Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود آنکه استاندار گیلان خود به شدت مقید به حضور در میان مردم است اما میز خدمت فرصتی خاص بود هم وی از نزدیک در جریان مسائل مردم در حوزه های مختلف و نحوه عمل و میزان رضایت مردم از بخش های مختلف و تعاملات مدیران با مردم قرار گیرد و از سوی دیگر زمانی مغتنم برای مردمی بودکه توانستند رودرو با مدیران مشکلات خود و یا چالش های استان را طرح کرده و از آنان اقدام و پاسخگویی را طلب کنند اقدامی که خود نمودی از خدمتگزاری و همدلی بین مردم و مسئولان استان در دولت انقلابی و مردمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار ایرنا، میزخدمت اینبار به بهانه هفته دولت طبق برنامه ریزی انجام شده امروز پیش از برگزاری نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلی امام خمینی (ره) رشت برگزار شد.

از این‌رو مصلی امام خمینی (ره) رشت از صبح امروز به روی عموم باز بود و مسئولان استان در همان ساعات اولیه برای پاسخگویی به مردم و رفع دغدغه های آنان در این محل حاضر بودند.

مصلی امام خمینی (ره) رشت امروز جمعه در گرامیداشت هفته دولت میزبان قشرهای مختلف از مردمی بودند که به امید رفع مشکلاتشان آمده بودند، مدیران و معاونان دستگاه های اجرایی مختلف گیلان نیز با حضور در هر غرفه پاسخگوی مراجعه کنندگان شدند.  

دولت سیزدهم، انقلابی و متعلق به مردم است 

استاندار گیلان نیز پس از شنیدن مشکلات مردم و دستور رسیدگی و رفع دغدغه های آنان گفت: مردم نگران نباشند، این دولت انقلابی و متعلق به آنان است و هر آنچه در توان داشته باشد برای رفع مسائل مردم و ارتقا وضعیت استان و زیرساخت های آن به کار می بندند.  

اسدالله عباسی در جمع خبرنگاران افزود : شبانه روز در خدمت مردم هستیم و برای شنیدن و رسیدگی به مسائل آنان آماده و پاسخگو هستیم.

وی برگزاری میزخدمت را از جمله برنامه های دولت  در گیلان برای رسیدگی سریع‌تر مشکلات مردم عنوان و ذکر کرد: امروز نیز به مناسبت هفته دولت میزخدمت را با دعوت از مسئولان دستگاه های اجرایی دارای مراجعه کننده زیاد برگزار کردیم تا مشکلات مردم را از نزدیک، سریع و بدون نوبت رسیدگی و برطرف کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان بیان داشت: مردم امروز از برنامه میزخدمت استقبال کردند و تلاش ما تداوم این گونه برنامه ها برای حفظ و تقویت ارتباط مستقیم مردم و مسئولان است.

وی با بیان اینکه مشکلات مطرح شده مردم با وی نیز در جریان برگزاری این میز خدمت برای رسیدگی به مدیران مربوطه ارجاع داده شده است، اظهار داشت: ابراز امیدواری کرد:  نحوه عمل و خدمت همه مسئولان استان موجب رضایتمندی مردم شود و بتوانیم این خدمات صادقانه را بیشتر کنیم.

برپایی میزخدمت در هفته دولت ضمن ایجاد همدلی بین مردم و مسئولان و بیان دغدغه های آنان و ارایه راهکارهای مدیران برای رفع مشکلات موجب رضایتمندی و  امیدآفرینی در جامعه می شود موضوع مهمی که مراجعه کنندگان در این برنامه به آن اذعان داشتند.

برپایی میزخدمت؛ تسریع در رفع مشکلات

تعدادی از مراجعه کنندگان با ابزار خرسندی از برپایی میز خدمت در گرامیداشت هفته دولت بیان داشتند: برپایی این برنامه در مناسبت های مختلف در تسریع رفع مشکلات و دغدغه های مردم بسیار موثر است.  

آنان ضمن قدردانی از دست اندرکاران برپایی این میز عنوان می کردند: برگزاری چنین برنامه هایی برای شنیدن معضلات مردم و پاسخگویی مسئولان ارشد استان و مدیران، ضمن رفع مشکلات موجب تقویت ارتباطات و همدلی بین مردم و مسئولان خواهد شد.

در برپایی این میزخدمت مردم در غرفه های مورد نظر برای بیان مشکلات خود حضور یافتند و مدیران و معاونان هر حوزه با گشاده رویی به مشکلات آنان گوش داده و راهکارهای لازم برای رفع دغدغه هایشان ارائه دادند.

غرفه استانداری گیلان یکی از شلوغ ترین غرفه ها بود که موضوع اشتغال در "جابجایی موردی از استان تهران به گیلان"، بیکاری، تغییرکاربری اراضی در روستاها، تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری، درخواست بروزرسانی طرح ها " که زمان زیادی از تصویب آن گذشته است" از جمله موارد مطرح شده در این غرفه بود که معاونان استاندار گیلان پاسخگوی مراجعه کنندگان بودند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان نیز در جریان برگزاری میز خدمت ابتدا از غرفه های دستگاه های اجرایی استان گیلان دیدن کرد و بعد با حضور در غرفه استانداری در گفت و گوی چهره به چهره با مردم، راهنمایی ها و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان ارایه داد.  

سوالات مختلف در مورد نهضت ملی مسکن، درخواست کمک ودیعه مسکن از سوی مددجویان بهزیستی، درخواست استخدام، تغییر ساخت و ساز در اراضی کشاورزی، درخواست سند مالکیت واحدهای مسکونی در روستاها (سند خانه های روستایی)، رسیدگی به پرونده از کارافتادگی و مشکلات بیمه ای در پرداخت حق بیمه معوقه کارگران ساختمانی از جمله دیگر موضوعات  مطرح شده مراجعه کنندگان با مدیران در غرفه های میز خدمت امروز بود که راهنمایی های لازم را دریافت کردند.

امروز سومین روز از هفته دولت است.

برچسب‌ها رشت هفته دولت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت هفته دولت گیلان رشت هفته دولت گیلان مراجعه کنندگان استاندار گیلان مردم و مسئولان رفع مشکلات هفته دولت میز خدمت برای رفع غرفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در حالی که مردم این معضل را با پوست و گوشت خود احساس می‌کنند، مسئولان، مدعی اختصاص ارز به دارو و برطرف شدن مشکلات هستند که به گفته مدیرعامل انجمن تالاسمی این قبیل اظهارات فقط حکم پاشیدن نمک به زخم بیماران دارد.

متأسفانه واقعیتی که مسئولان از آن طفره رفته و سعی در لاپوشانی کردن آن دارند اینست که زخم عفونی تحریم هر روز عمیق‌تر شده و گستره‌های بیشتری از جامعه را زمینگیر می‌کند. متأسفانه نبود ارز، عدم تخصیص به موقع ارز به صنایع دارویی، کمبود شدید نقدینگی در زنجیره تأمین دارو باعث شده مردم نگران افزایش هزینه‌های زندگی و تهدید جدی سلامتشان باشند و تا دیر نشده، نمایندگان مجلس باید در جهت استیفای حقوق مردم، مطالبات عمومی را از مسئولان مجدانه پیگیری کنند.

این روزمامه همچنین نوشت: در این هفته فعالیت «دولت جوابیه» همچنان در زمینه پاسخگویی به رسانه‌ها، که منعکس‌کننده نظرات افکار عمومی هستند، به راه بود و این بار رسانه‌های دولتی و تعدادی از افراد همسو، هجمه سنگینی را به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند که نشان می‌دهد عناصری در قوه مجریه تاب پذیرش هیچ انتقاد و حتی بیان آماری از سوی نمایندگان همسو را ندارند، غافل از آنکه عدم قبول واقعیات و نپذیرفتن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی را در پی خواهد داشت که کمترین آن، گشودن در‌ها به سوی انواع بحران‌هاست.

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین