Web Analytics Made Easy - Statcounter

نظرسنجی انجام شده توسط کمپین بین المللی- دانشگاهی "مبارزه با اشغالگری و آپارتاید" نشان داد که محبوبیت محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از اظهارات وی در آلمان افزایش یافته است.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از معا، براساس نتایج نظرسنجی، ۹۴.۹ درصد از پاسخ دهندگان از موضع عباس مبنی بر عدم عذرخواهی درباره موضعش حمایت کردند اما ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۲ درصد مخالف این موضع بودند و ۵ ٪ هم موضعی را تعیین نکردند.

نتایج این نظرسنجی نشان داد اکثر نخبگان دانشگاهی و قشر تحصیل کرده یعنی چیزی حدود ۸۵.۹ درصد با توصیف قتل عام‌های اسرائیل علیه مردم فلسطین به عنوان هولوکاست موافقند، در حالی که تنها ۷.۱ درصد مخالف هستند و ۷ درصد هم نظری نداشتند.

همچنین این نتایج نشان داد که ۶۱.۱ درصد معتقدند محافل داخلی در فلسطین درباره پاسخ به هجمه‌های خصمانه علیه عباس بابت این سخنرانی وحدت نظر دارند، در حالی که ۲۷.۸ درصد در این باره موضعی محافظه کارانه دارند.

علاوه بر این، نتایج نظرسنجی مذکور نشان داد که اکثریت مطلق دانشگاهیان و نخبگان فرهنگی بر این باورند که محبوبیت عباس پس از تشدید مواضع اسرائیل و غرب علیه وی افزایش یافته است. از این رو ۶۱.۹ درصد از کسانی که مورد بررسی قرار گرفته‌اند معتقدند که محبوبیت رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به میزان قابل توجهی افزایش یافته است در حالی که ۲۶.۹ درصد آنها معتقدند محبوبیت وی رشدی متوسط ​داشته و ۱۱.۲ درصد رشد محبوبیت عباس را به میزان کم توصیف کردند.

محمود عباس اخیرا در حریان کنفرانس مطبوعاتی مشترک با صدراعظم آلمان طی سفرش به این کشور، در توصیف جنایات رژیم صهیونیستی از هولوکاست استفاده کرد؛ اصطلاحی که خشم صدراعظم آلمان را به دنبال داشت و به هجمه‌هایی از سوی اسرائیل و برخی کشورهای غربی منجر شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: محمود عباس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمود عباس محمود عباس ۹ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی‌های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال‌های نوروزی هشدار نگران کننده‌ای را به صدا درآورده است.

به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژد‌ها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.

به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می‌دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح‌های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است.

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان +فیلم
  • برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان+ فیلم
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • اعتراضات به جنگ علیه غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه و آلمان رسید
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها