Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند ماهی است که مردم اصفهان جویای وضعیت سلامتی آیت الله ناصری بودند و امروز با انتشار خبر ارتحال ایشان شهر لباس غم و اندوه بر تن کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان،چند ماهی است که مردم اصفهان جویای وضعیت سلامتی آیت الله ناصری بودند و با انتشار خبر ارتحال ایشان شهر لباس غم و اندوه بر تن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله محمدعلی ناصری دولت آبادی عالم جلیل القدر، چهره برجسته روحانیت و از ارادتمندان به آستان اهل البیت (ع) مجتهد، استاد اخلاق و عاشق و شیفته امام زمان (عج) بود.بسیاری از عالمان برجسته ازجمله میرزا هاشم آملی، سید عبدالهادی شیرازی، امام خمینی، سید محمود شاهرودی و سید ابوالقاسم خویی از استادان حوزوی این عالم اخلاق بودند.

آیت‌الله ناصری میان مردم اصفهان از محبوبیت و مقبولیت خاصی برخوردار بوده و در شهرهای دولت‌آباد و اصفهان به تربیت شاگردان و پاسخ‌گویی به نیازهای مردم در زمینه‌های مختلف می‌پرداختند.این عالم وارسته همواره مورد احترام مردم بود و درب منزلش همیشه به روی مردم و شاگردان و ارادتمندانش باز بود.

نمازهای عرفانی این استاد وارسته شهره و به نام بود و مسجد کمرزرین اصفهان خاطره نمازهای باشکوهی که به امامت ایشان اقامه می‌شد را فراموش نمی‌کند.

هر اصفهانی و چه بسا ایرانیان ارادتمند به ایشان حتما پای درس اخلاق ایشان پس از نماز ظهر و عصر ماه‌های مبارک رمضان نشسته و آموخته و از لطافت بیان و عمق کلام این عارف وارسته لذت برده است.

توصیه‌های پدرانه آیت الله ناصری و صمیمیت کلام ایشان که عمق جان را تسخیر می‌کرد، شهره بود و نمازهای سراسر خلوص و رفتار بی‌ریای ایشان الگو بود.

با انتشار خبر ارتحال ایشان غم از دست دادن مرد بزرگ اخلاق در فضای مجازی بازتاب وسیعی داشت. مردم اصفهان سوگوار و عزادار از دست دادن استاد اخلاق و مرد بی‌ریا و با صفای شهر و کشور شدند.

مرور خاطرات دیدار با ایشان و بازنشر وسیع سخنرانی‌های ایشان در خصوص نماز اول وقت و دعا برای ظهور حضرت مهدی (عج) به چشم می‌خورد.

هیئات مذهبی اصفهان نیز مهیای مراسم تشییع ایشان می‌شوند.برنامه ریزی آیین تشییع در حال انجام است و طی اعلام دفتر ایشان برنامه‌های تشییع پیکر مطهر ایشان به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

‌آیت‌الله ناصری دار فانی را وداع گفت + زندگینامه

سفارش آیت الله ناصری به مردم

آیت الله ناصری در یکی از سخنرانی‌های خود به مردم سفارش داشتند که سعی و کوشش شما براین باشد که از مقام معظم رهبری جدا نباشید. وی گفت: خدا می‌داند بنده بین خود و خدای خودم این را احساس کردم که بگویم از مقام معظم رهبری جدا نشوید. اگر حرفی شنیدید، اعتنا نکنید، من این را از بعضی از بزرگان هم شنیدم و به شما هم نقل می‌کنم.

نسخه آیت الله ناصری برای رفع حوائج و مشکلات

آیت‌الله محمدعلی ناصری در مراسم رونمایی از کتاب ادبستان کساء شامل هفتاد نکته تربیتی از حدیث شریف کساء با محوریت خانواده، در اصفهان، ضمن تجلیل از نویسنده کتاب بابت انتخاب این سبک برای نشر فضائل اهل‌بیت(ع) گفته بود: حدیث کساء روایتی بسیار معتبر و موثر محسوب می‌شود که برای برآورده شدن حوائج و رفع مشکلات، مداومت بر خواندن آن نافع است. ضمن اینکه ترویج نام و یاد حضرت زهرا(س) و امیرالمومنین(ع) عملی ارزشمند به حساب می‌آید. نسخه 

وی تصریح کرد: وظیفه اهل علم این است که تلاش کنند از طریق ارتباط با ولایت، مراتب توحید را طی کنند. برای این کار، به انقلاب درونی نیاز است؛ یعنی توبه از اعمال گذشته، انجام واجبات، ترک محرمات، خلوص در عمل و استغاثه به امام زمان(عج) در جمیع مشکلات.

این استاد اخلاق حوزه بیان کرد: امام زمان(عج) نماینده حضرت حق در عالم وجود است. عالمی که ما در آن زندگی می‌کنیم، یک ماه و یک خورشید دارد، ولی عوالمی هست که چهل ماه و چهل خورشید دارند و حضرت مهدی(عج)، امام آن عوالم نیز هستند. بنابراین، ارتباط با امام زمان(عج) بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله ناصری ادامه داد: برای داشتن خلوص در عمل باید فکر کنیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا خلوص وارد قلب‌مان شود. انجام واجبات و ترک محرمات سهل است، این خلوص است که اهمیت زیادی دارد و با توسل به امام زمان(عج) می‌توان به آن دست یافت.

انتهای پیام/163/ن

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله ناصری امام زمان عج مردم اصفهان خبر ارتحال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟

سواد زندگی، سواد عاطفی؛ مریم طرزی- برخی از افراد پس از برقراری رابطه جنسی با همسرشان احساس اندوه و افسردگی می کنند و به گریه می افتند، به این حالت  اندوه  پس از آمیزش یا  post-coital tristesse می گویند. اگر عمل آمیزش  به سرعت تمام شود و فرد به ارگاسم نرسد، این اندوه شاید کاملاً طبیعی به نظر برسد.بنا بر برخی از مطالعات انجام شده در حوزه سکسولوژی و روانکاوی ده  تا سی درصد از افراد پس از رابطه جنسی اندوهگین می شوند و گریه می کنند.

 این اندوه نوعی حالت عاطفی خاص و تا حدودی غیر قابل توضیح است که بلافاصله پس از برقراری رابطه جنسی ایجاد می شود.با این حال، در بسیاری موارد ممکن است ربطی به رابطه جنسی هم نداشته باشد و به رغم اینکه افراد تجربه جنسی خوشایند و رضایت بخشی دارند، باز هم گرفتار این نوع اندوه شوند.

در واقع، اندوه پس از مقاربت یک بیماری یا اختلال نیست. در بیشتر موارد، این نوعی  حالت عاطفی است که عواقب عمده ای هم در پی ندارد. با این حال، اگر این حالت برای مدت طولانی ادامه یابد، می تواند نشان دهنده یک مشکل عمیق تر باشد که باید پیگیری و درمان شود.

علم و دانش بشر تاکنون همه چیز را در مورد این وضعیت عاطفی روشن نکرده است. نظریه های مختلفی در این باره وجود دارد. باید بگوییم که هیچ یک از این نظریه ها نمی توانند شامل حال همه، به یکسان شوند. آنچه در مورد برخی صدق می کند در مورد دیگری صدق نمی کند.

متن کامل را در سواد زندگی بخوانید (اینجا)

_________

درس های دیگری در سواد زندگی
مدرسه آموزش‌های دانش پایه و کاربردی عصر ایران

*در باب عشق و آنچه که عشق نیست (تفاوت عشق با خوش‌آمدن و نیاز از منظر علم)

*معجزه نوازش و لمس عاطفی در زندگی زناشویی

*تداوم رابطه جنسی بعد از میانسالی چگونه سلامت جسمی و روحی را تضمین می کند؟

*در مورد مسائل جنسی چگونه با فرزند خود صحبت کنیم؟ نکته‌ها و پیشنهادهایی برای والدین

*"فابینگ" چیست و چگونه روابط اجتماعی، شخصی و زناشویی ما را تهدید می‌کند؟ (+توصیه‌های کاربردی)

*بحران میان‌سالی (40 سالگی): علائم، پیامدها و راهکارهای غلبه بر آن

*پروراندن عشق: بایدها و نبایدهای روابط عاشقانه (+10 توصیه برای زوج‌های عاشق)

*هرزه‌نگاری و تأثیرات آن بر روابط عاطفی+ توصیه‌های کاربردی

*چگونه "زندگی جنسی" مان را کیفی کنیم؟

*16 نکته کاربردی برای رابطه جنسی موفق

*مربع رابطه جنسی و فیلم های هرزه نگار

کانال تلگرامی سواد زندگی: savadzendegi@

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تداوم رابطه جنسی بعد از میانسالی چگونه سلامت جسمی و روحی را تضمین می کند؟ چرا به شریک زندگی ام کشش جنسی ندارم ؟ (راهکارهای عملی) آیا کاهش میل جنسی زنگ خطری برای پایان رابطه زناشویی است؟ 

دیگر خبرها

  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • رسالت معلمان، هدایت و ارشاد دانش آموزان است
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد