Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری از ثبت بیش از دو میلیون درخواست مردمی در سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی، چهارم شهریورماه، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره اینکه دولت سیزدهم مشکلات مردم را به تحریم‌ها گِرِه نزده است، اظهار کرد: دولت سیزدهم قفل‌های سیاست خارجی را با اقتدار در هم شکسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم عملکرد دولت انقلابی را در جهاد تبیین بیان کنیم باید ببینیم جایگاه مردم کجاست و ما براساس این جایگاه بزرگ چه اقداماتی انجام داده‌ایم، افزود: پس از بررسی جایگاه مردم می‌توانیم عملکرد خود را معدل‌گیری کنیم.

صالحی با تأکید براینکه زحمات تمام مدیران در طول دوره مدیریتی که داشتند قابل ستایش است، اضافه کرد: باید در بیان اقدامات انصاف داشته باشیم و نمی‌توانیم بگوییم مدیران قبلی هیچ‌گونه اقدام مؤثری نداشته‌اند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه باید ضعف‌های خود را بپذیریم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری تأکید داشتند که مسئولان از موانع سرِ راه خود با مردم سخن بگویند چون مردم به خوبی درک می‌کنند.

صالحی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی رئیس جمهور به استان‌ها بیش از دو میلیون درخواست ثبت شده است، اضافه کرد: وجود این درخواست‌ها نشان از احیای امید و اعتماد مردم توسط دولت سیزدهم دارد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی میز ارتباطات مردمی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه

رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، گوستاو پترو رئیس جمهور کلمبیا اعلام کرد این کشور روابط دیپلماتیک خود را با اسرائیل به دلیل «داشتن یک دولت نسل کش» قطع می‌کند.

وی طی یک سخنرانی با بیان اینکه از دوم می (13 اردیبهشت) مراودات دیپلماتیک با اسرائیل قطع می شود، تاکید کرد: اگر فلسطین بمیرد، انسانیت هم می‌میرد.

پترو در ادامه گفت که فلسطین و غزه را معادل مقاومت می داند.

نمایندگی دیپلماتیک رژیم صهیونیستی در مغرب هم تعطیل شد

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • قطع روابط کلمبیا و رژیم صهیونیستی به دلیل جنگ غزه
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در بندرعباس
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد