از زمان سفر مقام معظم رهبری این خواسته صورت گرفته بود که به دلیل اینکه احساس نیاز نمی‌شد و با کم کاری که اتفاق افتاده بود، در حال حاضر توسط دولت در حال انجام است.

حسینی با اشاره به اقداماتی که در کشور در حال انجام است، افزود: در سفرهای استانی مصوبات خوبی برای حل مشکلات صورت گرفته و بسیاری از طرح‌ها در هفته دولت در حال افتتاح است.

وی با بیان اینکه اولویت دولت در پروژه‌های با پیشرفت بالای ۵۰ درصد بود، افزود: اتفاقات خوبی در حال انجام است و امیدواریم در گره گشایی دولت از مردم گام‌های خوبی برداریم.

معاون رئیس جمهور به نامه ۲۸۱ نماینده مجلس و تقدیر آنها از دولت به دلیل اقدامات خوب و تلاش در راستای خدمت‌رسانی اشاره کرد و گفت: باید این روحیه جهادی که در پیش گرفته‌ایم ادامه دهیم تا مشکلاتی که در این چند سال تلمبار شده را به سرانجام برسانیم.

حسینی به مشکلات آب شرب شهر کرد اشاره کرد و گفت: به دنبال بارش باران در روزهای اخیر مشکل آب شهرکرد تشدید شد که با همت دولتمردان در کمترین زمان در حال انجام است.

وی با اشاره اینکه در حال حاضر در اروپا مشکلات بسیاری وجود دارد و آنها سال‌ها کشورهای مختلف را به صورت مستعمره داشتند و منابع آنها را غارت می کردند، تصریح کرد: امروز هم کشورهایی مثل کانادا و استرالیا به و شیوه ای مستعمره انگلیس هستند.

وی با بیان اینکه اروپا در تشدید بحران قرار دارند و برای تامین سوخت دچار مشکل هستند افزود: کشورهای اروپایی در حال حاضر با مشکلات سوخت مواجه هستند در حالی در کشور ما به همت دولتمردان سوخت مورد نیاز مردم در حال تامین است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه غله بسیاری از مناطق جهان توسط روسیه و اوکراین تهیه و تامین می شد، افزود: به همت دولت از همان روزهای نخست خرید گندم در اولویت قرار گرفته و تاکنون بیش از ۷ میلیون تن گندم خریداری شده است.

حسینی با بیان اینکه درگذشته وقتی از مشکلات آب سخن گفته می شد ما در فکر سیستان و کرمان بودیم، افزود امروز به دلیل شرایط جوی و کاهش بارش‌ها در استان هایی مثل آذربایجان شرق و آذربایجان غربی و بسیاری از استان‌ها درگیر مشکلات آب هستیم.

وی با بیان اینکه باید در مقابل مشکلات ایستادگی کنیم و با تاسی از رجایی و باهنر و سردار سلیمانی در راستای خدمت به مردم تلاش کنیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه رجایی سال‌ها زیر شکنجه بود و کسی را لو نداد، افزود: مسؤولان و خادمان مردم باید رجایی وار خدمت کنند.

حسینی با بیان اینکه رجایی بر عکس بسیاری دنبال رانت و تجمل گرایی نبود و همه تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار می‌گرفت، افزود: باید برای آبادانی کشور تلاش کنیم و در این راستا باید شبانه روزی همت کنیم.

وی با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه صنایع دفاعی کشور گفت: کارهای بسیار بزرگی در این زمینه انجام شده است که بسیار چشمگیر است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به تشکیل وزارت بازرگانی اشاره کرد و گفت: با تشکیل این وزارت خانه امیدواریم مشکلات این بخش نیز برطرف شود.

حسینی با اشاره اینکه هر جا که فرامین امام و رهبری در اولویت بوده کارها پیش رفته است، گفت: هر جا که این دستورات از اولویت خارج شده با مشکل مواجه شویم.

وی به تلاش دولت برای حل مشکلات مردم اشاره کرد و گفت: آقای رئیسی آبروی خود را گذاشته و پای کار آمده است تا مشکلات مردم برطرف شود.

منبع: الف

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور حال انجام اشاره کرد و گفت برای حل مشکلات آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در آستانه برگزاری کنگره ملی شهدای استان یادواره هشت شهید روستای رودشتی سادات محمودی بخش پاتاوه و شهید ابروی محله شهید نورمحمد بیاد در روستای بنزرد بخش پاتاوه با حضور مسولین استانی وخانواده معظم شهدا جانبازان واقشار مختلف مردم برگزار شد.
جانشین سپاه شهرستان دنا گفت: شهدای ایران اسلامی در راه اعتلای اسلام و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی که یک الگوی برگرفته از حاکمیت نبوی و علوی است به شهادت رسیدند. سرهنگ حسن زاده افزود: در طول تاریخ ایران برکتی به اندازه انقلاب اسلامی سراغ نداریم که خیرات و برکات آن برای عموم قابل مشاهده باشد و باید شکرگذار این جنبش بزرگ باشیم.
امام جمعه پاتاوه هم گفت: امروز کمردشمنان اسلام در برابر تفکر بسیجی و آرمان‌های شهدا خم شده است.
حجت الاسلام سیادت افزود: شهدای جنگ تحمیلی روز‌های پیروزی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام را باور داشتند و پرچم پیروزی را به دست ما داده اند که باید جوانان ما در قالب بسیج جهانی مسلمانان در برابر استکبار جهانی ایستادگی کنند تا نابودی دشمنان را رقم بزنند. مسوول بسیج حوزه مقاومت سادات محمودی گفت: این یادواره با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، یادآوری جانفشانی‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا شد.
قوام صفت افزود: این یادواره‌ها در همه روستاههای سادات محمودی بخش پاتاوه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد