Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@20:29:19 GMT

رسمی؛ مهاجم لهستانی به یوونتوس پیوست

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۵۱۲۹

رسمی؛ مهاجم لهستانی به یوونتوس پیوست

به گزارش "ورزش سه"، تلاش‌های یوونتوس برای جذب مهاجمی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نتیجه داد و این باشگاه موفق شد میلیک را از مارسی به خدمت بگیرد. 
مکس آلگری علاقه زیادی به ادامه همکاری با آلوارو موراتا داشت اما اتلتیکو مادرید حاضر نشد پیشنهاد یووه برای جذب این بازیکن را قبول کند و در نهایت بحث حضور او در تورین منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
آنها در طول این مدت گزینه‌های زیادی از جمله ممفیس دیپای را در نظر داشتند و حتی بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و اسپانیایی بحث انتقال این بازیکن هلندی به یووه را تمام شده می‌دانستنند اما همه چیز در دقیقه 90 تغییر کرد و یوونتوس هم تصمیم گرفت وقتش را بیش از این برای جذب او صرف نکند. 


همین باعث شد که آنها خیلی زود مذاکرات با مدیران مارسی و نمایندگان میلیک را آغاز کنند و در سریع‌ترین زمان ممکن برای خرید این بازیکن به توافق برسند تا خواسته آلگری برای جذب یک مهاجم جدید در فاصله شش روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برآورده شود. 
این مهاجم لهستانی با قراردادی قرضی و به مدت یک سال از مارسی به این باشگاه ملحق شده است و بند خرید اختیاری به ارزش هفت میلیون یورو در پایان فصل نیز در قرارداد او با یوونتوس گنجانده شده است که در صورتی که او عملکرد خوبی در ترکیب تیم جدیدش داشته باشد، شانس فعال شدن آن بالا است. 
باشگاه یوونتوس با انتشار توییتی در صفحه رسمی توییترش، این خبر را به صورت رسمی اعلام کرد و به این بازیکن جدید خوشامد گفت.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ یک فرانسه نقل و انتقالات اروپا برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس

مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک سوار بر یک کشتی قدیمی راهی فرانسه شد.

به گزارش ایسنا، مشعل سی‌وسومین دوره بازی‌های المپیک در یونان روشن و 11 روز در سراسر یونان حمل شد. روز گذشته مشعل المپیک به مسئولان کمیته برگزاری بازی های المپیک پاریس تحویل داده شد.

مشعل المپیک دقایقی پیش سوار بر یک کشتی قدیمی سفر خود را به سمت فرانسه آغاز کرد. این کشتی در ماه می وارد بندر مارسی می‌شود و سپس در سراسر فرانسه حمل خواهد شد تا در نهایت وارد پاریس میزبان بازی‌های المپیک شود.

کشتی «بلم» که تنها چند هفته پس از بازی‌های ۱۸۹۶ آتن به آب انداخته شد، سفرش را به مقصد فرانسه و شهر پاریس، میزبان آتی بازی‌های المپیک، آغاز کرد. در این کشتی پرچم کشورهای شرکت کننده در المپیک نیز نصب شده است.

مشعل المپیک هشتم می (۱۹ اردیبهشت) به بندر مارسی می‌رسد. انتظار می‌رود جمعیتی متشکل از 150 هزار نفر  برای دیدن مشعل المپیک بیایند.

کشتی حامل مشعل المپیک 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • رسمی؛ لیست نهایی تیم ملی والیبال اعلام شد
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس