Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید فرهنگ مدنی، قانون گرایی، مسئولیت پذیری، فرهنگ کار و اجتناب از دروغ باید در آموزش و پرورش نهادینه شود در غیر این صورت دچار مشکل و آسیب خواهیم شد.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر عبادی، امروز جمعه شهریور در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز شکست مفتضحانه و خروج امریکا از کشور افغانستان پیش از اشغالگری، اظهار کرد: استقلال و امنیت یکی از بالاترین نعمت‌های است که در جمهوری اسلامی ایران از آن برخوردار هستیم و خدا می‌داند که آمریکا چه جنایت‌ها و کشتاری در افغانستان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه رور زبانکداری اسلامی، گفت: این قانون تصویب شده اما در اجرا دچار مشکلاتی ست که امیدواریم در چارچوب اسلام و قانون عمل شود.

وی با گرامیداشت روز کارمند در روز چهارم شهریور، ادامه داد: یکی از نعمت هایی که خداوند این است که مردم برای گرفتاری خود به شما مراجعه کنند و کارمندان باید از این فرصت نهایت استفاده را برای خدمت رسانی و حل مشکلات مردم داشته باشند.

عبادی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهید رجایی و باهنر، بیان کرد: هشتم شهریور به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر، در تقویم کشورمان به نام روز مبارزه با تروریسم نامگذاری شده است و اکنون شعار مبارزه با ترویست را غربی‌ها با سیطره رسانه‌ای می‌دهند اما همین منافقانی که رجایی و باهنر را به شهادت رساندند مهمان غربی‌ها هستند و به آنان پناهدگی دادند.

وی ادامه داد: در دروغگویی و نیرنگ غرب همین بس است که خود بزرگترین حامی تروریست هستند و بعد لیستی در اختیار دادند که می‌گویند اینها حامی تروریست هستند؛ داعش که بالاترین جنایت ها را انجام داد دست پروده امریکا و غرب است و بعد همین اینها با کمال پرویی شعار مبارزه با تروریست سر می‌دهند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه متعفن‌تر از آنچه غرب در دو قرن اخیر داده در طول تاریخی نبوده است، افزود: اما هیچ کسی هم به اندازه اینها مدعی حقوق بشر و انسانیت و مردم سالاری نیست باید مراقب رسانه‌های غرب بود چراکه آن‌ها خجالت نمی‌کشند.

عبادی به موفقیت‌های عظیم دولت خدمتگزار سیزدهم در یکسال اخیر، بیان کرد: روابط با کشورهای همسایه و منطقه یکی از موفقیت های بزرگ و بی نظیر این دولت بعد از انقلاب است که آثار اقتصادی و سیاسی به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی مقروض ترین دولت پس از انقلاب را تحویل گرفته است، عنوان کرد: اگر دولت های قبل می گفتند خزانه خالی تحویل گرفتند اما این دولت خزانه خالی که بماند بلکه خزانهای که هزاران میلیارد تومان بدهکار است را تحویل گرفت و مدیریت این امر نیاز به زمان دارد.

امام جمعه موقت بیرجند به اجرای طرح رتبه بندی معلمان، اشاره کرد و گفت: ۱۰ سال شعار برای رتبه بندی معلمان داده می شد اما هیچ کدام عملیاتی نکردند اما دولت سیزدهم این مهم را عملیاتی کرد.

عبادی آموزش و پرورش را مهم‌ترین وزارت خانه زیربنایی دانست و بیان کرد: در این وزارتخانه از مهارت آموزی دانش آموزان و فرهنگ و تربیت اسلامی غفلت شده و مورد توجه قرار نگرفته است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید تحول در آموزش و پرورش برای تربیت نیروی انسانی ایجاد شود، اضافه کرد: امیدواریم دولت جدید در این زمینه توجه داشته باشد.

عبادی با اشاره به اهمیت خودشناسی و خداشناسی، ادامه داد: تمام دنیا در مقابل ملتی که برای خدا قیام کرده است بیاستند اما خدا اگر بخواهد این ملت را عزیز و دشمنانش را ذلیل می کند.

وی بیان کرد: تمام خیرات دست خداوند بوده و گاهی عالم ماده چنان انسان را غرق می‌کند که دچار غفلت از خودشناسی و خداشناسی می‌شویم اما خداوند مشکلاتی برای ما ایجاد می‌کند بلکه به از این خواب غفلت بیدار شویم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جمهوری اسلامی ایران آمریکا شهید رجایی آموزش و پرورش استعمارگری نماز جمعه امام جمعه موقت بیرجند آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • فلسفه چینی: سفری به ژرفای اندیشه شرقی