Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دولتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این مسابقات به میزبانی اصفهان از سوم شهریورماه به مدت سه روز برگزار می شود. 

 وی افزود: آیدا رضایی در وزن دوم، نگار صبری در وزن سوم، اسرا لطفی در وزن چهارم، محیا شمس‌الدین در وزن ششم، ترانه نصیری در وزن هفتم و هستی روشن ضمیر در وزن هشتم اعضای تیم سمنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر هیات تکواندو شهرستان سمنان ادامه داد: این دوره از مسابقات با حضور بازیکنانی از سراسر کشور برپا می شود که تیم استان سمنان متشکل از ۹ وزن به سرمربیگری منیره پرنیخ شرکت می کند. 

دولتی اظهارداشت: همچنین مبارکه پرنیخ داور درجه یک شهرستان سمنان به مدت سه روز قضاوت سی و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کشور دانش آموزی دختران را برعهده دارد. 

وی به موفقیت ورزشکار این رشته اشاره و اضافه کرد: مجتبی رضایی پومسه رو سمنانی با کسب عنوان قهرمانی مسابقات پومسه نیروهای مسلح جواز حضور در اردوی انتخابی تیم ملی نیروهای مسلح را کسب کرد. 

دبیرهیات تکواندو شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: رضایی برای اعزام به مسابقات قهرمانی جهان آماده یم شود./

برچسب‌ها سمنان فدراسیون تکواندو دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان فدراسیون تکواندو دانش آموزان سمنان فدراسیون تکواندو دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: در مجموع ۹ کاروان در حج سال‌جاری کار اعزام حجاج استان را بر عهده خواهند داشت و به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از اداره کل حج و زیارت استان، قدرت‌الله چتری با اشاره به اینکه هفته آینده نخستین کاروان حجاج استان سمنان به سرزمین وحی اعزام خواهد شد، اظهار کرد: در سال‌جاری، یک هزار و ۱۳۰ نفر از استان به حج تمتع اعزام خواهند شد.

وی افزود: در حج تمتع سال‌جاری ۴۴ درصد حجاج مرد و ۵۶ درصد خانم هستند و میانگین سنی حجاج استان سمنان در تمتع سال‌جاری ۵۶ سال برآورد شده که نسبت به سال قبل جوان‌تر است.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه جوان‌ترین زائر سال‌جاری استان سمنان ۲۳ سال و مسن‌ترین آنها ۸۵ سال دارد، خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد از مدیران کاروان‌های ما جوان و نخستین بار است که کاروان‌داری می‌کنند و این یکی از محسنات حج سال‌جاری محسوب می‌شود.

چتری با بیان اینکه دو هفته قبل یک کاروان از استان سمنان راهی عمره مفرده شد، تصریح کرد: دوشنبه هفته جاری شاهد بازگشت این کاروان به کشورمان خواهیم بود، کاروانی که ۸۵ نفر در آن حضور داشتند.

وی ادامه داد: برای نخستین بار بعد از ۹ سال شاهد اعزام حجاج در عمره مفرده بودیم.

کد خبر 751049

دیگر خبرها

  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمان در چهار وزن نخست مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز