Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه سنندج گفت: اختصاص ۱۷هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس‌جمهور به استان، باعث توسعه و آبادانی کردستان می‌شود. - اخبار استانها -

 گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج‌, ماموستا فایق رستمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه که در مسجد جامع این شهر اقامه شد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته دولت؛ حضور مسئولان کشور و استانی در میان مردم و برگزاری میزخدمت را مایه امید و خوشحالی دانست و اظهار داشت: از تلاش‌های همه دولتمردان به ویژه استاندار و فرماندار سنندج که تلاشگر، دلسوز و در جهت حل مشکلات مردم شب و روز نمی‌شناسند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسئولان هم و غم رفع مشکلات مردم را داشته و تاکنون در تاریخ سابقه نداشته که همچون امروز میزگرد همه ادارات در مسجد جامع برگزار شود، گفت: از تلاش‌های متولیان امنیت؛ سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، مرزبانی، دستگاه‌های امنیتی و سربازان گمنام امام‌زمان(عج) که برای ایجاد امینت و آسایش کردستانی‌ها، هزاران توطئه دشمنان را خنثی کرده، تشکر می‌کنم.

امام‌جمعه سنندج هفته دولت را هفته کار، تلاش، ایثار، امیدآفرینی و خدمت به جامعه دانست و تصریح کرد: دولت از جرگه مردم و مردم نیز از دولت است، هر نوع خدمت، تلاش، آبادانی، توسعه و عمران ذخیره‌ای برای دولت خواهد شد.

مشکل اشتغال جوانان کردستانی برطرف شود

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مشکل آب سنندج هر چه سریع‌تر پیگیری و برطرف شود، افزود: دولتمردان به اشتغال جوانان کردستانی که آینده کشور هستند، توجه کنند.

ماموستا رستمی کسب رتبه سوم کردستان در حوزه کشاورزی کشور را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: امیدواریم دولت از کشاورزان کردستانی حمایت بیشتری کند تا هنواره شاهد رونق و توسعه این بخش باشیم.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود بر ضرورت رعایت صداقت و عمل به وعده‌ها از سوی مدیران تاکید و اظهار کرد: خوشبختانه رئیس‌جمهور محبوب در سفر اخیرش، 17هزار میلیارد تومان اعتبار به کردستان اختصاص داد که مسئولان باید آن را جذب و به درستی هزینه کنند.

استاندار کردستان دغدغه مردم را دارد

امام‌جمعه سنندج با ذکر اینکه هزینه‌کرد 17هزار میلیارد تومان به نحو شایسته باعث توسعه و آبادانی کردستان می‌شود، خاطرنشان کرد: بنده شاهدم که استاندار و کل مدیران استانی مشغول به کار و تلاش بوده و دغدغه مردم را ددرند.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان شرف، کرامت و آبروی خود را از گناه حفظ و از مال حرام دوری نکنند، خاطرنشان کرد: بر اساس قرموده خداوند یک لقمه حلال قلب انسان را آلوده کرده و باعث می‌شود که 40روز عبادت قابل قبول نباشد.

امام‌جمعه سنندج بر ضرورت دوری مسلمانان از، دروغ، تخریب و اهانت به دیگران تاکید و عنوان کرد: انسان نباید که اشتباهات و راز دیگران را در جامعه افشا کند.

وی با بیان اینکه با اخلاق و گشاده‌رویی می‌توان مال بهشت را ضمانت کرد، ابراز داشت: امیدواریم همواره در راستای تبعیت از فرامین حق‌تعالی گام برداشته و نسبت به فقرا دلسوز باشیم.

روایت علمای اهل‌سنت از نشست با رئیس‌جمهور/ تلاش دولت برای رفع مشکلات اقتصادی/ ‌رئیسی دغدغه معیشت مردم را داردرهاورد سفر رئیس‌ جمهور به استان کردستان/ میلیاردها تومان اعتبار اختصاص یافت

ماموستا رستمی یادآور شد: امیدوارم خداوند متعال همه مسلمانان را از آتش تفرقه و اختلاف دور کرده و امنیت و آسایش کنونی را برایمان حفظ کند.

انتهای پیام/481/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد

ایسنا/کردستان امام جمعه سنندج گفت: شناسایی وظایف، صداقت و تعامل با مردم از نکاتی است که باید همواره مد نظر مسؤولان قرار گیرد و آن‌ها ملجا و پناهگاه مردم باشند.

ماموستا فایق رستمی امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدجامع شهر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: معلم جایگاه والایی در جامعه اسلامی دارد و دین اسلام بالاترین پاداش‌ها را برای عالمان، دانشمندان و معلمان اختصاص داده است. جایگاه معلمی تا جایی بالاست که پیامبر اکرم (ص) در حدیثی می‌فرمایند «إنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاق» که در آن، هدف از بعثت خود را تکمیل فضائل اخلاقی بیان کرده است.

وی بیان کرد: بالاترین خدمت در دین اسلام خدمت به مردم، فقرا و نیازمندان جامعه و عمران و توسعه و آبادانی است که باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

او خدمت عام‌المنفعه به دور از باندبازی و اجرای عدالت را از دیگر انتظاراتی دانست که مردم از مسؤولان دارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس به جریان پایداری و امام صادقی‌ها
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • صداقت و تعامل با مردم مد نظر مسؤولان باشد
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • خدمت به مردم بالاترین جایگاه را در دین اسلام دارد