Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:40:15 GMT

حمله فولاد در جهنم آره‌نا برای اولین برد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۵۸۰۰

حمله فولاد در جهنم آره‌نا برای اولین برد

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان امروز و از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که تاکنون موفق به گشودن دروازه حریفان نشده است.
شاگردان نکو در دیدار با صنعت نفت آمار عجیبی از خود به جای گذاشتند، ۷۵ درصد مالکیت مسابقه با آن‌ها بود، یازده شوت زدند و ۴ شانس گل داشتند که با سد محکمی به نام مرادیان مواجهه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولادی‌ها در آن دیدار ۷۰۷ پاس دادند که ۸۷ درصد آن به مقصد رسید.

در دیدار بعد اما فولادی‌ها در‌ ورزشگاه آزادی نمایش متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند که البته مورد تحسین عده‌ای نیز قرار گرفت. پرس منظم و نظم در تمامی نقاط زمین باعث شد که شاگردان گل محمدی تنها یک شما در چارچوب داشته باشند و فولادی‌‌ها نیز امیدوار بودند تا در اندک موقعیت خود بتوانند به موفقیت برسند که آن‌ها نیز ناموفق بودند و دومین تساوی بدون گل اهوازی‌ها رقم خورد.

کریستوفر کنت که در هر بازی تنها یک سیو داشته، البته این شانس را نیز آورد که توپ ترابی به تیرک دروازه برخورد کند و دروازه‌اش تا اینجاس لیگ همچنان بسته بماند.
فولاد امروز اما عطش گلزنی فراوانی خواهد داشت و طبق گفته نکونام در‌کنفرانس خبری  قرار است با دو‌مهاجم در‌زمین قرار بگیرد و احتمال دارد با چینش ۴-۴-۲ این دیدار را آغاز کند. با توجه به عملکرد مثبت تیم فولاد احتمالا تغییری نسبت به بازی پرسپولیس در زمین نخواهند داشت و با ترکیب زیر‌ به میدان خواهند رفت.

کریستوفر کنت، موسی کولی‌بالی، عارف آقاسی، مهدی شیری، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، ساسان انصاری، احسان پهلوان، وریا غفوری و مجید علیاری.
نکنه مثبت فولاد در این دیدار حضور تماشاگران خواهد بود که نکونام امیدوار‌است صد دقیقه همراه باشاگردانش بجنگند و باعث شوند تا مسیر بردهای فولاد از امروز و درآره‌نا شروع شود.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود

یک منبع امنیتی عراقی امروز جمعه گزارش داد میدان گازی «کورمور» در شهر «چمچال» در استان سلیمانیه بمباران شد و تلفات انسانی برجای گذاشت.

وزارت نیروی عراق هم اعلام کرد در پی حمله به میدان گازی «کورمور» در استان سلیمانیه، گازرسانی به پمپ بنزین‌های این منطقه متوقف شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شهردار شهر چمچمال نیز درباره این حمله گفت: این حمله با یک پهپاد مین‌گذاری شده هدایت شونده از راه دور انجام شد که به ساختمان در حال ساخت داخل میدان گازی کورمور برخورد کرد.

تاکنون گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است که بر اثر آن ۴ تن زخمی شدند.

این اولین حمله راکتی به میدان گازی کورمور، بزرگ ترین میدان گازی عراق تحت مدیریت دو شرکت اماراتی دانه گاز در سال ۱۴۰۳ و هفتمین حمله از ابتدای سال ۱۴۰۱ است. با گذشت بیش از دو سال از اولین حمله راکتی به این میدان گازی، تا این لحظه به طور دقیق مشخص نشده است که چه گروهی در پشت این حملات قرار دارد.

 

دیگر خبرها

  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • تصاویری از حمله موشکی مرگبار به عراق؛ هدف میدان گاز بود
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • فیلم| اولین گفت و گو با پاکبانی که شب حمله ایران به اسرائیل معروف شد!
  • گل‌به‌خودی مانع‌ اولین کلیت شیت آرشا!
  • سیاوش اکبرپور استعفا داد!