Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخلص الائمه گفت: تغییر راهبرد در مرکز نشینی و پشت میز نشینی به راهبرد حضور بی واسطه و بی تکلف بین مردم اقدام بسیار ارزشمند دولت سیزدهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب استاندار مرکزی امروز در دیدار چهره به چهره مردم با سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به اراک گفت: در راستای برنامه های دولت مردمی سیزدهم طبق برنامه ریزی انجام شده مسائل و مشکلات هر استان در سفر هیئت دولت مورد بررسی قرار گرفت که رکورد بی سابقه ای بود و سفر به ۳۱ استان با تعداد زیادی مصوبات، پیش نیازها و مقدمات در سال اول کار سختی بود که به انجام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخلص الائمه اظهار کرد: در هفته دولت برنامه یک هفته ۳۱ استان در حال انجام است که در این راستا وزرا و معاونین رئیس جمهور طبق برنامه ریزی حداقل در ۲ استان حضور خواهند یافت.   وی ادامه داد: استان مرکزی در هفته دولت تاکنون میزبان فرمانده انتظامی کشور و سخنگوی دولت بوده و امروز نیز میزبان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستیم که مسائل و مشکلات استان در حضور این مسئولان به عنوان نمایندگان دولت مطرح خواهد شد تا در صورت لزوم موضوع در هیئت دولت نیز مورد بررسی قرار گیرد.   استاندار مرکزی گفت: تغییر راهبرد در مرکز نشینی و پشت میز نشینی به راهبرد حضور بی واسطه و بی تکلف بین مردم اقدام بسیار ارزشمند دولت سیزدهم است چراکه اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه دولت آسیب دیده بود و این برنامه ها در راستای احیای اعتماد مردم انجام شد که بحمدالله با توجه به پایش های انجام شده این مهم در یکسال اخیر تحقق پیدا کرده است.   وی افزود: این اقدام در این سطح بسیار بی سابقه بوده و همه روابط عمومی ها و رسانه ها باید در انعکاس این فعالیت ها اهتمام داشته باشند.   حضور و سخنرانی در نماز جمعه اراک و شرکت در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و جمعی از کارآفرینان استان از برنامه های سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی است.   انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیر رشتبری ظهر جمعه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذرشهر بر ضرورت تعیین نقشه راه و زمینه‌های مشارکت دادن مردم برای تحقق شعار سال، افزود: با توجه به اهمیت شعار سال و نقش مشارکت مردم در تحقق آن، متأسفانه هیچ برنامه راهبردی از طرف متولیان امر برای مشارکت دادن مردم در این خصوص از طرف مسئولان مشاهده نمی‌شود.

وی شعار سال را نسخه شفا بخش مقام معظم رهبری برای حل مشکلات کشور عنوان کرد و افزود: دولت و مجلس باید بسترهای لازم را برای رفع موانع جهش تولید فراهم نمایند و مشارکت مردم را در خصوص شعار سال به گفتمان عمومی تبدیل کنند.

کد خبر 6095731

دیگر خبرها

  • معاملات مسکن به این روش عجیب انجام می‌شود
  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • بیداری امروز دانشگاهیان در غرب، تحقق راهبرد الهی برای تغییر است
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است