Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی از ترکیدن لاستیک هواپیمای فوکر ۱۰۰ پرواز امروز تهران-زاهدان بر روی باند فرودگاه زاهدان در هنگام لندینگ خبر داد.

به گزارش مهر، حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران در خصوص ترکیدن لاستیک پرواز تهران-زاهدان امروز فوکر ۱۰۰ هواپیمایی هما اظهار کرد: امروز این هواپیما پس از نشستن بر روی سطح باند فرودگاه زاهدان، گزارشی توسط برج مراقبت دریافت می‌کند، که دود از تایر در حال خارج شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله پس از آنکه خلبان این پیام را دریافت می‌کند، نسبت به توقف هواپیما اقدام کرده که پس از رسیدن خودروی مارشالر بر روی باند، تحقیقات بر روی علت بلند شدن دود انجام می‌شود.

سخنگوی ایران ایر گفت: پس از اینکه تحقیقات به اتمام می‌رسد، مسافران از هواپیما تخلیه و به سمت ترمینال فرودگاه منتقل می‌شوند.

قربانعلی ادامه داد: برای تعویض تایر هم اقداماتی انجام می‌شود و مشکلی در این خصوص پیش نیامده و مسافران نترسیده‌اند؛ در شرایط خوبی کار پیش رفته و لاستیک هواپیما تعویض شده است؛ این هواپیما آماده انتقال مسافران پرواز زاهدان به تهران است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ترکیدن لاستیک هواپیما بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ برای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه اصفهان در روز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳