Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: قرار شده تا همه محلات تهران یک خیابان ورزش داشته باشند تا با ترویج این رویکرد حضور علاقه‌مندان از بازه ماهانه و هفتگی به روزانه برسد.

به گزارش ایران اکونومیست، سینا کلهر روز جمعه در همایش خیابان ورزش که در بوستان شهید حقانی برگزار شد اظهار کرد: قرار شده تا همه محلات تهران یک خیابان ورزش داشته باشند تا با ترویج این رویکرد حضور علاقه‌مندان از بازه ماهانه و هفتگی به روزانه برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور قطع این رویکرد می‌تواند منجر به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی شود.  

وی با اشاره به اینکه ورزش همگانی کمک بسزایی به نشاط و شادابی جامعه دارد گفت: اگر به دنبال نهادینه کردن ورزش هستیم می‌توانیم از ظرفیت کودکان و نوجوانان بهره لازم را ببریم چرا که توسعه ورزش از رده پایه با حضور خانواده‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد.  

معاون وزیر ورزش تصریح کرد: البته محدودیت خیابان داریم که شهرداری باید کمک کند فضاهای فیزیکی بازتر ایجاد شود تا خانواده ها به این محل‌های ورزشی بیایند. از تجربه‌های حضور خانواده‌ها و کنار هم بودن می‌توان بهترین بهره را برد.  

در این همایش علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز بیان کرد: در صدد هستیم تا با استفاده از ظرفیت مشارکتی عمومی و بین بخشی در استان تهران و با همکاری با شهرداری، نیروهای مسلح، آموزش و پروش و همچنین اداره کل ورزش استان منجر به توسعه و رشد ورزش همگانی و شهروندی شویم.  

وی افزود: در این راستا جلساتی را با شورای اسلامی شهر تهران برگزار کرده و راههای توسعه ورزش همگانی را در دستورکار قرار داده تا در بازه ۳۶ ماهه شرایط را در تمامی بوستان‌های استان تهران فراهم کنیم.  

جوادی بیان کرد: امروز در اجرای خیابان ورزش شهر تهران ۱۱ هیات ورزشی استان مشارکت داشتند که مورد استقبال نیز عموم قرار گرفت. امیدواریم با اماکن بیشتر در فضاهای مختلف بوستان‌های شاهد حضور وسیع‌تری از مشتاقان ورزشی باشیم.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سینا کلهر ، علی جوادی ، معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سینا کلهر علی جوادی معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی توسعه ورزش همگانی خیابان ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • بهره‌برداری از ایستگاه تحقیقات ماهیان زینتی محلات در سال آینده
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • آبگرفتگی معابر و خیابان‌های شهر کرمانشاه به دنبال بارش باران
  • روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • کاهش کودکان کار در پایتخت
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند