Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قشم که با حفظ شیوه نامه های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مصلی امام علی(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: خودم و همه شما بندگان خوب خدا را به رعایت تقوای الهی سفارش می کنم، این سفارش پیوسته است و باید در زندگی تک تک ما استمرار باید داشته باشد که خدای منان هم تفضل می کند و راه کمال را بپیماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک روز یکم شهریور ماه روز بزرگداشت ابوعلی سینا (روز پزشک) به کادر درمانی شهرستان و پرسنل مراکز بهداشت در روستاهای جزیره گفت: زحمات این عزیزان ستودنی است، اما امکانات شان نه شایسته خودشان و نه شایسته مردم است.

امام جمعه قشم اضافه کرد: استعداد این پزشکان جوان مومن و توانایی آنان با امکانات شان در این شهرستان سازگار نیست، هم مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان و هم پرسنلی که در روستاهای سطح جزیره مشغول خدمات رسانی به مردم هستند دوست دارند کارهای  انجام دهند و عاشق کارشان هم هستند و امیدواریم ان شاء الله به فضل الهی در ماههای باقی مانده از سال کارهای خوبی در حوزه بهداشت و درمان در سطح شهرستان و جزیره قشم انجام شود.

حجت الاسلام حاجبی با تبریک روز کارمند (جمعه چهارم شهریورماه) افزود: آن که که در خط مقدم گره  گشایی از مردم قرار دارند همین کارمندان عزیز ما هستند، زنان، مردانی و جوانانی که در اداره های کشور زحمت می کشند و اینکه میز خدمت را هم مشاهده می کنید که الحمدالله هر هفته در نماز جمعه شهرستان برپا است و این هفته هم به مناسب آغاز هفته دولت پر بار تر در حال خدمت به مردم است که جانانه باید از آنها تقدیر و تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه هم حمایت دولت و هم تکریم مردم باید از کارمندان انجام شود، اظهار داشت: مردم فرهنگ قدرشناسی که هر هفته در حال تاکید آن بر مبنای سخن رهبری عزیز هستیم باید از کارمندان تشکر کنند، کارمندانی که زحمت می کشند، وقت شان و عمر شان را می گذارند، در دل ها را می شنود و مشکلات مردم را حل و فصل می کنند،  اما از طرفی هم کارمندان هم باید جدیت در کار و نظم در امور را باید جدی بگیرند و به آنها عمل کنند.

امام جمعه قشم یادآور شد، هفته قبل سخن از آغاز هفته دولت بود که در روزهای آتی این هفته با برنامه های گرامیداشت این هفته و روز مبارزه با تروریسم (انفجار دفتر نخست وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر) همچنان ادامه دارد که ما از تمامی مجموعه فعالیت های دولت در نهادها، وزارتخانه ها، اداره ها به زبان همه مردم قدرشناسی می کنیم.

وی گفت: همچنین از دولتمردان مستقر در هرمزگان و هم مسوولین که در جزیره قشم در حال خدمت به مردم هستند از جمله فرمانداری و مدیران منطقه آزاد قشم باید قدرشناسی کنیم چرا که هر دو سطح مدیریتی از مجموعه دولت جمهوری اسلامی و منصوب به دولت هستند و انتصاب خود را از دولت گرفتند و از یک مجموعه هستند.

حجت الاسلام حاجبی توضیح داد: از اینکه طرح های خوبی از هر دو مجموعه در هفته دولت افتتاح خواهد شد یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است باید از آنان قدرشناسی کنیم.

وی افزود: خلوص نیت و تلاش مجاهدانه آن نخ اسکناسی است که اعتبار می بخشد این اساس کار است که آن را برکت می دهد، گاهی یک کار برای مردم انجام می شود اما با برکت است، چون خلوص نیت و آن تلاش مجاهدانه برای خدا در آن وجود دارد.

ادامه دارد...

برچسب‌ها هفته دولت تروریسم رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت تروریسم رسانه هفته دولت تروریسم رسانه هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پویش با انرژی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور مدیرعامل توانیر و جمعی از چهره‌های هنری و ورزشی، پویش مصرف درست برق با عنوان «باانرژی» رونمایی شد.   قرار است در این پویش که از ۱۵ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد، ضمن تشویق مردم به استفاده درست از انرژی برق، با راه‌اندازی سایت و اپلیکیشنی با همین نام راهکار‌های مصرف درست برق به مردم آموزش داده شود.   مردم عزیز استان یزد می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن Ba-energy.ir در جریان این کمپین قرار گرفته و با شرکت در کمپین و کاهش مصرف خود در قرعه‌کشی جوایز نفیسی همچون خودرو، لوازم خانگی و لپ‌تاپ شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • واکنش وزیر کشور به گزارش مربوط به نیکا شاکرمی؛ عملیات روانی است
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دشمن حتماً در عرصه اقتصادی ناکام خواهند ماند / باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر انجام شود
  • رئیسی: دولت با شیوه سه جانبه‌گرایی تعیین حقوق کارگران موافق است
  • جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏
  • انجام ۱۱۱۴ مصوبه در شورای شهر علی آباد کتول
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز