Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سیداحمد محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان ضمن تبریک روز کارمند و آرزوی توفیق در پیشبرد اهداف معنوی و انجام وظیفه‌های در دستور کار دولت گفت: هفته دولت در زمینه یادآوری بزرگی دو شهید رجایی و باهنر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، این دو نفر دو نیروی مخلص، ساده زیست، انقلابی به معنای واقعی و ولایت مدار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: زمان فعالیت دولت شهیدان رجایی و باهنر حتی به یک ماه هم نرسید، اما دلیل اینکه این دولت برای همه مسئولان ودولت‌ها الگو شده، انقلابی و ولایت مدار بودن است، این دولت فرصت سوزی نداشت و ما باید این رفتار‌ها از این دو شهید بزرگوار الگو بگیریم.

ساده زیستی و خدمت به مردم اصلی‌ترین وظیفه مسئولان است

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه ساده زیستی و خدمت به مردم اصلی‌ترین وظیفه مسئولان است، گفت: از سوی دیگر باید توجه داشت که در ایام هفته دولت زمینه‌ای فراهم می‌شود تا مسئولان گزارش اقدامات خود را ارائه دهند و به گونه‌ای زمان خوبی برای جهاد تبیین است.

او ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین شاخص‌ها برای ارزیابی دولت‌ها انطباق عملکرد آن‌ها با مطالبات مقام معظم رهبری است که برای این امر در دولت سیزدهم مطالبه رهبر معظم انقلاب تکیه بر ارزش‌های انقلاب است.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه برکات حضور رئیس جمهور را در سراسر کشور شاهد هستیم، افزود: از جمله آن حل مشکلات زمین‌های علی آباد کلنگان در اصفهان است که بعد از ۴۷ سال حل شده است.

او با تاکید بر اینکه دولت باید با برنامه پیش برود، ابراز داشت: مبارزه پر توان با جنگ روانی دشمن از دیگر وظایف دولت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه دولت سیزدهم در بازسازی انقلابی در ادارات عملکرد خوبی داشته است، ابراز داشت: در زمینه عدالت ورزی و فسادستیزی نیز در اصفهان و به ویژه در شهرداری اصفهان شاهدیم که جای قدردانی دارد.

واسطه‌ها و رانت‌ها در بسیاری از موارد فسادزا است

او اضافه کرد: متأسفانه واسطه‌ها و رانت‌ها در بسیاری از موارد فسادزا است، احیای امید بین مردم نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه مسئولان باید نسبت به وظایف خود اشراف داشته باشند، گفت: مدیران سطوح مختلف باید به این مهم توجه داشته باشند.

او اضافه کرد: دولت سیزدهم موفق بوده است، اما در برخی از آیتم‌ها هم هنوز به نتیجه مطلوب نرسیده‌ایم و با مطلوب فاصله داریم و امیدواریم هر چه زودتر در این زمینه نیز به موفقیت برسیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه هفته دولت مبارزه با فساد دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا ایران تا پایان هفته اول اردیبهشت به‌طور متوسط ۱۶ درصد بارش بیشتری نسبت به شرایط نرمال دریافت کرده است. با این وجود استان‌های سمنان ۴۴ درصد، تهران ۴۰ درصد، قزوین  ۳۹ درصد و خراسان رضوی ۳۷ درصد کم‌بارشی نسبت به شرایط نرمال داشته‌اند بنابراین دامنه‌های جنوبی البرز بارش کمتری نسبت به سایر مناطق کشور دریافت کرده‌اند. به گفته رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور همکاری مردم و توجه به الگوی کشت برای عبور از شرایط کمبود بارش ضروری است.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا افزود: در هر زمینه‌ای اگر همکاری نباشد آسیب‌ جمعی وارد می‌کند. آب یک عنصر حیاتی است. حدود ۵۰ درصد آب استان تهران صرف شرب و بهداشت می‌شود. این رقم بزرگی است البته در همه کشور این گونه نیست. در خیلی از استان‌ها آب مورد نیاز برای شرب زیر ۱۰ درصد است و حدود ۹۰ درصد آن صرف صنعت و کشاورزی می‌شود ولی در استان تهران به علت سکونت جمعیت متراکم در آن با کمبود منابع آبی مواجه است بنابراین به علت کمبود بارندگی و افزایش تدریجی تقاضا همکاری و توجه مردم بسیار کلیدی و حیاتی است.

وی تاکید کرد: آب را نمی‌توان خلق کرد، اگرچه می‌توان آن را به ‌طور محدود انتقال داد ولی کافی نیست و نمی‌تواند کمبودها را جبران کند بنابراین مهم‌ترین عامل بر کاهش مشکلات موجود همکاری و توجه مردم نسبت به چگونگی‌ مصرف آب به‌ویژه در استان‌های تهران، البرز و خراسان رضوی است چراکه با شرایط بسیار نامطلوبی از نظر تامین آب مواجه هستند.

رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی سازمان هواشناسی کشور درباره تاثیر توجه به الگوی کشت برای مدیریت مصارف آب گفت: ایران کشوری نیمه‌خشک و بیابانی است و به‌طور نسبی بارندگی آن یک چهارم متوسط دنیاست بنابراین آب کالای گرانبهایی محسوب می‌شود. کشاورزی مهم‌ترین مصرف کننده آب است و نقش بسیار مهمی دارد چون هم امنیت غذایی و هم پایداری سرزمین‌مان باید حفظ شود. با حفظ آب این دو باید به‌گونه‌ای مدیریت شوند که بیشترین بهره‌بروری با کم‌ترین مصرف آب محقق شود.

وی اضافه کرد: هرچه قدر مقدار آب کم شود، شدت آلودگی آن افزایش می‌یابد چون غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه در منابع آب و خاک بیشتر می‌شود. این موضوع مهمی است که باید در نظر بگیریم. در این شرایط در بخش کشاورزی مجبور می‌شوند به دلیل محدودیت آب سطحی، از پساب‌ها استفاده کنند که موجب خدشه دار شدن امنیت غذایی می‌شود.

وظیفه در پایان گفت: با کاهش آب برای تامین آب شرب از منابع دیگری مانند چاه‌های کشاورزی که قبلا استفاده نمی‌شدند، استفاده می‌شود. درست است که آب آن‌ها تصفیه می‌شود ولی کیفیت آب‌های سطحی  را ندارد.  

دیگر خبرها

  • راهکار مدیریت منابع آبی استان‌های کم بارش چیست؟
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیست‌ها معطوف باشد
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • توجه اصلی به جنایات صهیونیستها معطوف باشد
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف