Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@11:33:03 GMT

وزیر فرهنگ: کرمانشاه قطب بزرگ تمدن ایرانی اسلامی است

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۵۴۴۶

وزیر فرهنگ: کرمانشاه قطب بزرگ تمدن ایرانی اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، وزیر ارشاد در افتتاح  اورژانس و بازدید از بیمارستان حکیم، اظهار کرد: در هفته دولت پروژه‌های زیادی آماده افتتاح است.

وی افزود: نیازها و مشکلات این بیمارستان را به دولت انتقال می‌دهیم تا در اسرع وقت برای پیشرفت این مجموعه نیازها و امکانات لازم در دسترس قرار بگیرد.

اسماعیلی بیان داشت: امیدواریم کرمانشاه به عنوان قطب بزرگ تمدن ایرانی اسلامی و جایگاه مهمی که در حوزه جغرافیای سیاسی دارد بتواند با قدرت به درخشش خود ادامه دهد و در حوزه‌های فن آورانه و تحولات علمی هم سهم مهمی به خود اختصاص دهد و سهم مهمی در پیشرفت کشور ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همجواری استان با عراق، گفت: این امر می‌تواند در جذب گردشگر و بویژه گردشگری سلامت بسیار مهم باشد و فضا برای توسعه گردشگری سلامت فراهم است.

وزیر در ادامه از پروژه در حال ساخت کتابخانه مرکزی کرمانشاه  بازدید کرد و قول داد آن بخش  از اعتبار برای تکمیل پروژه که بایداز  سوی وزارت ارشاد پرداخت شود را پرداخت کند و از استاندار خواست آن بخش از اعتباری را که برعهده استانداری هست نیز به این پروژه تخصیص یابد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر فرهنگ سفر به کرمانشاه اخبار کرمانشاه کتابخانه مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) ضمن حضور در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه از محل برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نیز بازدید کرد و در جریان روند آماده سازی نمایشگاه قرار گرفت.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران وزیر فرهنگ را همراهی کردند. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه با شعار «بخوانیم و بسازیم» و در دو قالب نمایشگاه مجازی و فیزیکی برپا خواهد شد.

نمایشگاه کتاب کار خود را از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند و در‌های نمایشگاه تا ساعت ۸ شب به روی بازدیدکنندگان و مشتاقان کتاب و کتابخوانی باز خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • آیت‌الله جوادی آملی: حجاج باید پرچمدار فرهنگ ایران اسلامی باشند