Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته دهدشت ضمن تبریک هفته دولت، به تشریح برخی معیارهای مقام معظم رهبری برای دولت سیزدهم پرداخت و اظهار کرد: تکیه بر ارزش‌های اساسی انقلاب، خلوص نیت و تلاش مجاهدانه و با برنامه‌بودن کارهای دولت بخشی از این معیارهاست که در مجموع عملکردهای دولت در این خصوص قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دهدشت با بیان این که خدمات و کارهای جهادی خوبی در این دولت انجام گرفته گفت: اما متاسفانه دولت در مسئله روابط عمومی و رسانه ضعیف کرده است.

وی با بیان این که در این دولت شعاردرمانی صورت نمی‌گیرد افزود: فسادستیزی و عدالت در راس کارهای حجت‌الاسلام رئیسی است ک توقع داریم با جدیت بیشتر این راه را ادامه دهد.

وحدانی‌فر بیان کرد: دولت برای معیشت مردم گام‌های خوبی برداشت البته هنوز بر سفره‌های مردم مشاهده نشده است اما اقتصاددانان بر این عقیده هستند بعد از فراهم‌ کردن زیرساخت‌ها مردم این را احساس خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: نباید توقع داشته باشیم مشکلات ۱۰ ساله در یک سال حل شوند.

امام جمعه دهدشت در ادامه صحبت‌های خود برجام را یادآور شد اظهار کرد: امروز وقت‌کُشی آمریکا نشان از استیصال او در مواجهه با جمهوری اسلامی است.

وی با توجه به صحبت‌های اخیر نخست‌وزیر مفلوک صهیونیستی گفت: شما اصلا در معاهده بازی نیستید ما اربابت را کسی حساب نمی‌کنیم، این که از هسته‌ای خودتان حرف می‌زنید ما کاری به هسته‌ای نداریم اما آن قدر کلاهک داریم که اگر ولی فقیه حکم دهد چندین بار شما را شخم خواهیم زد.

وحدانی‌فر حمایت روسیه و ترکیه از انصارالله را به فال نیک عنوان و خاطرنشان کرد: این نشان از این است کسی که در منطقه حرف اول را می‌زند ولی فقیه ماست و امروز جبهه مقاومت در اوج عزت است.

امام جمعه دهدشت در ادامه صحبت‌های خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور عشایر با بیان این که عشایر قشر مولد این کشور در همه صحنه‌ها حضور دارند گفت: مشکلات عشایر فراوان هستند، سیلاب‌های اخیر باعث قطع راه‌های روستایی شده، در تامین آب شرب انسانی و دامی با مشکل مواجه هستند، امروز معیشت و اقتصاد آن‌ها دچار آسیب جدی شده، بیمه بازنشستگی آن‌ها ناقص است، شما به عنوان مسئول باید در قبال آن‌ها احساس مسئولیت کنید و خودتان را مکلف به حل مشکلاتشان نمائید.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: دهدشت کهگیلویه عشایر وزیر جهاد کشاورزی امور عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر

معاون اجرایی رئیس جمهور از پتروشیمی در دست ساخت دهدشت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این طرح بزرگ اقتصادی قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  یاسوج، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور عصر امروز به همراه برخی از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد از پتروشیمی در دست ساخت دهدشت بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این طرح بزرگ اقتصادی قرار گرفت.

محسن منصوری در این بازدید که معاون هلدینگ خلیج فارس حضور داشت بر تسریع در روند اجرایی این طرح تاکید کرد و گفت: دولت نسبت به تکمیل و بهره برداری از طرح‌های بزرگ اقتصادی با پیشرفت فیزیکی بالا اهتمام جدی دارد و این مهم به عنوان یک اولویت در دستور کار دولت است.

عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت سال 1386 در دشت کلاچوی کهگیلویه با حضور محمدرضا باهنر نایب رئیس اول وقت مجلس شورای اسلامی به زمین زده شد اما روند احداث این طرح به صورت لاک پشتی پیش رفت تا اینکه در دولت سیزدهم روح تازه‌ای در کالبد نیمه جان این پروژه افتاد.

روند ساخت پتروشیمی دهدشت به عنوان یکی از طرح های کلان صنعتی کهگیلویه وبویراحمد در دولت سیزدهم متحول شد به طوری که در طول کمتر از 2 سال پیشرفت فیزیکی آن به 42 درصد رسیده است.

به گزارش تسنیم، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین از پروژه در دست اجرای آبرسانی به شهرستان بهمئی از طریق سد کوثر بازید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • افشای صحبت‌های محمد صلاح در درگیری با کلوپ
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید