Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان ضمن گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهید رجایی و باهنر افزود: دشمنان همواره سعی در ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران دارند که با هوشیاری مردم و مسوولان تاکنون راه به جایی نبرده‌اند.

وی عزم دولت در مبارزه با فساد از مبدا را اقدامی انقلابی دانست و ادامه داد: نیاز است در این خصوص همه به کمک دولت بیایند تا جلوی فساد گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آبادان خواستار مبارزه بی‌امان با مفسدان اقتصادی و اداری برای جلوگیری از اختلاس شد و گفت: اگر جلوی فساد مالی گرفته نشود پیشرفت و عدالت محقق نمی‌شود.

حجت‌الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه آبادان بیان داشت: گرانی، فشار زیادی به افراد کم‌درآمد وارد می‌کند که نیاز است در این خصوص رسیدگی جدی شود.

وی اشتغال و استفاده بهینه از منابع خدادادی برای رفع بیکاری بخصوص در آبادان را خواستار شد و افزود: زمین‌های مناسبی برای پرورش ماهی در آبادان وجود دارد که از آنها برای اشتغال و کارآفرینی استفاده نمی‌شود.

امام جمعه آبادان همچنین به مذاکرات رفع تحریم‌های ظالمانه علیه کشور اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده  هسته‌ای  در تلاش است دشمن را وادر به پذیرش حرف منطقی کند.

امام جمعه اروندکنار:مردم منطقه انتظار خدمت رسانی بهتر از سوی دولتمردان دارند 

حجت الاسلام مهدی محمدی‌پور نیز درخطبه‌های نماز جمعه اروندکنار اظهارداشت: قدردان زحمات دستگاه‌های خدمت رسانی که با مردم ارتباط نزدیکی دارند هستیم و انتظار داریم مسوولان توجه بیشتری به تامین امکانات این منطقه داشته باشند.

وی از کم‌توجهی به مشکلات آب و فاضلاب در بخش اروندکنار انتقاد کرد و افزود: مردم هر روز درگیر مشکل آب آشامیدنی هستند.

امام جمعه اروندکنار اظهارداشت: متاسفانه برخی از مدیران و مسوولان فریاد مردم را نمی‌شنوند حال آنکه در همه صحنه‌های انقلاب حضور دارند.

وی افزود: مردم مرزنشین اروندکنار بهترین همکاری را با نیروهای نظامی و انتظامی دارند ولی هنوز از آب شیرین و گوارا بی‌بهره هستند.

حجت الاسلام محمدی‌پور از ساکن نشدن مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی در بخش اروندکنار انتقاد کرد و افزود: مسئولان باید خادم مردم باشند.

برچسب‌ها هفته دولت مذاكرات هسته ای اروندکنار شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت مذاكرات هسته ای اروندکنار هفته دولت مذاكرات هسته ای اروندکنار شورای سیاست گذاری ائمه جمعه آبادان جمعه آبادان حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند