Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان تیم های فوتبال نفت آبادان و فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر کشور به مصاف حریفان خود می‌روند.

روز پایانی هفته سوم لیگ برتر کشور امروز برگزار می‌شود که نفت آبادان از ساعت ۱۹ در دیداری خارج از خانه رودرروی تیم هوادار قرار می گیرد و فولاد نیز از ساعت ۲۱:۳۰ در خانه پذیرای تراکتور است.

به گزارش ایسنا، نفت آبادان در دو هفته ابتدایی لیگ به یک امتیاز دست پیدا کرده است؛ باتوجه به این که نفت در بازی خانگی هفته قبل شکست مقابل آلومینیوم را متحمل شد و این نتیجه با اعترا تعداد اندکی از هواداران این تیم همراه بود، به نظر می‌رسد نفت برای جبران آن نتیجه و کسب اولین برد، انگیزه فراوانی مقابل تیم هوادار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم فولاد که از مدعیان لیگ بیست و دوم به شمار می‌رود و از آن به عنوان یکی از تیم‌های کهکشانی این فصل از رقابت ها یاد می شود امروز برابر تیم تراکتور به دنبال اولین برد در لیگ بیست و دوم است،

نکونام هم عنوان کرده است که اگر تیمش با تمرکز و با فعل خواستن بازی کند می تواند به موفقیت برسد و البته این را هم گفته که از نتایج دو هفته ابتدایی تراکتور گول نخواهند خورد زیرا این تیم حریف سختی است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر قزوین به دنبال طلسم شکنی در جدال با تهرانی‌هاست و امیدوار است در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نهایت به اولین برد خود مقابل تیم‌های تهرانی دست یابد. آنها این هفته در تقابل با پیکان و شاگردان رضا عنایتی به دنبال اولین برد خود برابر نمایندگان تهرانی لیگ هستند.

شاگردان سعید دقیقی که در بازی پر حرف و حدیث در نهایت مقابل استقلال تن به شکست نزدیک 3-2 در استادیوم آزادی دادند، در شرایطی برابر پیکان قرار خواهند گرفت که از حضور هواداران نیز به دلیل رای کمیته انضباطی محروم خواهند بود.

تیم رسانه باشگاه شمس آذر اما برای این جدال طرح جالبی را مقابل حریف در نظر گرفته است. طرحی با پیکان نوستالژیک ایرانی‌ها که البته رانندگی آن برعهده صادق آلبوصبیح است و نسایی را هم در کنار خود دارد.

یک کری جذاب پیش از شروع تقابل دو تیم که البته باید دید در جریان بازی به چه شکل توسط تفکرات سرمربیان دو تیم (سعید دقیقی و رضا عنایتی) دنبال خواهد شد. پیکان از آخرین حضور خود در قزوین و البته تقابل با پرسپولیس با میزبانی استادیوم سردار آزادگان خاطره‌ای خوش در ذهن ندارد و با سه گل مغلوب شد و شکست خورده قزوین را ترک کرده است.

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است