Web Analytics Made Easy - Statcounter

سربازان انگلیسی در زمانهای قدیم از سرخوک و جمجمه دشمنان به جای توپ استفاده می کردند و بعدها نیز از مثانه باد شده خوک به جای توپ استفاده شد و به مرور زمان به وسیله چرم توپ ها ساخته شدند و در بازار عرضه و به فروش رسیدند.

سالها قبل از ساخت ابزاری به نام توپ چهل تیکه اصل و توپ پلاستیکی از موارد دیگری به جای آن استفاده می کردند که می توان گفت وحشیانه بوده است ولی استفاده از آنها باعث شد که زمینه اصلی ساخت توپ چهل تیکه در ذهن افراد رقم بخورد انواع دیگری نیز از توپ چهل تیکه وجود دارد که اشکالی متفاوت دارند به عنوان مثال توپهایی که انتهای آنها زاویه دار است در فوتبال آمریکایی و کانادایی استفاده می شود و توپهای کاملا مدور که در راگبی و فوتبال استرالیایی از آن استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توپ چهل تیکه فوتبال

هر رشته ورزشی همچون شنا وسایل و تجهیزات خود مثل عینک شنا را دارد از تجهیزات لازم برای فوتبال می توان زمین مناسب، دروازه، توپ چهل تیکه و غیره را نام برد.

این توپ با شکل خاص و منحصر به فردی تولید می شود و طراحی آن به گونه ای است که به راحتی می توان آن را با پا حرکت داد و وزن کاملا استانداری دارد که طبق معیارهای جهانی است و در سراسر دنیا با یک وزن ثابت تولید می شود این توپ از همه نظر باید توسط فیفا تایید شده باشد در واقع فیفا توپی را تایید می کند که از نظر وزن، طرح، رنگ و غیره کاملا استاندارد باشد چون بیست و دو بازیکن در زمین فوتبال باید به آن شوت بزنند و آن را حرکت دهند فیفا از همه جهت توپ را تست می کند.

 پس از تایید اجازه ورود آن را به بازار فروش می دهد توپ چهل تیکه سالن فوتبال مشخصات و ویژگی های خاصی باید داشته باشد به عنوان مثال آن باید کاملا کروی شکل باشد، ضد آب بوده و آب به آن نفوذ نکند چون گاهی اوقات در هنگام بارندگی مسابقات جهانی فوتبال انجام می شود.

لایه بیرونی از چرم مصنوعی یا الیاف مصنوعی تهیه می شود و رنگ مهم نیست و می تواند به هر رنگی باشد باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد به طوری که در اثر ضربه تغییر شکل ندهد و یا پاره نشود و همه این مشخصات قبل از انجام مسابقات فوتبال توسط کارشناسان تست می شود.

توپ چهل تیکه قم

بین تولیدات محصولاتی که در قم تولید می شود می توان نمونه هایی از توپ چهل تیکه را که برای ورزشهای حرفه ای تولید شده یا انواع توپ چهل تیکه برای بازی کودکان و خلاصه نمونه های بسیار متعددی را مشاهده نمود.

تولید کننده قمی تلاش کرده است تا انواع توپ چهل تیکه را با بهترین ابزار و لوازم موجود و در دسترس تولید نماید تا بتواند تمام سلیقه ها و همه مصرف کنندگان را راضی نگه دارد بنابر این با ورود به بازار می توان نمونه تولیدات توپ چهل تیکه محصول قم را که با برندی خاص تولید شده است را با تفاوت بسیار زیاد از حیث کیفیت بین تولیدات دیگر مشاهده نمود.

از بزرگترین تولید کنندگان انواع توپ بادی و چهل تیکه می توان به شهر بزرگ و صنعتی قم اشاره نمود. توپ چهل تیکه قم در انواع متفاوت و به صورت کاملا حرفه ای در انواع مختلف تولید و با کیفیت عالی و البته قیمت مناسب راهی بازارهای خرید توپ چهل تیکه و فروش می شود.

تولید کننده تلاش می کند تا محصولات درجه یک و با کیفیت خود را هم در تمام بازارها در سطح کشور و هم به صورت آنلاین و اینترنتی در دسترس تمام مشتریان خود قرار دهد تا تمام افراد بتوانند از راه های دور یا نزدیک از انواع این محصولات عالی و مرغوب با قیمت مناسب خریداری و در زمانی بسیار طولانی از آن استفاده نمایند.

تهران از دیگر تولید کنندگان انواع توپ چهل تیکه می باشد که می توان انواع توپ چهل تیکه تهران را با برند خاص و در انواع مختلف در بازار پیدا کرد در شهر بزرگ تهران کارخانجات بزرگ و کوچک بر تولید توپ چهل تیکه در انواع رنج کیفی متمرکز شده اند و بین این تولیدات می توان نمونه های بسیار عالی و مرغوب از انواع توپ چهل تیکه را مشاهده نمود.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها فوتبال ایرنا رپرتاژ آگهی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ایرنا رپرتاژ آگهی فوتبال ایرنا رپرتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها

به گزارش خبرآنلاین،فروردین امسال توقع مدنظر دلالان از بازار مسکن شهر تهران برآورده نشد. آن‌طور که واسطه‌های ملکی می‌گویند گروهی از متقاضیان سرمایه‌گذاری در بازار ملک که به شکل سنتی از نیمه دوم فروردین فعالیت خود را به منظور ارزیابی وضعیت این بازار آغاز می‌کنند با این برآورد که بازار مسکن در سال جاری ظرفیت رشد چندانی در مقایسه با بازارهای رقیب ندارد از خرید ملک منصرف شدند.

ایسنا در خبری نوشت:در حال حاضر تقاضای سرمایه‌گذاری در بازار مسکن کاهش محسوسی در مقایسه با سال‌های گذشته دارد. با این حال به گفته مشاوران املاک، عده‌ای از بخر و بفروش‌ها فایل‌های زیر قیمت را در مناطق شمالی تهران خریداری و با سود بیش از نرخ تورم، آپارتمان مدنظر را فایل می‌کنند.

مقاضای مصرفی خرید مسکن نیز پس از رشدهایی که از اواخر سال ۱۳۹۶ آغاز شد و ادامه یافت به نوعی از بازار حذف شده است. با این اوصاف به نظر می‌رسد بازار ملک در اردیبهشت کم‌رونق‌تر از مدت مشابه سال گذشته باشد.

دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!

فروردین سال گذشته تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی در پایتخت ۱۷۵۷ فقره بود. اردیبهشت نیز ۴۳۵۹ فقره خرید و فروش آپارتمان در تهران انجام شد. اسفند ۱۴۰۲ این تعداد ۶۱۷۹ فقره بود.

درخصوص قیمت نیز طبق اعلام بانک مرکزی، میانگین قیمت هر متر مربع مسکن شهر تهران در فروردین و اردیبهشت پارسال به ترتیب ۶۶.۴ میلیون و ۷۵.۳ میلیون تومان بود. این رقم تا پایان سال به ۸۱.۴ میلیون تومان رسید که در مقایسه با اسفند سال قبل از آن ۲۴.۸ درصد رشد یافت.

با توجه به تورم عمومی حدود ۴۰ درصد و رشد حدود ۲۴ درصدی قیمت مسکن در پایتخت ارزیابی کارشناسان و فعالان بازار مسکن این است که این بازار از ظرفیت لازم برای رشد برخوردار نیست.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی ترسناک یک کارشناس بازار مسکن/ احتمال افزایش ۴۰ درصدی اجاره

یکی از مشاوران املاک فعال در منطقه ۱ تهران درخصوص وضعیت بازار ملک در اردیبهشت به ایسنا گفت: بازار مسکن بی‌مشتری است. با وجود آن‌که در مناطق شمالی تهران بعضا میزان افزایش قیمت آپارتمان با نرخ دلار سنجیده می‌شود امسال میزان رشد آن به اندازه بازار ارز نبوده است. قیمت‌های پیشنهادی تقریبا ۱۰ تا ۱۵ درصد نسبت به اسفند بالا رفته، اما خریدار وجود ندارد.

وی افزود: در منطقه ۱ میزان خرید و فروش، قیمت را تعیین نمی‌کند بلکه دلالان به منطقه قیمت می‌دهند. یک سری سرمایه‌گذار، واحدها را خریداری می‌کنند و اجاره هم نمی‌دهند. برای آن‌که مالیات خانه خالی مشمولشان نشود مثل ماشین، آپارتمان را با سند وکالتی واگذار می‌کنند. بخر و بفروش‌ها بین خودشان معامله می‌کنند، ولی سند نمی‌زنند.

یکی از واسطه‌های ملکی در جنوب شرق تهران نیز گفت: با آمدن سال جدید، قیمت ملک مقداری تغییر کرد، ولی تعداد مشتری تغییر چندانی نکرد. البته رکود به شدت پارسال نیست. در دفتر ما تقریبا هفته‌ای یک مبایعه‌نامه (خرید و فروش) امضا می‌شود، اما این‌طور نیست که بگوییم بازار رونق گرفته است. نرخ‌های اعلامی مالکان هم ۱۰ تا ۱۵ درصد تغییر کرده، ولی هنوز تثبیت نشده است.

منبع : ایسنا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900639

دیگر خبرها

  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید