Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل مسکن و شهرسازی استان ایلام از اجرای ۴۴ طرح راهسازی با قرارداد ۲۷۰۰ میلیارد تومان در ایلام خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیماز ایلام ، عبدالله بهادری پیش از ظهر امروز در دیدار  با حجت الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفت دولت به ارائه گزارشی از اقدامات حوزه های مختلف راه و شهرسازی استان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان ایلام  با اشاره به در حال اجرا بودن 44 طرح راهسازی با قرارداد 2700 میلیارد تومان گفت: خوشبختانه در یک سال اخیر با تلاش همه مسئولین استان اعتبارات حوزه راه 108 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته و این مهم در حالی است که میانگین افزایش اعتبارات کشور 10 درصد بوده است.

وی به پروژه های بزرگ حوزه راهسازی دراستان اشاره کرد و افزود: طرح های بزرگراهی ایلام- مهران، تونل کبیر کوه، مهران- دهلران و دهلران به اندیمشک از جمله طرح های در دست اجرای حوزه راهسازی استان هستند که بیشتر اعتبارات را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان به فعال شدن پروژه های راکد سالهای گذشته در یک سال اخیر اشاره کرد و افزود: با تلاش و پی گیری خوشبختانه هم اکنون طرح راهسازی راکد در استان به آن صورت نداریم و در یک سال اخیر طرح هایی چون ادامه فعالیت تونل‌های محور ایلام- مهران، راهسازی قطعه رانشی در این مسیر، احداث تقاطع غیر همسطح صالح آباد و پل‌های بزرگ کنجانچم فعال شد و هم اکنون برای حضور زائرین اربعین یا به صورت قطعی یا به صورت اضطراری زیر بار ترافیک قرار خواهند گرفت.

وی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی کنار گذر ایوان با پرداخت خسارت زمین‌های کشاورزی مجدد آغاز شد و پس از سالها محور سیروان به بدره به بهره برداری رسید و عملیات قطعه دوم آن نیز در منطقه قاضی خان با پیشرفت مناسب اجرایی شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و خاطر نشان کرد در یک سال اخیر با توجه به پرداخت 40 میلیون تومان سهم آورده اولیه توسط 2803 نفر از ثبت  نام شدگان با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی ( ره) پروژه به این اشخاص تخصیص داده شده و عملیات اجرایی احداث این واحدها با پیشرفت مناسب در حال اجرا است.

بهادری افزود: در حوزه باز آفرینی 19 پروژه با قرارداد بالغ بر 105 میلیارد تومان در دست اجرا می باشد و در این حوزه برای بازآفرینی محلات شهرهای مختلف استان 500 تن قیر به شهرداریها ی مختلف تحویل داده ایم.

فرصت دو هفته‌ای دادگستری برای راه‌اندازی آنژیوگرافی غرب استان گلستان سازمان راهداری: بعد از اعلام رسمی قیمت بلیت اتوبوس اربعین با متخلفان برخورد می‌کنیم افزایش 2 برابری ترانزیت در سال 1400/ وزارت راه: نیازمند واردات لکوموتیو هستیم

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه به اقدامات حوزه املاک و حقوقی اشاره کرد و گفت: تحویل و تحول اراضی ملی محدوده قانونی و حریم شهرهای استان به میزان  3212 هکتار، اخذ اسناد اراضی ملی و موات و انفال  300 هکتار، اخذ اسناد تک برگی اراضی دولتی   3600 فقره ، اراضی شناسایی شده در راستای ماده 10،  1419 هکتارو ... از جمل اقدامات راه و شهرسازی استان در این حوزه است.

وی در ادامه  افزود: در حوزه معماری و شهرسازی در سال جاری 16 جلسه کمیسیون ماده 5 مربوط به شهر ایلام و سایر شهرهای استان برگزار شده که در مجموع 478 مورد در خواست( 393 مورد شهر ایلام و 85 مورد شهرستانها)  از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی مورد بررسی و تایید قرار گرفته است.

همچنین 5 جلسه کارگروه امور زیربنایی  در این مدت برگزار و 148 مورد درخواست از طرف اشخاص حقیقی و حقوقی مورد بررسی و تائید قرار گرفته است.

حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: بحث پیاده روی اربعین و قرار گرفتن استان ایلام در این مسیر یکی از الطاف خداوند به استان ایلام بوده که مسئولین استان می بایست از این فرصت برای توسعه زیرساختهای استان نهایت استفاده را داشته باشند.

وی با کم نظیر خواندن فعالیت‌های راهسازی در حال حاضر در سطح استان ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولین این حوزه افزود: برای جبران سال‌هایی که استان درگیر بحث دفاع مقدس و بازسازی بود می بایست تلاشمان را در جهت تامین اعتبار و توسعه حمل و نقل استان مضاعف نموده تا با توسعه زیرساختهای حوزه حمل و نقل زمینه توسعه سایر بخش‌ها فراهم شود.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه و شهرسازی استان میلیارد تومان یک سال اخیر طرح راهسازی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۷۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین به متقاضیان قمی

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: ۷۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین در سفر رئیس جمهور به متقاضیان واگذار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حسین زنجیرانی فراهانی اظهار داشت: دور دوم سفر رییس جمهور به استان قم پنج شنبه بیستم اردیبهشت ماه انجام می شود که مجموعه دستگاه عضو شورای هماهنگی استان آمادگی خود را برای برگزاری مراسم ها از جمله افتتاحیه و بازدید ها اعلام می کند.

وی افزود: در جریان این سفر که مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز حضور دارد محور بزرگراهی قم- کهک به طول 17 کیلومتر به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

زنجیرانی گفت: واگذاری 7256 واحد مسکونی و قطعه زمین و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم شهرک پرنیان قم از دیگر برنامه های این اداره کل خواهد بود.

وی به واگذاری زمین در قانون جوانی جمعیت اشاره کرد و توضیح داد: یک هزار قطعه زمین ذیل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قم عنوان کرد: میز خدمت پاسخگویی به درخواست ها، سوالات و ابهامات همشهریان قمی در حوزه های ماموریتی و وظایف وزارت راه و شهرسازی از روز چهارشنبه در باغ موزه دفاع مقدس قم واقع در میدان مفید دایر خواهد بود.

وی افزود: مردم می توانند از ساعت هشت الی 18 در روزهای چهارشنبه تا جمعه در این مکان حضور یابند تا بتوانند بی واسطه با مسئولین ارشد وزارت راه و شهرسازی و معاونین وزیر به گفتگو بپردازند و مشکلات خود را در این حوزه پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ هزار میلیارد تومان در حوزه راه‌های ایلام هزینه شد
  • صدور معاینه فنی رایگان برای ۲۷۰۰ دستگاه تاکسی در تبریز
  • واگذاری ۷۲۵۶ واحد مسکونی و قطعه زمین به متقاضیان قمی
  • مقطع سطح ۴ در حوزه علمیه خواهران اردبیل اجرا می‌شود
  • آغاز مجدد پروژه راهسازی کمربندی قلعه نو
  • امضای ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب
  • اجرای طرح‌های ساماندهی حوزه آب و فاضلاب بصورت آزمایشی در روستاهای شهرستان ارومیه
  • ۷ قرارداد تولید بار اول از سوی مناطق نفت‌خیز جنوب امضا می‌شود
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • رازگشایی از نماد‌های ۲۷۰۰ ساله ایران باستان (+عکس)